30-M-

4.6K 370 323
                                    

Merhabalar merhabalarr merhabalarr

Beni bekleyen herkese minnettarım. Lanet yks bittiği için artık bu kadar beklemeyeceksiniz söz veriyorum.

İyi okumalar dilerim, hoş geldiniz 🥺

"Merhaba Taehyung."

"Siz burayı nereden buldunuz? Ne işiniz var burada?"

Taehyung'un annesi ayağa kalkıp Taehyung'a bir adım attığında geriledi Taehyung.

"Özür dilerim Taehyung."

"Anne, ben senin sözlerini unutamıyorum. Bak, artık iki tane bebeğim var ve ben onlara öyle şeyler söyleyebileceğimi düşünemiyorum."

"Haklısın oğlum, çok haklısın ama lütfen affet bizi."

Taehyung, o an kavga etmek istemediği için Namjoon'a döndü.

"Hadi gidelim hayatım." İkisi uzaklaşırken diğerleri arkalarından baktı bir süre. Ardından Jimin, kadının yanına ilerledi.

"Şey, aranızdaki olayı tam bilmiyorum fakat üstüne gitmemelisiniz bence. Özellikle de bugün."

Ve sonunda evden çıkıp tatil köyüne gitmişlerdi.

"Ee, ne zaman sevişeceğiz?"

"Jungkook, daha akşam yemeği yemedik. Hem, zorlayacak mısın beni?"

"Hayır tabii ki, eğer bana istemediğini söylersen asla zorlayamam seni. Hatta, konusunu açmamamı istersen açmam."

Jimin, valizden eşyaları çıkarmayı bırakıp gülümseyerek Jungkook'un yanına ilerledi.

"Bu nazik tavırlarınla beni kendine çekebileceğini sanıyorsan eğer, haklısın." Jimin, Jungkook'un yakasından tuttu, "Buraya gel."

Jungkook hızla ayağa kalkıp Jimin'in belinden tuttu. Jimin, alınlarını birbirine yasladığında gülümsedi Jungkook.

"Demin dediğin gibi, daha yemek yemedik. Yorgun düşmeni istemiyorum bebeğim."

Jimin, bacaklarını kaldırıp Jungkook'un kucağına atladı. Jungkook onu sıkıca sarıp gülümsedi.

"Seni yememe izin ver o zaman Jungkook."

Jimin, sertçe dudaklarını birleştirdiğinde daha sıkı sardı onu Jungkook. Yatağa ilerleyip nazikçe yatırdı Jimin'i. Dudaklarını ayırmamaya özen gösteriyordu.

Jungkook, dayanamayıp dizleri üstüne kalktı. Tişörtünü çıkaracakken, çalan telefon ile durdu. Jimin onun bu tepkisine karşı gülerken telefonu cevapladı. Jungchin görüntülü arıyordu.

'Jiwoo, bak kim var orada.'

'Ya baba... Jiwoo'm, güzel kızım.'

'Jimin biz şimdiden sizi özledik.'

'Baba deme öyle bak şimdi çıkıp geleceğim.'

Jungkook da katıldı konuşmaya, 'Biz de sizi özledik ama üç gün sonra geleceğiz ne yazık ki.'

Jungkook, telefonu Jimin'in elinden alıp kapattığında ona kaşlarını çattı Jimin.

"Jungkook ne yapıyorsun?"

"Söz veriyorum, işimiz bittiğinde onları arayıp saatlerce konuşacağım."

Jungkook, yeniden Jimin'in dudağını öpmeye başladığında Jimin gülümseyip ona karşılık verdi. Hemen ardından birkaç santim ayırdı dudaklarını, "Aptal." Ardından yeniden birleştirdi.

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin