Ama verdiği cevap karşısında çok sinirlendim , ancak bunu ona belli etmediğim gibi , sakinliğimi de korudum.
Bizim çocuğumuz olmuyor dedi.
3 yıldır evliyiz , ama, bir türlü nasip olmadı.
Bir çok yol denedik , bir çok ilaç kullandık ama olmadı dedi.
Ben ise , doktorun verdiği ilaçlar etki göstermedimi yani dedim.
Adam ise , yok , öyle ilaç değil , işte , bilirsiniz , byüklerimizin önerdiği ve bizzat kendilerinin yaptığı karışımlar falan filan dedi.
Bildiğin koca karı ilaçları yani dedim.
Ama ise aynen dedi.
Ben daha fazla tutamadım kendimi.
Bakın , ikinizde cahil insanlara benzemiyorsunuz.
Bilim ve teknoloji çağındayız.
Siz hangi akla hizmet , bu tarz şeylere inanıyorsunuz ki.
Doktora bile gitmemişsiniz .
Herşeyi bir kenara bırakalım ama bu kurumuş ve kendisine bile faydası olmayan ağaçtan medet umacak kadar cahilmisiniz.
Bu ağacın kendisine faydası olsa , karşımızda yemyeşil dururdu.
Ve en önemlisi , tüm alemlerin rabbi , yoktan var eden , ol deyince oldurtan , yer ve göğün tek sahibi yüce allah c.c den istemeyip te , bu kurumuş odun parçasından , hemde bu kadar çok önemli bir şey dilemek , … bu nasıl bir cehalettir.
Birgün olsun da elini semaya çevirip yüce allahtan istedin mi. , Eğer isteseydin , er ya da geç bu dileğin kabul olurdu.
Bu işin ilim kısmı.
Bilim kısmı ise doktordur.
Gidip muayene oldunuz mu , test ya da ne bileyim bu sorununuzla ilgili bir uzmana göründünüz mü.
Yüce allah bile kutsal kitabımız da bilimi överken , siz neden bu yolu seçmediniz.
Adam biraz mahçup bir şekilde korkuyorum dedi.
Neyden korkuyorsun dedim.
Kısır olmaktan dedi.
Neden dedim.
Gururum var dedi.
Senin gururun batsın emi ,
Ya sen değilde eşin kısırsa , o zaman ne olacak tı.
Bu seferde kısır kadın almışım diye mi gururun incinecekti.
İşte sen kötü kalbinin ve düşüncenin kölesi olmuşsun.
Allah seni islah etsin kardeşim.
Erkeklik yürektedir. Bilmem anlatabildim mi.
Olmuyorsa olmuyor , takdiri ilahi.
Yetimhanelerde sayısız , kimi kimsesi olmayan , anneye babaya ihtiyacı olan günahsız melekler var , en kötü şartlarda bile , yüze allah sana cennetin kapılarını açabileceğin bir anahtar sunuyor.
Bir çocuğun size anne ve baba demesi için , illa ki sizde olması gerekmez.
Bağlılık kalptedir.
En basit örnek nedir biliyormusun , yüce allahı görmeden sevmeyi başarabiliyorsak , gözümüzle gördüğümüz şeyleri de sevebiliriz.
Lütfen ama lütfen gidin bir doktora görünün. Ben ve odundan olan şeylerden medet ummayın.
İlim ve bilim. Bu iki şeyden asla kaçmayın dedim.
Adam mahçup bakışlarla boynuma sarılırken , eşinin gözyaşları sel olmuştu.
Kadıncağız bana tesekkür eder gibi bakıp ağlıyordu.
Daha sonra oradan ayrıldım.
Umarım dediğimi yapmışlardır.
Unutmayın dostlar. Cehalet kötülüğün başıdır.
Oradan ayrılı evime dönmüştüm.
Bahçe kapısından içeri girdiğimde , evin kapısının önünde beni bekleyen iki tane kadın vardı.
Sanırım anne ve kızdı.
Selam verip yanlarına gittim.
Buyrun kapıda kalmayın , derdiniz neyse içerde konuşalım dedim.
Ardından hemen içeriye girdik.
Buyrun sizi dinliyorum dedim.
Büyük olan kadın anlatmaya başladı.
Hocam , benim adım hatice.
Bu da kızım meryem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜDDAM'IN HAYATI - SEYYİD ALİ - Korku Hikayeleri - Paranormal - Korku
FantasyBu kitap , paranormal alanda yazılan kitapların en iyileri arasında yer almaya adaydır. LÜTFEN OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN. Hikayenin tüm hakları , YOUTUBE : SİMSİYAH KORKU HIKAYELERİ KANALINA AİTTİR VE TÜM BÖLÜMLER YOUTUBE KANALINDA SESLENDİRİLMİŞTİR...