Yeni bölüm sınırı: 85 Oy ve 100 yorum
Günaydın bebişlerimm, sınırı ne çabuk geçtiniz öyle... Ee, nasıldı bakalım sınavlar?
"Of, ben gerçekten sıkıldım artık."
"Jimin gerçekten çok sarhoştum ben de, hiçbir şey hatırlamıyorum yemin ederim."
Jimin derin bir nefes verip gözlerini ovuşturdu. Kıyafetlerini giyinip Jungkook'unkileri de verdi.
"Sen benden önce sarhoş olmuştun zaten, sana bir şey demiyorum. Kendime kızıyorum, neden içtim o kadar..."
Jungkook derin bir nefes verdi. Kıyafetlerini giyip Jimin'in önünde durdu.
"Özür dilerim Jimin, ama gerçekten hatırlamıyorum."
Jimin, nazikçe Jungkook'un yanağını okşadı, "Biliyorum, sadece kızgınlığıma kadar yatmazsak sevinirim. Çünkü bedenim çok yorgun Jungkook."
Jungkook hafifçe gülümseyip sıkıca sarıldı Jimin'e. Omzuna nazik bir öpücük bırakıp derince kokladı.
"Sen nasıl istersen güzelim."
Jungkook biraz geri çekildiğinde uzanıp dudağından öptü Jimin.
"En azından korunmuşuz, bak yerde prezervatif paketi var."
"Neyse ki... Yoksa ne yapardık? Bu yaşta çocuğumuz mu olacak bir de."
Jimin sessiz kaldığında Jungkook devam etti, "Hem, Chinhwa'ya zor alıştım. Bir bebeği daha isteyebilir miyim bilmiyorum gerçekten."
Jimin başını belli belirsiz olumlu anlamda salladı. Ardından odaya giren Taehyung'la kapıya döndüler.
"Sizi öyle bir döveceğim ki... Gece uyutmadınız azgın herifler!"
Taehyung, yerdeki prezervatif paketini gördüğünde kaşlarını çattı.
"Bir de benim prezervatiflerimden kullanmışlar, ben onları saklamıştım buraya!"
Jungkook, Taehyung'un dediğine güldü, "Neyseki kullanmışız. Ya kullanmasak ne olurdu Taehyung? Jimin hamile kalırdı..."
"Ee, ne olmuş hamile kalırsa? Çok yakışır benim bebeğime hamilelik. Of onun bebişi de pek güzel olur... Baksana şu güzelliğe."
Taehyung, Jimin'in yanağını hafifçe sıktığında gülümsedi Jimin.
"Ne olursa olsun, daha çok erken. Hem sen neden dinçsin bu kadar? Dün tek sarhoş olan biz miydik?"
"Ben dün yalnızca bir bardak içtim. Onu da kustum gerçi orası ayrı konu."
Jimin kaşlarını çattı, "Sahiden, sen neden bu kadar az içtin Taehyung?"
"Hiç, canım istemedi. Her neyse, ben gidip Hoseok ve Yoongi'yi uyandıracağım. Kahvaltıya gelin hadi siz de. Ayrıca bu çarşafları da siz değiştireceksiniz."
Taehyung başka bir şey demeden odadan çıktığında Jungkook Jimin'e baktı.
"Hamile mi bu?"
"Aklımı okudun... Ama Taehyung bu, hamile kalmayı istemez ki."
"İstemeden olmuştur."
Jimin omuzlarını silkti. Daha fazla beklemeden yatağa ilerleyip çarşafı çıkardı. Jungkook da yorganın dışındaki kılıfı çıkardı. Odadan çıkıp kirlileri banyoya koydular. Ardından mutfağa gittiler.
"Çarşafları çıkardınız mı?"
"Evet."
"Aferin size."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...