Yeni bölüm sınırı: 100 Oy ve 120 yorum
Bu saatte attım ama umarım herkese ulaşır 🥺
"Endişelenme Taehyung, sıradan bir sancı sadece."
Taehyung derin bir nefes verip gözyaşlarını sildi, "Çok korktum..."
Jimin, gülümseyip Taehyung'un saçlarını geriye taradı parmaklarıyla. Taehyung endişeden terlemişti.
"Bak, sorun yok. Rahat ol Taehyung."
"Keşke Namjoon'a haber vermeseydik."
"Taehyung!"
Namjoon, endişeyle içeri girdiğinde mahçupça gülümsedi Taehyung.
"Namjoon..."
"Ne oldu? Bir şey var mı? Bebeklerimiz iyi mi?"
"Sorun yok, iyiler. Seni endişelendirdiğim için özür dilerim."
Taehyung karnını silip kalktı. Namjoon'a sıkıca sarılıp gülümsedi.
"Hiçbir sorun yok."
O ikisi konuşmaya başlamışken doktor, Jimin'e baktı.
"Jimin, hazır gelmişken sizin miniği de kontrol edelim mi?"
"Evet, evet edin! Onu görmek istiyorum."
Jungkook'un heyecanlı çıkışına karşı gülümsedi Jimin. Jungkook'un bu denli değimesi çok mutlu ediyordu onu.
"Birileri baba olacağı için heyecanlanmaya mı başladı yoksa?"
"Evet, o yüzden hemen kontrol edelim."
Jimin hevesle yatıp karnını açtı. Doktor jeli sıkıp kontrol etmeye başladı.
"Evet, işte minik burada."
Doktor ekranı gösterip Jungkook'a baktı. Jungkook ekrana merakla bakıyor, bebeğini ayırt etmeye çalışıyordu.
"Ne zaman tekmeleyecek?"
"O sadece minik bir hücre Jungkook, kolları ve bacakları çıktığında tekmeleyecek. Bu da beş-altıncı aya denk geliyor."
"Daha çok varmış..."
Kapının önünde onları izleyen Taehyung, atladı, "Çok yok Jungkook, yakında doğacaklar bile... Görürsün, göz açıp kapayıncaya kadar geçecek."
Doktor başını olumlu anlamda sallayıp Jungkook'a döndü.
"Taehyung haklı, sayılı gün çabuk geçer."
Jimin, onlar konuşurken temizlenip kalktı.
"Randevuyu ne yapalım?"
"Şöyle yapalım: Taehyung, seni her hafta görmeye başlayalım. Jimin, sen de bundan iki hafta sonra gelebilirsin. Bu arada, ikinizin de minik minik sancıları, mide bulantısı ve ekşimesi, kusma, halsizlik, az iştah veya tam tersi olarak aşırı iştah durumu olabilir. Bunlar normaldir. Ama, sancılar dayanılmaz bir hal alırsa, hemen bana ulaşın."
"Teşekkür ederiz doktor bey, gerçekten bize çok yardımcı oluyorsunuz."
"Benim işim bu, tabii ki her zaman size yardımcı olacağım. Saat önemsememeksizin bana ulaşabilirsiniz, yalnızca saat gece on ikiden sonra acil olmayan durumlar için mesaj atmanızı rica ediyorum. Bu kadar."
Taehyung da yanlarına geldi.
"Gerçekten, bizim doktorumuz olduğunuz için çok teşekkür ederiz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...