7-M-

8.7K 676 387
                                    

Yeni bölüm sınırı: 60 oy 80 yorumm, hepsini jet hızıyla geçiyorsunuz, yetişemiyorum ayol...

'Taehyung, gelmene gerek yok.'

İşte, bu mesajdan sonra telefonlar bir kenara savrulmuş, gözler kararmıştı.

Jimin, hızla Jungkook'un dudaklarına yapışırken bir yandan da kucağına çıkmıştı. Öpmeye devam ederken, Jungkook'a sürtünmeye çalışıyordu bir yandan. Jungkook, Jimin'i kalçalarından tutup iyice kendine bastırıyordu.

"Jungkook, beni mühürlemezsin değil mi?"

"Hayır, bana güven ve keyfine bak."

Jungkook, kucağındaki Jimin'le ayağa kalktığında Jimin kollarını sıkıca Jungkook'un boynuna sardı. Jungkook da burnunu Jimin'in boynuna yaslayıp derince kokladı onu. Şu an öyle bir durumdaydı ki, sadece bu kokuyu alarak bile gelebilirdi.

Hızlı adımlarla kendi odasına gidip kapıyı kapattı Jungkook. Jimin'i hafif sert olacak şekilde yatağına yatırıp yeniden dudaklarını birleştirdi. Jimin'in kokusu o kadar yoğunlaşmıştı ki, Jungkook bayılacak gibi hissediyordu.

"Jungkook, oyalanacak durumda değilim."

Jimin zar zor konuştuğunda Jungkook hızla pantolonuna yöneldi. Jimin'in pantolonunu iç çamaşırı ile beraber çıkarıp kenarı bıraktı. Ardından kendi pantolon ve iç çamaşırından kurtuldu. Bu esnada Jimin, kendi kazağını çıkarıp yere atmıştı bile.

Jungkook, yatağının kenarındaki çekmeceye uzanıp en son birkaç ay önceki kızgınlığında kullandığı prezarvatif kutusunu aldı. İçindekileri yatağa döküp Jimin'e baktı.

"Üç tane var."

"Yetmez."

"Diğerlerinde dikkatli olurum, güven bana. Çünkü şu an gidip alabilecek durumda değilim Jimin."

"Sana güvenmesem bu işe girişmezdim zaten."

Jimin, Jungkook'un hemen yanına koyduğu prezervatiflerden bir tane alıp kenarını ısırarak açtı. Bu sırada Jungkook kendi üstünü çıkarmıştı.

"Kazağını yere atma, bana ver."

Jimin, açtığı prezervatifi Jungkook'a verip elindeki kazağı aldı. Bedenini ters çevirip dizlerinin üzerinde durdu.

"Kokun bana lazım olacak bebek alfa."

"Ben göstereceğim şimdi sana bebek alfayı."

Jungkook, Jimin'in üst bedenini yatağa bastırıp yalnızca kalçasının havada kalmasını sağladı. Jimin ona uyup itiraz etmedi. Elindeki kazağı burnuna bastırıp derin derin kokladı.

"Genişletmem gerekiyor mu?"

"İyi olur."

Jungkook, az önce prezervatifle beraber çıkarttığı kayganlaştırıcıyı parmaklarına döküp parmaklarını Jimin'in kalçasına sürttü. Jimin hafifçe inlediğinde Parmaklarını yavaşça Jimin'in içine itti. Jimin, elindeki kazağı sıkıca tutup seslice inledi, zaten gelmek üzereydi.

"Daha fazla."

Jungkook parmaklarını hızlandırıp diğer eliyle Jimin'in erkekliği çekmeye başladığında Jimin'in gözleri doldu. Hissettiği zevkten ağlıyordu.

"Kendini tutmana gerek yok."

"Jungkook..."

Jimin, Jungkook'un adıyla inleyip geldiğinde Jungkook yutkundu. Kurdu artık duramıyordu, ki çok bile beklemişti.

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin