Ben kadının gözlerine dakikalarca bakakaldım.
Sonra kendimi toparlayıp , teyze , bir yanlışlık olmasın , ben bu dünya da kimim kimsem yok dedim.
Kadın gözlerime bakıp , yıllardır seni aradım durdum , ama sonunda karşımdasın , beni içeri davet etmiyecek misin dedi.
Buyur geç ama tabi , ama annem olduğunuzu kabul ettiğim için değil , ağzınızdan çıkacakları merak ettiğim için sizi içeri davet ediyorum dedim.
Bu dedikten sonra kadın gülümseyerek içeriye girdi.
Salona geçip oturduk ,
Evet dedim kadına , anlatın , sizi dinliyorum.
Kadın anlatmaya başladı.
Senin doğumuna 1 hafta kala baban trafik kazasında hayatını kaybetti.
Benimde kimim kimsem olmadığı için seni doğurduktan 3 gün sonra yetimhaneye bıraktım.
Sana bakacak ne param vardı , ne de gücüm vardı.
Buna mecburdum diyip ağlamaya , hatta bana sarılmaya çalıştı ama ben kendimi ondan uzak tuttum.
Kadına bakıp , lütfen buna inanmamı beklemeyin , çünkü size hiç inanasım gelmiyor , size karşı kanım hiç kaynamadı , eğer gerçekten söyledikleriniz doğru ise tıpta herşey mümkün , gideriz test yaptırrız , test sonucu pozitif çıkarsa anca inanırım dedim.
Bu yüzden şimdi lütfen kalkın gidin , yarın gündüz vakti hastaneye gider test yaptırrız dedim.
Bunu dedikten sonra , kadın bana bakıp , gidecek hiç bir yerim yok. İzin ver burada kalayim dedi.
Ben derin bir of çekerek , hayır olmaz , lütfen çıkın , yarın gelin dedim.
Bunun üzerine kadın kalkıp gitti.
Ben ise şaşkın ve üzgün bir şekilde kalakaldım.
Acaba dedikleri doğru mu , eğer doğru ise onu kabullenebilir miyim diye kendimi sorguluyordum.
Derin düşüncelere daldım.
Aradan 2 saat geçti geçmedi , affan dedenin mezarına gitmek için kapıdan dışarı çıktığımda , o kadının bahçe de , bir köşede oturup ağladığını gördüm.
Usulca yanına gidip , siz gitmediniz mi dedim.
Yüzüme bakıp , ağlayarak , gidecek hiç bir yerim yok dedi.
Mecburiyetten , kalk teyze , gel içeri geçelim , ama lütfen bu konu ile alakalı bir şey konuşma , çünkü duymak istemiyorum , yarın gider test yaptırrız , testin sonucuna göre bir karar veririz dedim.
Tamam evladım dedi kadın , sen nasıl istersen dedi.
Onu kaldırıp eve geçirdim.
Boş bir odayı gösterip , bu gece burada yatarsın , sabah erkenden de gideriz dedim
Sonuçta bu kadın yaşlıydı , onu evden kovamazdım. Gidecek yerim yok kelimesine inanmadığım için onu evden çıkarmıştım ama bahçede görünce içim ezilmişti.
Annem olma ihtimalini düşünüp , bundan sonra ne yapacağım , onu kabullenebilecekmiyim diye de kara kara düşünmeye başladım.
Oda ma çekilip yatağıma uzandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜDDAM'IN HAYATI - SEYYİD ALİ - Korku Hikayeleri - Paranormal - Korku
FantasiBu kitap , paranormal alanda yazılan kitapların en iyileri arasında yer almaya adaydır. LÜTFEN OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN. Hikayenin tüm hakları , YOUTUBE : SİMSİYAH KORKU HIKAYELERİ KANALINA AİTTİR VE TÜM BÖLÜMLER YOUTUBE KANALINDA SESLENDİRİLMİŞTİR...