Sjsjsjsjsjsjsj 31 sjsjjssjjssj (ironi)
"Aman Tanrım Jungkook pasif olmuş!"
Hoseok ve Yoongi, balayından dönen çiftleri görmek için evlerine davet etmişlerdi.
"Ee Jungkook, kaç aylık?"
Hoseok'un söylediğiyle Yoongi ve Hoseok kahkaha atmaya başladığında sahtece güldü Jungkook.
"Hahaha çok komik. Öldüm gülmekten."
"Siz kavga mı ediyorsunuz?"
Jimin, Kucağında bebeğiyle salona geldiğinde kaşlarını çattı.
"Jungkook hamileymiş onu öğrendik de."
"Ya saçmalamayın lütfen, Jungkook sırf mührümü taşımak istediği için pasif oldu. Lütfen onu rahatsız hissettirmeyi bırakın."
Jimin, Jungkook'un yanına oturduğunda Jungkook, tek kolunun altına aldı onu. Jimin, göğüsüne yatan bebeğini sarıp başını da Jungkook'un boyun girintisine koydu.
"Şakası bir yana, bu mühür olayı size gerçekten yaramış. Karşımızda çok daha güçlü bir çift var artık."
Jimin hafifçe gülümsedi, sahiden de öyleydi. Artık Jimin'in ufak bir huzursuzluğunu hissettiğinde hemen yanına koşuyordu Jungkook. Ona sırnaşıp keyfini anında yerine getiriyordu. Tabii aynı şey Jimin için de geçerliydi.
Bu sırada Taehyung ve Namjoon içeri girdiğinde merakla onlara baktı Jimin.
"Uyuttunuz mu bebişleri?"
"Evet, zor oldu ama başardık."
Taehyung yorgunca koltuğa bıraktı kendini, balayından dün dönmüşler ve döndükleri gibi bebekleri uyutmamıştı onları.
"Birazcık uyuyayım mı şurada?"
Taehyung, başını koltuğa yaslayıp gözlerini yumdu.
"Yemek hazır olana kadar uyuyabilirsin Tae, isterseniz hepiniz uyuyabilirsiniz."
Jimin, Jiwoo'nun başından öpüp gülümsedi, "Benim bebeğim dün çok usluydu."
"Şanslısınız, şahsen ben bakıcı tutmayı bile düşünüyorum."
Taehyung 'bakıcı' dediğinde gülümsedi Jungkook, Jimin'in Chinhwa'ya bakıcılık yaptığı ilk günler doldu aklına.
"Dikkat edin de bakıcınıza aşık olmayın."
Jimin, Jungkook'un dediğiyle gülüp ona çevirdi bakışlarını. Jungkook, ona bakan Jimin'e gülümseyip minik bir öpücük bıraktı dudaklarına.
"Sonra bir gece sarhoş olup bebek bile yapabilirsiniz."
"Yeterince büyük bir aşkımız ve iki tane de bebeğimiz var. Bu yüzden bu dedikleriniz asla olmayacak."
𑁍𑁍𑁍𑁍
"Jungkook artık uyanmalısın, geç kalacaksın."
Jungkook biraz mırıldanıp yatakta daha da yayıldığında derin bir nefes verdi Jimin. Nazikçe Jungkook'un omzunu dürtüp yeniden seslendi.
"Jungkook, uyan hayatım."
Jimin eğilip Jungkook'un yanağına birkaç öpücük bıraktığında gözlerini araladı Jungkook.
"Uyumak istiyorum."
"Jungkook hadi lütfen kalk artık."
Jungkook, yatakta doğrulup oturduğunda gülümsedi Jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...