"fuck Joost, dit is zo lekker" kreunt hij. Ik voel zijn pik iets dikker worden in mijn mond. Ik laat mijn hand omhoog glijden over zijn lichaam richting zijn mond "zuig" beveel ik hem. Hij zuigt mijn vingers naar binnen en likt eraan. Ik geniet van zijn warme tong rond mijn vingers maar trek ze uiteindelijk toch terug. Zijn ogen gaan open en kijken naar me.
Mijn vinger laat een nat spoor achter als hij terug naar beneden glijd langs mijn mond richting zijn kont. Ik speel ermee, wrijf er langs voor ik mijn vingertop naar binnen duw "aaaah" zucht hij. Ik trek mijn vinger terug maak een draaiende beweging en duw hem iets dieper terug. Het voelt zo warm en ik kan niet wachten tot ik er helemaal in zit.
"Kuuuuttt! ik ga komen" hijgt hij. Ik zuig nog iets harder tot ik een warme straal voel. Zijn pik zit zo diep in mijn keel dat zijn sperma gelijk in mijn keel schiet. Ik slik alles door wat hij me geeft en lik daarna zijn penis schoon. Terwijl mijn vinger zijn kont vingert kruip ik terug omhoog om hem te zoenen.
"Ik proef mezelf" zegt hij zacht. Ik knik "je smaakt naar meer" knipoog ik naar hem. "Wil je dit nog steeds?" vraag ik. Hij knikt "ja, ik weet het zeker." Ik haal voorzichtig mijn vinger uit zijn kont en maak met beide handen de verpakking van het condoom open. Ik schuif hem over mijn pik heen tot hij goed zit en smeer er een flinke hoeveelheid glijmiddel overheen.
Ik duw zijn benen zover mogelijk uit elkaar en laat me over hem heen zakken, zet mijn handen naast zijn hoofd en breng mijn pik naar zijn gaatje. Ik druk me een klein stukje naar binnen zijn kringspier spant zich aan "ontspan je Sander" zeg ik hem. Hij knikt en probeert te doen wat ik van hem vraag. Ik duw me dieper en dieper tot ik er helemaal in zit.
Zijn ogen zijn dicht geknepen, zijn kaken staan gespannen en er ligt een frons op zijn voorhoofd. Ik buig me er naar toe en kus er overheen "gaat het?" vraag ik. Hij doet zijn ogen open "het doet zeer" zegt hij. "Dat weet ik, het spijt me" ik kus hem op zijn lippen "het gaat zo weg, ik beweeg me niet tot jij zegt dat het mag" verklaar ik.
Pov Sander
Ik weet niet wat ik moet voelen, ik dacht dat zijn vinger groot was, maar nu zijn pik in me zit ben ik helemaal de weg kwijt. Het voelt zo vol? Denk ik. Ik kan het gevoel dat me overspoeld niet omschrijven "gaat het?" vraagt hij me. Ik doe mijn ogen open en kijk naar mijn beste vriend "het doet zeer" zeg ik. "Dat weet ik" zegt hij "het spijt me" hij kust me op mijn lippen en kijkt dan naar me "het gaat zo weg, ik beweeg me niet tot jij zegt dat het mag" zegt hij. Ik til mijn hoofd op en laat mijn lippen langs die van hem glijden tot ik ze vang en er een diepe zoen ontstaat.
Ik denk dat ik er klaar voor ben en druk mijn heupen tegen hem aan. Ik voel dat hij zich een stukje terug trekt wat mij een immense opluchting geeft tot hij zich terug naar voor duwt en het volle gevoel sneller terug keert dan het weg ging. Hij beweegt zich langzaam en rustig let erop dat hij me niet te veel pijn doet.
Na een paar keer stoten verdwijnt de pijn en komt er een ander gevoel voor in de plaats. Het voelt niet meer alsof ik mega vol zit het voelt nu alsof het zo hoort. Alsof mijn lichaam ruimte heeft gemaakt voor hem zodat hij kan doen wat hij wilt. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en houdt zich vast aan mijn schouders. Mijn hand gaat naar zijn nek waar ik mijn vingers in zet. Met mijn andere hand streel ik zijn rug.
Hij voert het tempo iets op en beweegt zich sneller en dieper als hij in me stoot. En dan overspoeld me een sensatie aan gevoelens als hij een plek raakt die ik nooit eerder heb gevoeld. Ik kreun het uit van genot "harder" smeek ik hem.Dit is iets wat ik nog nooit gedaan heb. Normaal ben ik de dominante als het om sex gaat maar op dit moment doet het me niks dat ik lig te smeken. Dit gevoel is zo intens lekker dat dit nooit meer mag stoppen.
Hij neemt me harder en sneller, maar let er nog steeds op dat hij me geen pijn doet. Mijn vingers drukken dieper in zijn nek en rug en mijn borst komt van het bed af. We liggen beide hard te kreunen wanneer hij begint te vloeken "fuuuck" Zijn lichaam verstrakt zijn vingers houden zich steviger vast tot het bijna pijn doet en dan laat hij zich op me vallen.
Ik voel zijn hart tekeer gaan onder zijn huid. Er staat een kleine laagje zweet op zijn rug. Ik wrijf er zacht overheen het maakt me niks uit dat zijn lichaam een beetje nat is. Hij tilt zijn hoofd op en plaatst een kusje op mijn lippen "gaat het?" vraagt hij. Zijn ogen kijken me onderzoekend aan "ja, het gaat goed" vertel ik hem. "Heb ik je pijn gedaan" ik schud mijn hoofd "nee alleen in het begin een beetje, maar daarna deed het geen pijn meer" zeg ik.
Hij kust me nog eens en trekt dan voorzichtig zijn penis uit me. Hij haalt het condoom van zich af en gooit hem in de prullenbak. "Kom we gaan douchen" hij steekt zijn hand naar me uit en neemt me mee naar de badkamer. De kraan gaat aan en als de temperatuur goed is stappen we eronder. Ik was mijn haar en lichaam en spoel me dan af. Joost doet hetzelfde. We drogen ons af en gaan terug in bed liggen. Hij gaat op zijn zij liggen en kijkt me aan. Ik trek hem in mijn armen wikkel mijn benen door die van hem en wrijf zachtjes over zijn rug. Zo vallen we in slaap.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.