35

2.6K 324 328
                                    


Yine yorum beklesen çok mu şey istemiş olurum 🥺

"Yapmadım diyorum yapmadım, yapmadım! Bu kadar mı güvenmiyorsun bana?!"

O an, hissettiği tüm sinirle elindeki telefonu fırlattı Jungkook'a Jimin.

"Al da dinle al! Al!"

Jimin, kendini koltuğa bırakıp yüzünü elleriyle kapadı. Delirecek gibi hissediyordu.

Jungkook ise sesi defalarca dinledi, o böyle bir şeyi asla söylememişti.

"Jimin, sana tüm samimiyetimle yemin ediyorum; bu sesin sahibi ben değilim."

Jungkook, Jimin'in yanına oturup ellerini tuttu.

"Gerçekten ben değilim, gerçekten Jimin."

Jimin, ellerini Jungkook'un ellerinden çekip bir şey demeden telefonunu eline aldı.

'-Jungkook şu an benimle değil, seninle mi Jeonghan?'

Birkaç saniye sonra ise cevap gelmişti.

'-Evet benimle.'

Jimin alayla gülümsedi.

'-Ses atabilir misin?'

Jeonghan ses kaydediyor...

Jimin Jungkook'a çevirdi bakışlarını, o an yanağından süzülen yaşı gördüğünde usulca sokuldu Jungkook'a.

Telefonundan yükselen bildirim sesi ile yeniden sohbete girdi Jimin.

Ses o an kaydedilmişti.

'-Beraber duş alalım istiyorum Jeonghan.

-Alalım Kook.'

"Nasıl benim sesimin aynısını bulmuş olabilir? Korkunç..."

"Özür dilerim Jungkook."

Jungkook, Jimin'e sıkıca sarıldı.

"Özür dileme, senin yaşadığını ben yaşasam ben de aynı tepkiyi verirdim."

"Kendimi iğrenç hissediyorum, çok özür dilerim."

Jungkook geri çekilip Jimin'in yüzünü elleri arasına aldı.

"Ben ona ne yapacağımı biliyorum."

Jungkook, Jimin'in telefonunu alıp Jeonghan'ı görüntülü aradı. Jeonghan açmadan Jungkook, Jimin'e geri verdi telefonu.

"Sen arıyormuşsun gibi davran."

Jimin, Jungkook'a uyup telefonun açılmasını bekledi.

'Jimin? Ne o ses inanmadın mı?'

'Bana Jungkook'u göster.'

Jeonghan karşısına baktı, 'Artık Jimin'le yüzleşme vaktin geldi Kook.'

Jimin, içindeki merakla beklerken Jeonghan yeniden telefon başındaki Jimin'e çevirdi bakışlarını.

'Jungkook duşa girmiş Jimin, sonra ara.'

'Duştayken de gösterebilirsin Jeonghan, Jungkook'un her halini gördüm ben zaten.'

Bu sırada Jungkook, Jimin'in yanına yaklaştı. Jimin hafifçe sırıtıp dudaklarını araladı.

'Ama, istersen ben göstereyim sana Jungkook'u.'

Jungkook kadraja girdiğinde şaşkınlıkla baktı Jeonghan ekrana.

'Şimdi ne söyleyeceksin Jeonghan?'

Bu sırada kapı açılıp içeri Hwajung girdiğinde Jimin şaşkınlıkla ona baktı. Hwajung, yüzündeki duygusuzluğu bozmadan Jimin'den telefonu aldı.

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin