Capítol 28 - Night Changes ( Part 3 )

144 9 1
                                    

Em vaig despertar sobresaltada i desorientada. Vaig examinar el meu voltant desconcertada, intentant recordar on era. Al ser fosc, els meus ulls van trigar a acostumar-se, i vaig trigar més a determinar que estava a casa la Cris.


Em vaig tornar a deixar caure d'esquena al matalàs. Tenia la mirada clavada al sostre i la ment en blanc, si no fos per la cançó que portava sonant al meu cap tot el dia.



Chasing it tonight, doubts are runnin' 'round her headHe's waitin', hides behind a cigaretteHeart is beatin' loud and she doesn't want it to stopMovin' too fast, moon is lightin' up her skinShe's fallin', doesn't even know it yetHavin' no regrets is all that she really wants

We're only gettin' older, baby
And I've been thinkin' about it lately
Does it ever drive you crazy
Just how fast the night changes?
Everything that you've ever dreamed of
Disappearing when you wake up
But there's nothing to be afraid of
Even when the night changes
It will never change me and you

Goin' out tonight, changes into something red
Her mother doesn't like that kind of dress
Reminds her of the missin' piece of innocence she lost



Vaig obrir el mòbil i l'encegadora llum de la pantalla em va tornar a sobresaltar. Vaig entrar a Instagram i vaig lliscar el dit per sobre les Instagram Stories, però no hi havia ningú que m'interessés, tampoc m'estranyava, eren les 4:18 de la matinada. Un sospir no va poder evitar sortir dels meus llavis i la pantalla del mòbil se'm va apagar. Ara que estava desperta no podia tornar a agafar el son, i no estava precisament còmode a terra. La televisió estava tancada i regnava un silenci sepulcral. Vaig canviar 6 vegades la posició en què dormia, només disposava d'un petit coixí i una manta finíssima que no m'abrigava gens.

Volia parlar amb el Dan, probablement estaria adormit, tot i això li vaig enviar un missatge.

Dan :)

en línia

Com estas? 

4:49

M'he despertat i ara no puc dormir-me. La Lara i la Cris estan dormides.

4:49

Després d'enviar aquell últim missatge vaig mirar en la seva direcció, i vaig haver d'esforçar-m'hi molt perquè no les veia. Em vaig incorporar i seguia sense veure-las. Seguidament em vaig posar dreta i vaig palpar les mantes. Res de res. La llum del lavabo no era oberta, ni hi havia ningú a la cuina. Els graons de les escales cruixien mentre pujava al segon pis. Vaig obrir les habitacions una a una fins a arribar a la de la Cris, i allà, estirades en el seu llit, me les vaig trobar a les dues dormides, abraçades. La Lara tenia el cap recolzat en el pit de la Cris, i la mà de la segona estava situada sobre els cabells rojos de la primera. Les dues es veien profundament felices. Un petit somriure va apareixes a la meva cara i vaig baixar de puntetes cap a la planta baixa, perquè els graons no tornessin a fer soroll.
Vaig seure, aquest cop, al sofà i vaig agafar tres mantes i dos coixins més. Una petita campaneta va sortir del meu mòbil i vaig tornar a somriure.

Dan :)

en línia

Jo tampoc puc dormir angel.

5:09

Penses tan en mi que no pots ni dormir?

5:09


Let me love you.Where stories live. Discover now