40

2.2K 234 161
                                    

Final

"Jimin bey, sizi yanıma alabilir miyim?"

Jimin kalkıp doktorun yanına girdi. Chinhwa ve Jungkook da kapının önündelerdi.

"Hoş geldiniz, buyurun rahatça oturun lütfen."

Jimin derin bir nefes verip doktora baktı yeniden.

"Sanırım hemen konuya girmeliyim doktor hanım."

"Tabii ki. Eğer su isterseniz hemen yanınızdaki rafta pet şişeler var, içebilirsiniz."

"Teşekkür ederim."

Jimin yeniden derin bir nefes verdi. Su şişelerinden birini alıp büyük bir yudum aldı.

"Şöyle ki, buraya asıl gelme amacımız Chinhwa ancak öncesinde bilmeniz gereken şeyler var. Ah, nasıl başlayacağımı gerçekten bilmiyorum."

Jimin yüzünü elleriyle kapatıp biraz soluklandı. Yaşadıklarını hatırladıkça yine titreme geliyor, sesi kısılıyordu.

"Derin derin nefesler al Jimin, hazır hissettiğin zaman dinleyeceğim seni."

Doktorun dedikleriyle derin nefesler alıp verdi Jimin. Biraz sakinleştiğinde yeniden kaldırdı başını.

"Şöyle ki, iki buçuk yıl önce Chinhwa'nın bir babası vefat etti. O öldükten sonra Jungchin babam, yani Chinhwa'nın diğer babası; kendine hiç gelemedi, toparlanamadı, alışamadı... Bizimle konuşmadı, kimseyle konuşmadı... Terapilere gitti ancak iyileşemedi, depresyonunu aşamadı."

Jimin yanağından süzülen yaşı hızla silip burnunu çekti. Doktorun ona uzattığı peçeteyi alıp yeniden derin bir nefes verdi.

"Bizden habersiz evden çıkıp intihar etti. Ben o zaman yedi aylık hamileydim, Jungchin babamın üzüntüsüyle bebeğimi kaybettim. O günlerden sonra bende titreme ve kekeleme başladı. Tabii genel olarak eskiyi hatırladıkça geliyor bu ikisi artık a-aşmaya başladım. Ancak şu an burada olmamızın sebebi Chinhwa, o hâlâ babalarının vefat ettiğinden bihaber. S-Söyleyemedik, hâlâ onları bekliyor. Dün okul kapısında onları gördüğünü iddia edip boşluğa koştu. Onları gördüm diyor, saklanıyorlar diyor."

"Anladım, çok zor bir durum gerçekten. Ancak siz çok güzel bir şekilde ayağa kalkıp dimdik durmayı başarmışsınız Jimin bey. Bunun için sizi tebrik etmek istiyorum."

Jimin derin bir nefes verip doktora baktı, gözlerini uzunca yumup teşekkür ettiğini belli etti.

"Chinhwa ile konuşalım bakalım bir de."

Jimin gözlerini silip ayaklandı.

"Sizinle tekrar görüşeceğiz Jimin bey."

Jimin odadan çıktığında doktor da çıktı. Oturan Chinhwa'nın yanına gidip gülümsedi.

"Merhaba Chinhwa, seni odamda misafir edebilir miyim?"

Chinhwa ona uzatılan eli tutmadan önce yanında oturan Jungkook'a baktı.

"Gidebilirsin."

Abisinden onayı alınca uzatılan eli tuttu, ayağa kalkıp doktorla beraber odaya girdiler.

"Gel buraya."

Jungkook, Jimin'i kendine çekip sıkıca sarıldı.

"Her anlattığımda tekrar yaşıyorum sanki."

Jungkook nazikçe omzunu sıvazladı Jimin'in.

"Babamın dediği doğruymuş." Derin bir nefes verip Jimin'in omzuna yasladı çenesini Jungkook, "Zaman hiçbir şeyi geçirmiyormuş."

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin