Yeni bölüm sınırı: 75 oy ve 90 yorum.
"Jungkook, şimdi bunu düşünme lütfen. İyisin, Hwajung hyungun durumu da iyiye gidiyor. Şimdi kendini daha fazla yorma, doktoru çağıracağım."
Jimin, yatağın arkasındaki düğmeye basıp Jungkook'un saçlarını okşadı.
"Sakin ol, lütfen."
"B-Babam nerde? İyi değil mi?"
"Az önce de söyledim ya, durumu iyiye gidiyor."
Bu sırada içeri doktor girdi.
"Acaba, Jungkook ve beni yalnız bırakabilir misiniz?"
"Tabii."
Jimin hızla odadan çıktı. Kapıyı kapatıp hemen karşısındaki duvara yaslandı. Bir süre sakinleşmeyi bekleyip Hoseok'u aradı.
'Jimin, bir şey mi oldu?'
'Jungkook kendine geldi.'
'Sonunda... Jungchin hyung yeni uyudu, biraz daha uyusun öyle haber vereyim. Durumu nasıl?'
'Doktor geldi şimdi, kontrol edecek.'
'İçime su serpildi... Haberdar et beni lütfen.'
'Merak etme.'
Jimin telefonu kapadığında Yoongi'nin elinde iki kahveyle ona doğru geldiğini gördü.
"Sen ağladın mı? Bir şey mi oldu Jimin?"
"Jungkook uyandı Yoongi."
"Şükürler olsun."
Yoongi, elindeki kahveleri sandalyelerin yanındaki minik sehpaya bırakıp Jimin'in önüne geldi. Kollarından tutup gülümsedi.
"Artık ağlama, bak her şey düzeliyor işte."
"Jungkook kendini suçluyor. İlk cümlesi benim yüzümden kaza yaptık oldu hatta."
"Siktir..." Yoongi sinirle derin bir nefes verdi, "Jungkook her şeyde, her şekilde kendini suçlar zaten. Eğer gerçekten onun yüzünden olduysa, yandık demektir."
"Yoongi, Hwajung hyunga bir şey olursa onu nasıl toparlarız?"
Bu sırada doktor odadan çıktığında ikisi de ona baktı.
"Vücut fonksiyonları yerinde, yüzeysel yaralar ve bacağındaki ezik dışında bir sorunu yok. Ama kazadan dolayı şokta olabilir, bir psikolog yönlendireceğim. Onun üstüne gitmemeye çalışın."
"Tamam, teşekkür ederim."
Doktor gittiğinde Yoongi ve Jimin, Jungkook'un odasına girdiler. Jungkook, boş bakışlarla tavanı izliyordu.
Jimin hızla yanına ilerleyip elini tuttu.
"Bacağın çok ağrıyor mu?"
"Kalbim ağrıyor."
Jimin biraz eğilip Jungkook'un yüzüne yaklaştı, nazikçe saçlarını okşayıp alnına minik bir öpücük bıraktı.
"Hepsi geçecek."
Jungkook burnunu çekip gözlerini yumdu, "Ben yaptım."
Jungkook tek kolu ile sardı Jimin'i. Jimin de ona uyup saçlarını okşamaya devam etti.
"Adı üstünde, kaza Jungkook. Suçlu değilsin."
"B-Ben sürüyordum ama, ben yaptım. Kazayı ben yaptım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...