Öncelikle hoş geldiniz...İlk kez omegaverse fic yazdığım için birçok araştırma yaptım, bana yardım edenlere buradan bir kez daha teşekkür ederim.
Bu girişte omegaverse'ün ne olduğundan ve ficte geçecek kavramlardan bahsedeceğim.
Öncelikle Birçoğunuzun bildiği üzere omegaverse farklı bir evren, açıkçası ben de yeni öğrendim, hâlâ da o kadar hakim değilim...
Alfanın baskın, omeganın ise pasif olduğunu biliyorsunuzdur. Bir de beta var, onlar zaten apayrı... Ama bu üçü dışında genel olarak ficler veya kurgularda pek görülmeyen iki tür daha olacak ficte, Delta ve Sigma türleri.
Bu iki tür, alfadan daha üstün. Kendi içlerindeyse sigma deltadan daha üstün. Ama buna rağmen sigma yatakta pasif...
Bu iki türü böyle bilseniz benim ficim için yeter. Bunun dışında kızgınlıklardan bahsedeyim...
Omegaların kızgınlığını biliyorsunuzdur zaten, bu ficte sigmalar da aynı omegalar gibi kızgınlık geçirecek. Bu omegaverse evreninde nasıl bilmiyorum, araştırdım ama bununla ilgili bir bilgi bulamadım. Bu fic için böyle kabul edersek sevinirim.
Bunun dışında alfa ve deltalar da kızgınlığa girebilir, eğer bunu yazarsam da çok nadir olur mesela altı ayda bir gibi. Unutmayın, bu sadece bu fic için geçerli, benim düşüncelerim yani farklı bir ficte çok daha farklı şeyler olabilir.
Bu arada, göz renkleri değişmiyor ficte... Sorun olmaz değil mi? 👉🏻👈🏻
Bunun dışında sanırım değinmem gereken bir detay yok, buraya internetten kopyala yapıştır yaptığım bilgileri yazmak istemiyorum... Bana sorunuz olursa yorumlarda yazabilir veya sosyal medya hesaplarımdan bana kolayca ulaşabilirsiniz.
Yaptığım ve yapacağım hatalar adına özür dilerim şimdiden. Gördüğünüz hataları yorumlarda beni çok da kırmadan düzeltirseniz beni çok mutlu edersiniz.
Umarım başarabilirim... Şimdiden iyi okumalar dilerim.
-JikookShipperB.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Babysitter |Kookmin|
FanfictionYirmi yaşına kadar tek çocuk kalan Jeon Jungkook'a ailesi, kardeşi olacağını söyler. Jungkook bu durumdan çok rahatsız olur ve bebekten nefret eder, nefret eder, nefret eder... Ta ki ailesi bakıcı Park Jimin'i işe alana kadar... -Omegaverse- #1 Kook...