Yeni bölüm sınırı: 110 oy ve 130 yorum
Sonlara doğru smut sayılabilecek şeyler var haberiniz olsun 🤭
"Hemen tişörtünü çıkar Jimin, hemen."
"Ne?"
"Dediğimi yap, çıkar şunu!"
Jimin, tişörtünü çıkarttığında Jungkook hızla eline aldı. Jimin'in belirginleşen karnına bakıp eğildi.
"Baban kızgınlığa girdi minik, yarına kadar görüşemeyeceğiz." Başını kaldırıp Jimin'e baktı, "Git de hemen üstünü giyin, üşüme. Gerçi yaz geldi ama olsun. Ben odamızda olacağım, eğer gelirsen yüksek ihtimal üstüne atlarım bu yüzden yarın görüşürüz."
Jungkook hızla odaya girip kapıyı kilitlediğinde Jimin çatık kaşlarıyla öylece kalmıştı. Karnını tutup kapıyı tıklattı.
"Jungkook her şey iyi güzel de tüm kıyafetlerim içeride kaldı?"
Birkaç saniye ardından Jungkook kapıyı açıp bir tişört fırlattı. Hızlıca kapıyı kapattığında Jimin derin bir nefes verdi.
"Jimin? Sen neden tişörtsüzsün? Ev çok mu sıcak? Klimayı açamam ama biliyorsun, sana dokunabilir."
"Hyung, her şey mükemmel. Yalnızca Jungkook kızgınlığa girmiş ve üstümden tişörtümü aldı."
Jungchin hafifçe gülüp Jimin'in elindeki yeni tişörtü aldı. Başından geçirip nazikçe Jimin'e giydirdi.
"Sen yorulma, artık üç aylık oldu torunum."
Taehyung ve Jungkook'un tartışmasının üstünden iki ay akıp gitmişti.
"Aç mısın? Canının çektiği bir şey var mı?"
Jimin'in bir anda gözleri parladı, "Vanilyalı dondurma var mı hyung?"
Jungchin gülümseyip Jimin'in elinden tuttu. Onu mutfağa götürüp sandalyeye oturttu. Ardından buzluktan dondurma çıkarıp iki kaşık ile Jimin'in yanına döndü.
"Al bakalım, ama yavaş ye. Boğazların incinmesin."
Jimin kaşığı hızla alıp dondurmadan bir kaşık aldı. Bu sırada Jungchin, mama sandalyesinde oturan Chinhwa'yı yanlarına çekmişti.
"Hyung, Chinhwa daha önce dondurma yemedi değil mi?"
"Evet, onun için çok soğuk hem daha."
"Azıcık tattırsak ya, baksana nasıl da hevesli hevesli bakıyor."
Jimin, kaşığının ucuna azıcık dondurma alıp Chinhwa'ya uzattı. Chinhwa hevesle kaşığa yaklaşırken Jimin, aklına gelen şeyle hızla çekti kaşığı. Chinhwa afallayıp Jimin'e bakarken Jimin hızla ayağa kalktı.
"Demir kaşık Chinhwa için zararlı, unutmuşum..."
Chinhwa'nın yumuşak kaşığını alıp yine dondurmadan aldı. Chinhwa'ya uzattığında Chinhwa hevesle yaladı kaşığı. Biraz soğuk gelmiş olacak ki, kaşları çatıldı önce. Fakat hemen ardından Jimin'in elini sıkıca tutup kaşığı emmeye devam etmişti.
"Çok sevdi."
"Yandık..."
Jungchin'in fısıldayışına karşı güldü Jimin.
"Azıcık dondurmadan bir şey olmaz hyung."
Jimin, Chinhwa'nın boş kaşığını masaya bırakıp kendi kaşığını aldı. Dondurmadan büyükçe alıp yediğinde Chinhwa ona heyecanla bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...