Yeni bölüm sınırı: 115 oy ve 130 yorum.
"Tatlı istiyorum, çikolatalı pasta olabilir. Yanına da turşu."
Jimin, çatık kaşlarıyla Taehyung'a baktı, "Çikolatalı pastayla turşu mu? Cidden mi?"
"İkisi hiç anlaşamıyor Jimin. Biri tatlı istiyor diğeri tuzlu, ekşi..."
Jungkook Jimin'e baktı, "İki ayrı cinsiyette iki bebek taşımak çok zor olmalı..."
"Jungkook, sana ilk kez hak verdim."
Jungkook sırıtıp Taehyung'a tokalaşma amacıyla elini uzattı.
"Aslında seviyorum seni de, sen benden haz etmiyorsun."
"Bekle sen, doğumdan sonra bebeklerimle iyi anlaşırsan seni sevebilirim."
"Jimin, senin istediğin bir şey var mı?"
Jimin'in hevesle gözleri parladı.
"Karpuz!"
Jungkook eğilip Jimin'in alnından öptü.
"Tamamdır güzelim, başka bir şey isterseniz arayın bizi."
İkisi alışverişe gittiğinde Taehyung Jimin'e baktı.
"Jimin, çok az kaldı farkındasın değil mi?"
Jimin derin bir nefes verdi, "Farkındayım. Ne yalan söyleyeyim hafiften korkmaya bile başladım."
"Of, yalnız olduğumu düşünmüştüm. Ben çok korkuyorum Jimin."
"Ben en çok doğumdan korkuyorum."
"Ben doğumdan değil, sonrasından çok korkuyorum. Bir taneyle bile nasıl başa çıkacağımızı bilmiyorum, ama iki taneler..."
Bu sırada kucağında Chinhwa'yla Jungchin girdi içeriye. Chinhwa'yı Taehyung'un bacağına oturtup tutmasını sağladı.
"Tut bakalım Chinhwa'yı önce."
Taehyung Chinhwa'yı tuttuğunda ona bakıp gülümsedi Chinhwa. Taehyung da kendini tutamayıp gülümseyince Jungchin yanlarına oturdu.
"Korkmana gerek yok, çok da güzel bakacaksınız."
"Tabii ki bakacağız hyung ama yine de çok endişeliyim. Bize yardımcı olursun değil mi?"
"Tabii ki!"
Taehyung, Jungchin'e gülümseyip kucağındaki Chinhwa'ya baktı. Onu kendine çevirdiğinde Taehyung'un karnına ellerini koydu Chinhwa.
"Orada kardeşler var Chinhwa."
"Öp oğlum kardeşleri, öp Taehyung'un karnını."
Chinhwa anlamayınca Jungchin yanlarına geldi. Taehyung'un karnına parmağıyla dokunup Chinhwa'ya baktı yeniden.
"Öp bakalım burayı."
Chinhwa tam uzanıyordu ki, Taehyung'un hareketli ikizleri tekmeledi. Karnında hafif bir kıpırtı olduğunda Chinhwa korkarak geri çekildi. Ağlamaya başladığında Taehyung gülmeye başladı.
"Tekme atınca korktu..."
Jimin ve Jungchin de gülmeye başladığında Chinhwa daha da ağlamaya başladı. Jungchin, Chinhwa'yı kucağına alıp sakinleştirdi.
"Hyung sen elleyince hareketlendiler. Artık doğuma bir ay kaldığı için hareketleri dışarıdan belli oluyor."
"Yerim onları ben."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...