Cris
Estava realment feta un embolic. No volia fer mal a la Lara, no volia fer mal al Ton, i no em volia fer mal a mi.
Mai, fins feia una setmana, m'havia plantejat que em poguessin agradar les noies, però em seguien agradant els nois... Potser no eren totes les noies, potser només era la Lara. I des de quan a la Lara li agradaven les noies? No estava mig de tonteig amb un noi d'informàtica?
Em vaig deixar caure al sofà i se'm va obrir el mòbil, deixant a la vista el meu fons de bloqueig. Un somriure tonto va aparèixer quan el vaig agafar i vaig mirar de més a prop com la Lara m'abraçava en aquella foto. Havia de parlar amb ella.
Estava super decidida, però en entrar al telèfon vaig trobar totes les trucades perdudes que m'havia deixat el Ton suplicant-me que el perdonés. Em vaig acovardir i vaig llençar el mòbil a l'altra punta del sofà.
Per què m'havia liat amb el Ton dos dies després d'haver-ho fet amb la Lara? I davant seu. Crec que ho havia fet a propòsit perquè la Lara deixés el que tingués amb mi i passes pàgina. I amb el Ton tot seria més fàcil, tot l'institut ja tenia una imatge de mi, i crec que m'estava bé el que ells pensaven que jo era. Però tot i això havia de parlar amb ella, encara que l'escollís a ell.Lara ;)
Ei...Em sap molt de greu pero crec que el que va passar a casa meva va ser una equivocació i que hauriem de ser amigues i prou.
Vaig eliminar allò immediatament. En part perquè no podia deixar-li anar una bomba de tal mida com si res com una covarda a la seva pantalla de bloqueig, i en part perquè no tenia clar si allò era el que jo realment volia.
Lara ;)
Ei... Podriem veure'ns per parlar a la plaça de sempre? 21:03 VV
Lara ;) ha enviado un stiker 21:03 VV
Va sisplau... Només em vull disculpar 21:04 V
Lara?? 21:05 V
M'has bloquejat? 21:05 V
Joder 21:06 V
De debó vols que es quedin així les coses?? 21:07 V
Sé que la he cagat pero poset en la meva pell sisplau 21:07 V
No sé que fer... 21:08 V
Sempre m'han dit com i qui havia de ser 21:09 V
Amb qui havia de estar i com havia d'actuar 21:09 V
Tot aixó que sento per tu m'enxampa per sorpresa... 21:09 V
Lara sisplau... 21:09 V
Ja no sabia que podia fer. L'havia perdut i era tot absolutament per culpa meva. Els següents esdeveniments podien haver sigut provocats per la desesperació i l'estrès del moment, o perquè en les últimes setmanes estava oblidant com la gent esperava que fos, i estava començant a conèixer-me a mi mateixa.
YOU ARE READING
Let me love you.
RomanceUna nova vida li espera a l'Aidé. En un nou poble, nou institut, noves amistats, nous amors... Ella i la seva mare soles. O això és el que semblava al començament. Amor, odi, mentides, amistats, enemistats... Son algunes de les poques coses que li p...