16-M-

7.5K 549 577
                                    

İthaf: eupromiss :)

Yeni bölüm sınırı: 75 oy 90 yorum.

Yazım hatalarım olabilir, kontrol etmek için zamanım yok 😩

"Duş alıyorum! Kim bu içeri giren saygısız?!"

Jimin bir şey demeyip hafifçe kıkırdadığında Jungkook dudağını ısırdı. Jimin'in ona dayanamayacağını biliyordu.

Jimin o an aklına gelen şeyle içeri girdiğine pişman oldu.

"Ya Jungkook bekle, hiç girmemişim gibi davran."

"Ne? Jimin gel şuraya!"

Jungkook, kabinin kapısını açıp hızla Jimin'i kolundan yakaladı. Sertçe duvara yaslayıp çenesinden tuttu.

"Benden kaçabileceğini mi düşünüyorsun?"

"Hayır, prezervatif alıp üstüme senin gömleğini giyecektim. İçerde ıslanınca üstüme yapışacaktı o gömlek... Her neyse, sen kaybettin."

"Ne? Ya Jimin... Hadi git de gel."

Jimin başını olumsuz anlamda sallayıp yüzünü düşürdü.

"Tüm hevesimi kaçırdın Jungkook. Ne olurdu en başta bekleseydin? Şu an hiçbir şey yapmak istemiyorum."

Jimin, Jungkook'un kollarından kurtulup banyodan çıktı. Odasına gidip yatağa uzandı, Jungkook'un tavrı bir anda tüm hevesini kaçırmıştı.

Birkaç dakika sonra odaya Jungkook geldiğinde Jimin ona arkasını döndü.

"Bebeğim özür dilerim."

"Git Jungkook."

"Güzelim yapma böyle, affet beni." Jungkook, Jimin'in omzuna birkaç öpücük bıraktı, "Özür dilerim, özür dilerim."

"Git Jungkook, başım ağrıyor."

Jungkook eğilip Jimin'in alnından öptü.

"Geçti mi?"

"Geçmedi."

Jungkook birkaç kez daha öpüp Jimin'i kendine çevirdi, "Geçti mi?"

Jimin, gülümsememek için zor duruyordu, "Hayır, geçmedi."

Jungkook, Jimin'in tüm yüzünü nazik öpücüklerle kaplarken, Jimin dayanamayıp güldü.

"Tamam, tamam geçti."

Jimin, Jungkook'un elini tutup yatakta doğruldu. Kendisi otururken, Jungkook belindeki havluyla hemen önünde duruyordu. Uzanıp hafif kaslı karnına birkaç öpücük bıraktı. 

Ardından ayağa kalkıp kollarını Jungkook'un boynuna sardı. Jungkook onu belinden sıkıca tutup kucağına aldığında elleri Jungkook'un boynunda kaldı Jimin'in.

"Duşa gidiyorum, ıslanalım biraz."

"Ben de öyle düşünmüştüm."

Jungkook banyona doğru adımlamaya başladığında Jimin heyecanlanmıştı. Nazikçe Jungkook'un ensesindeki saçlarıyla oynamaya başlayıp gülümsemişti.

"İlk kez bilincim tamamen açıkken sevişeceğim seninle."

Jungkook hafifçe kıkırdayıp Jimin'in omzuna minik bir öpücük bıraktı. Duş kabinine girip Jimin'i yavaşça kucağından indirdi.

"Kızgınlığında kendini kaybetmiş oluyorsun değil mi?"

"Evet, ama şimdi her şey mükemmel. Tek sıkıntı ilk kez sevişecekmişiz gibi heyecanlı hissetmem."

Babysitter |Kookmin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin