6

7.4K 724 459
                                    

Yeni bölüm sınırı: 55 oy ve 70 yorum... Önceki o kadar hızlı geçildi ki... Duygulandırdınız beni.

'Aman Tanrım... Bebeğim tamamen iyi değil mi?'

'Merak etme baba, gayet iyi.'

'Nerdesiniz şimdi? Eve gittiniz mi?'

'Hayır, ilaç veriyorlarmış. Onun bitmesini bekliyoruz.'

'Jimin orada mı? Versene onunla da konuşayım.'

'Uyuyor baba, çok yoruldu o. Hastaneye geldiğimizden beri koşturuyor.'

'Anladım, beni haberdar et hep tamam mı? Seni seviyorum birtanem.'

'Ben de seni seviyorum.'

Jungkook telefonu kapatıp Jimin'e döndü. Hâlâ uyuyordu. Bu sırada içerden doktor çıktığında Jungkook nazikçe dürttü Jimin'i.

"Verdiğimiz ilaç bitti, yazdığım ilacı bitene kadar kullanırsanız hiçbir sorun kalmayacaktır. Geçmiş olsun."

"Teşekkürler."

Jimin ayağa kalkıp odaya girdi, arkasından Jungkook da girdi. Chinhwa'nın battaniyesi ve ceketini Jimin'e verip giydirmesini sağladı. Tamamen giydirdiklerinde Jimin bebeği kucağına aldı, beraber arabaya ilerlediler.

"Siz de yoruldunuz bizimle..."

"Jimin, konuşma böyle. Dedik ya Chinhwa bizim de kardeşimiz."

Bu sırada Jungkook katıldı konuşmaya, "Saat çok geç oldu, bu saatte eve gitmeyin şimdi. Bizimle kalın. Sabah kahvaltı falan ederiz."

"Bize uyar. Jimin, senin için sorun olur mu?"

"Hayır tabii ne sorunu? Siz benim arkadaşlarımsınız."

Hoseok Jimin'in dediğine gülümseyerek sürmeye devam etti. Bu sırada Yoongi çekti Jimin'in ilgisini. Bugün neredeyse hiç konuşmamıştı. Eve gidince onunla konuşmayı aklına not etti.

Uzun olmayan bir yolculuğun ardından eve geldiler. Jimin, Chinhwa'yı yatırıp diğerlerinin yanına gitti.

"Jungkook artık yatalım, sabah erken kalktım ben."

"Tamam, gel sana yastık falan vereyim."

Jungkook ve Hoseok salondan ayrıldığında Jimin ve Yoongi yalnız kalmıştı, Jimin için fırsat bu fırsattı.

"Yoongi, sen iyi misin?"

Yoongi şaşkınlıkla başını kaldırıp Jimin'e baktı.

"Kötü mü görünüyorum?"

"Sessizsin bugün, üzgün görünüyorsun."

"Duygularımı bu kadar açık yaşadığımı bilmiyordum. Diğerleri de anlamış mıdır sence?"

"Jungkook anladı bence ama Hoseok'u bilmiyorum."

"Jungkook biliyor zaten... Hoseok anlamaz, hiçbir şeyi anlamıyor zaten."

Jimin sessiz kaldı. Yoongi yeniden başını eğip derin bir nefes verdi.

"Daha sonra konuşuruz belki, şimdi hiç sırası değil."

"Sen nasıl istersen."

𑁍𑁍𑁍𑁍

"Bugün baba mı gelecekmiş? Minik Chinhwa'nın babaları mı gelecekmiş?"

Jimin bir yandan büyük bir neşeyle Chinhwa'yı giydirirken, bir yandan da onunla konuşuyordu.

"Chinhwa babalarını özledi mi?"

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin