Söyle ona içeriye gelsin , ama en korkunç görüntüsü ile gelsin dedim.
Mennan kafa sallayarak dışarıya çıktı.
Çok geçmedi ki , kapıdan içeriye ,. 1.50 boylarında , elleri çok kısa , bacağı topal , kafası tıpkı bir timsah gibi uzun , 3 gözlü , kulakları omzunda , ve çürümüş balık gibi kokan bir varlık bana yaklaşmaya başladı.
Gel bakalım, allahın laneti üzerine olsun.
Yaklaş yanıma dedim.
Yanıma yaklaştı .
Mennanda yanındaydı.
Herhangi bir aksi durumda devreye mennan girecek ki.
Ardından , konuş benimle dişi şeytan , bu ademoğullarıyla derdin nedir , neden onların bebeğine musallat oldun dedim.
Dişi şeytan , yani ümmü sübyan konuşmaya başladı.
Biz ezelden beri bu işleri yaparız.
Yeni Doğacak her bir ademoğluna düşmanlık besleriz , ademoğullarının soyunun çoğalmasını istemeyiz.
Bu yüzden , doğum gerçekleşmeden onu ana karnında öldürmeye çalışırız , düşük yaptırrız , başarılı olamazsak ve doğum gerçekleşirse , yeni doğana havale ile musallat oluruz , yüksek ateşten ölmesini sağlarız , yine dd ölmezse , onda kalıcı hasar bıraktırırız dedi.
Bu adem kızını da defalarca rüyasında korkuttuk , uyanıkkende ona görünmez kazalar ile zarar vermeye çalıştık.
Ama bu adem kızı direndikçe direndi , ağzından duayı , dilinden allahı eksik etmedi.
Gece ve gündüz okudukça okudu.
Bizi engelledi.
Ona düşük yaptırtamadık.
Tek çare , doğum sırasında bu bebeği öldürüp , ruhunu biz alacaktık.
Ama bu seferde sen çıktın karşımıza.
Daha önce bir çok hocaya gittiler , şifa bulamadılar.
Ama sana gelerek , beni mağlup etmeye çok yakınlar .
Çünkü bizi , havas ilmini çok iyi bilen ademoğulları engelleyebilir.
Seni de çok iyi biliriz ki , seninle karşılaşmayı hiç istemezdik dedi.
Ben ise , yaşamak için halen bir şansın var , eğer bu musallatı bitirmek konusunda benimle anlaşırsan seni bağışlarım.
Sadece bu musallatı değil , bundan sonra da hiç bir adem kızına ve bebeğine bulaşmayacaksın.
Hamile ya da lohusalı adem kızlarına görünmeyeceksin .
Bunun için bana , allahın adı ile ant içersen , seni bağışlarım dedim.
Ümmü sübyan ise , bu dediğin mümkün değil.
Ben senle anlaşma yapsan bile , diğerleri bu işlere devam edecekler , sende bilirsin ki , ben tek değilim.
Benim gibi bir çok cin var dedi.
Ben ise , diğerleri seni ilgilendirmez , anlaşmama uy ve yaşamana izin vereyim dedim.
Asla , asla seninle anlaşmam dedi.
Ben o an maliği çağırdım.
Mennana ise dışarı çık ve hepsini öldür dediğim anda dışarı çıktı.
Öleceğini anlayan ümmü sübyan cini , yüzlerini beyaz örtü ile örttüğüm evli çifte saldırmaya ve örtülerini açmaya başladı ama başaramıyordu.
Maliğe bakıp , al bu lanetli cini buradan götür , sonra da öldürüp , cesedini yaban domuzlarına yem et dediğim anda , malik , büyik bir zevkle efendim diyip , ümmü sübyanı kaptığı gibi , adeta ışık hızı ile ortadan kayboldu.
Allahım sana şükürler olsun diyip evli çiftin üzerinde ki örtüyü çıkardım .
İkisi de korkudan tirtir titriyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HÜDDAM'IN HAYATI - SEYYİD ALİ - Korku Hikayeleri - Paranormal - Korku
FantasyBu kitap , paranormal alanda yazılan kitapların en iyileri arasında yer almaya adaydır. LÜTFEN OYLARINIZI EKSİK ETMEYİN. Hikayenin tüm hakları , YOUTUBE : SİMSİYAH KORKU HIKAYELERİ KANALINA AİTTİR VE TÜM BÖLÜMLER YOUTUBE KANALINDA SESLENDİRİLMİŞTİR...