"A l'hora del pati a la màquina dispensadora"
Miro al meu voltant frenèticament, buscant algú que avaluï la meva reacció en llegir la nota. Però ningú em mira. El primer pensament, esperançat, que em ve al cap es que la nota és d'en Dan, i que per fi vol parlar les coses. Però quan miro cap a la seva direcció m'adono que porta la caputxa calada fins als ulls i que respira de forma profunda i pensada. Estava adormit. Aleshores qui havia sigut? Després d'allò no em podria concentrar en la resta de la classe.
- Senyoreta Avery. Podria llegir el següent punt? - Torno a connectar a la classe i m'adonar que fa més de 30 minuts que estic absorta en els laberints vertiginosos que formen el meu cervell. Intentar deduir per on anem de la lliçó, mentre em rasco nerviosament el clatell.
- El renaixement va ser una època - vaig començar a balbucejar provant sort.- Però que punyetes està llegint? - Em va tallar el professor Patcheco alçant la veu per sobre el riure de tota la classe. - No tens ni el llibre obert per la pàgina adequada. I aquests joves han de dirigir el món del futur...?- Diu mentre negant amb el cap.
Em faig petita a la meva cadira, avergonyida per haver fet el ridícul d'aquesta manera davant de tota la classe.
- En què pensaves àngel? - Sento que diuen rere meu. Ara era jo qui tenia els ulls amagats rere la caputxa de la dessuadora. I no sabia què pensar d'aquell comentari. Tornava a ser el gilipollas de sempre, o allò semblava. Però feia res, estava enfadat i maleint a tot el que es movia, no em dirigia la paraula ni la mirada, i ara feia com si res. No cauré tan baix com per contestar-li. Encara conservo una mica de dignitat.
- En tu segur que no. - D'acord, rectifico. Pensava que no cauria tan baix. Deixo que em dediqui una última mirada insinuant i em giro posant els ulls en blanc. D'esquena a ell s'insinua un petit somriure que esborro immediatament amb bufetades mentals.
La gent es comença a aixecar i el professor comença a guardar els llibres a la motxilla. M'aixeco guardant els bolígrafs i els retoladors. Guardo els apunts a la carpeta i, la nota. Agafo el que necessito deixar a la taquilla i surto amb el cor a la gola.
YOU ARE READING
Let me love you.
RomanceUna nova vida li espera a l'Aidé. En un nou poble, nou institut, noves amistats, nous amors... Ella i la seva mare soles. O això és el que semblava al començament. Amor, odi, mentides, amistats, enemistats... Son algunes de les poques coses que li p...