Yeni bölüm sınırı: 115 oy ve 130 yorum
Erik sevenler, bu bölüm çokça erik geçiyor haberiniz olsun. Aşermeyin siz de 😌
"Erik istiyorum."
"Ne?"
"Erik."
Jungkook bir saate, bir de yanında yatan Jimin'e baktı.
"Jimin, saat gece bire geliyor bebeğim. Yarın sabah-"
"Erik istiyorum! Şimdi istiyorum! Hemen!!"
Jungkook yataktan kalkıp altına hızla pantolonunu giydi.
"Tamam, tamam alacağım. Ama bulamazsam-"
"Bulacaksın Jungkook! Bulamazsam diye bir seçenek yok! Bak doğururum şimdi görürsün, ah! Bebek gelecek şimdi erik yiyemediği için!"
"Tamam, tamam bağırma güzelim. Hemen geleceğim."
Jungkook, koşar adımlarla odadan çıkarken Jungchin durdurdu onu.
"Oğlum ne oluyor? Jimin'in bağırışına uyandım."
"Canı erik çekti baba, gidip alacağım şimdi."
"Ah kıyamam, nasıl aşerdiyse artık..."
Jungkook onu onaylayıp bir an önce çıktı evden. O çıkar çıkmaz Jungchin Jimin'in yanına gitti.
"Benim bebeğimin canı erik mi çekti?"
"Evet Jungchin baba, hem de öyle böyle değil... Ağzım sulanıyor resmen!"
Jimin artık, altı aylık hamileydi.
"Öyle böyle değil, bir süredir bu kadar aşermiyordum."
"Olsun bebeğim, şimdi gelecek Jungkook."
Jimin elini iyice büyümüş karnına koydu. Nazikçe okşadığında hissettiği tekmeyle gülümsedi.
"Baba, elini ver bak tekmeliyor."
Jungchin elini hızla Jimin'in elinin üstüne koyduğunda Jimin de elini Jungchin'in elinin üstüne koydu. Jungchin hissettiği tekmeyle gülümsedi.
"Ah benim güzel torunum, prensesim benim."
Jimin gülümseyip gözlerini yumdu, aklına ufaklığın kalp atışlarını ilk kez dinledikleri an gelmişti.
Flashback
"İşte, artık o iki aylık. Lütfen kalp atışlarını duyalım. Lütfen doktor bey!"
Doktor, Jungkook'un yalvarışlarına gülüp Jimin'i nazikçe kolundan tuttu.
"Hadi bakalım uzan Jimin."
Jimin heyecanla uzanıp üstünü sıyırdı. Doktor karnına jeli döküp makineyi çalıştırdığında Jimin heyecanla Jungkook'un elini sıktı.
"Bir şey söyleyeceğim doktor bey, benim kalbim deli gibi atıyor. Ya miniğin değil de benimkileri duyarsak?"
"Hayır Jimin'ciğim, böyle bir şey olmaz endişelenme."
Doktor elindeki aleti hareket ettirip ekrana bakıyordu. Jungkook o an heyecanla ekranı gösterdi.
"Orada değil mi? Orada işte bakın gördüm!"
"Aferin Jungkook, ufaklığı buldun. Her zamanki gibi..."
"Tamam, hadi şimdi kalp atışlarını duyalım, hemen!"
Doktor gülümseyip makineyi ayarladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...