Merhaba...22 günlük büyük ara için çok özür dilerim, sınav haftam ve birtakım psikolojik sorunlar yüzünden gelemedim buraya. Yani, geldim de yazamadan çıktım... Biraz da tıkandım, önerilerinize açığım. Umarım bekleyen birkaç kişi vardır... ben yine sınır koyacağım ama geçmezse bile bölüm biter bitmez atarım 🥺
Yeni bölüm sınırı: 125 oy ve 135 yorum.
"Benim güzel torunum..."
Jungkook babasına baktı, "Kızımı bana ver baba, onu özledim."
Jungchin gülerek kucağındaki miniği oğluna verdi.
"Jungkook baba oldun... Çok duygusalım!"
Jungkook kucağındaki kızını nazikçe tutarken eğilip derin bir nefes aldı.
"Hayatımda aldığım en güzel koku bu... Başta seni kabullenemediğime inanamıyorum bebeğim..."
Jimin, yavaş yavaş gözlerini açarken Jungchin fark etti onu.
"Jimin? İyi misin?"
"Jungchin baba? Nerede? Kızım nerede?"
Jungkook, kucağında bebeğiyle ona döndüğünde rahat bir nefes verdi Jimin. Gülümseyip doğrulmaya çalıştı.
"Jimin dur, dikişlerini patlayacaksın!"
Jungchin onu durdurup yavaşça yatağı doğrulttu.
"Yarına kadar çok hareket etmemen en doğrusu."
Jimin heyecandan Jungchin'i duyamazken hevesle Jungkook'a bakıyordu. Jungkook ona doğru gelip kızını yavaşça Jimin'in kollarına bıraktı.
"Çok güzelsin..."
Jimin başını eğip kızının alnına minik bir öpücük bıraktı.
"Biz baba mı olduk şimdi?"
Jungchin, Jimin'in saçlarını okşayıp gülümsedi.
"Evet, benim bebeklerim baba oldu."
"Jungkook, telefonum nerede? Annemlere haber-"
Jimin, dondu kaldı önce ardından başını geriye yaslayıp ağlamaya başladığında Jungkook dolan gözleriyle ona baktı.
Jungkook, Jimin'e bakmaya devam ederken Jungchin torununu Jimin'den aldı.
"B-Bir anlığına, buradalarmış g-gibi hissettim."
Jimin kollarını Jungkook'a uzatınca, Jungkook dikkatle sarıldı Jimin'e. Nazik nazik saçlarını okşayıp ufak bir öpücük bıraktı.
"Tamam, sakin ol birtanem... Sakin ol."
"A-Annem neden burada d-değil?" Jimin derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı, "Ona ihtiyacım var..."
Bu sırada, Jungchin'in kucağındaki minik bebekleri ağlamaya başladığında Jimin hızla başını kaldırdı. Toparlanması gerektiğini düşünüp hızla gözyaşlarını sildi. Jungkook'u kendinden uzaklaştırıp Jungchin'e baktı.
"Bana getirir misin baba?"
Jungchin, Jimin'e itiraz etmeden bebeği Jimin'in kollarına verdi.
"Sen ağlarsan ben daha çok ağlarım, o yüzden ağlama bebeğim."
Jimin de bebeğiyle beraber sakinleştiğinde Jungchin hemen yanına oturdu.
"İsmine karar verdiniz mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...