19

4.5K 516 408
                                    

Minik bir açıklama: Geçen bölüm ilişkilerinin üstünden 1 hafta geçmişti... Ama normalde hamilelik, ilişkiden en az iki hafta sonra belli olurmuş, yeni öğrendim... Bu kısmı pek umursamasak olur muu? 🥺 Önceden araştırmalıydım, üzgünüm...

Yeni bölüm sınırı: 90 oy ve 100 yorum.

"Bu testler o kadar güvenilir değil. Kalkın hastaneye gidelim."

Jungkook, sinirle karışık ciddilikle ayağa kalktı. Kapıya doğru ilerlerken Jimin gözyaşlarını sildi.

"Jimin, Jungkook konusunda endişelenme tamam mı bebeğim? Sorun olmayacak."

Jungchin, ayağa kalkıp Jimin ve Taehyung'u ellerinden tuttu. Ayağa kaldırıp ikisinin de kolunu sıvazladı.

"Bana bakın, aklınızın ucundan aldırmak gibi bir şey geçmesin, o minik canların hiçbir suçu yok. Bakabilecek ortamınız da var. Taehyung, sakın yalnız olduğunu düşünme, yanında kimse yoksa biz varız. Eşin ne diyordu bu duruma?"

"Onun için sıkıntı değil. İstemeyen taraf benim."

"O halde artık istemeyen taraf diye bir şey olmayacak. Tamam mı? Şimdi güzelce kesin bir test yaptıralım, kontrollerinizi yaptıralım. Unutmayın, hayatta her şey çözülür."

Beraber hastaneye gidip test yaptırdılar. Şimdi ise sonuçları bekliyorlardı, Jungkook şimdiye kadar hiç konuşmamıştı Jimin'le.

"Kim Taehyung, içeri gelin lütfen."

Taehyung ayağa kalktığında Jimin de ayaklandı, "Beraber gidelim."

"Tamam, hadi gel."

Beraber içeri girdiklerinde Jungchin gergince bekleyen Jungkook'un yanına oturdu.

"Baba üstüme gelme lütfen."

"Ben senin üstüne gelmeyeceğim ama sen kendine gel Jungkook. Jimin'i yarı yolda bırakamazsın."

"Bunu istemiyorum zaten, onu çok seviyorum biliyorsun. Ama... Çok erken baba. Yani, çok erken işte. Hem ikimizin de isteğiyle olmadı, al-"

"Sakın." Jungchin, sinirle Jungkook'un cümlesini bölüp öldürücü bakışlarla baktı Jungkook'a, "O kelime asla geçmeyecek."

Jungchin, Jungkook'un bir şey demesine izin vermeden içeriye girdi. Jimin kenarda endişeyle tırnaklarını kemiriyordu.

Jungchin, Jimin'den önce Taehyung'un yanına ilerleyip elini tuttu.

"Üç haftalık hamileyim hyung."

Taehyung akan gözyaşlarına karşı gözlerini yumduğunda Jungchin onun gözyaşlarını silip nazikçe saçlarını okşadı.

"Ufaklık neredeyse büyümüş bile..."

Jungchin eğilip Taehyung'un saçlarından öptü usulca, "Mükemmel bir baba olacaksın."

Taehyung başını olumsuz anlamda sallayıp doktora baktı, "Ne zamana kadar aldırabilirim?"

Jungchin derin bir nefes verdi ama bir şey demedi. Taehyung'un şu anlık üstüne gitmek istemiyordu.

"En geç iki buçuk aylık olana kadar. Ama iki aydan sonra aldırlamama durumları da olabiliyor."

Taehyung karnını silip yataktan kalktı. O kalkınca doktor, Jimin'e baktı.

"Park Jimin, değil mi?"

"Evet."

Doktor dosyadan bir kağıdı çıkarıp Jimin'e uzattı.

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin