Pov Sander.
"Sander, truth or dare?" vraagt hij. "Dare" zeg ik. "help Joost van zijn stijve af" roept Luuk. Ik kijk van Luuk naar Joost en sta dan op. Ik loop op hem af en laat me naast hem neer zakken. Het verbaasd me dat hij niet protesteert. God weet dat ik het niet doe. Ik duw hem voorzichtig achterover zodat hij op de grond ligt. Ik ga half over hem heen liggen en kijk hem diep in zijn ogen aan "is dit oke?" vraag hij
Zonder antwoord te geven druk ik mijn lippen op de zijne. Ik lik over zijn onderlip en krijg gelijk toestemming. Zijn mond gaat open. Mijn tong gaat zijn mond in en begint een dans met die van hem. Mijn hand gaat over zijn borst naar beneden tot hij de rand van zijn shirt raakt. Ik wil hem naakt dus trek hem omhoog om zijn shirt uit te doen.
"Je bent zo mooi" fluister ik heel zacht en ik hoop dat hij dat niet gehoord heeft. Mijn blik gaat naar mijn handen die over zijn buik gaan. Ik volg de lijntjes van zijn spieren naar beneden. Het streepje haar dat van zijn navel zijn broek in gaat. Ik kan niet langer wachten en maak zijn broek open. Hij heeft geen boxer aan zodra ik aan zijn broek trek komt zijn pik in beeld.
Ik kus zijn buik en zodra ik zijn pik in mijn hand neem stopt zijn ademhaling even en gaat dan dubbel zo hard. Nu hij het allemaal toe laat besluit ik hem te pijpen. Ik leg mijn hand om de basis en trek hem af op een goed ritme. Ik heb dit nog nooit gedaan, maar volgens mij gaat het goed. Ik hoor hem kreunen boven me wat mij laat grijnzen rond zijn pik.
Hij pakt mijn hoofd en houdt hem stil als hij zijn pik tot bijna achter in mijn keel duwt wat mij bijna laat kokhalzen. "fuck ja zo!" kreunt hij. Op dit moment voel ik me geweldig. Het idee dat ik hem zoveel genot kan geven doet mij heel veel.
Ik zuig een klein beetje harder wat hem hard laat kreunen "shit ik ga komen!" Hij begint me weg te duwen maar ik haal zijn handen weg en blijf hem zuigen tot ik warme stralen in mijn mond voel. Ik slik het allemaal door en lik zijn pik schoon.
"Alsjeblieft, dan kun je de smaak weg spoelen" zegt hij wanneer hij me drinken aangeeft. Ik neem er een flinke slok van en kijk hoe Joost zijn broek weer aantrekt. "Dat was lekker" zegt hij zacht. Ik voel mijn wangen rood worden "bloos je nou?" vraagt hij waarop ik knik. Het heeft geen zin om te ontkennen.
"Shit kun je dat bij mij ook niet doen?" vraagt Koen "ik kan me de laatste keer niet herinneren dat Anne dat deed" zegt hij "kut volgens mij heeft ze het nog nooit gedaan" roept hij dan uit. Luuk trekt een wenkbrauw op "meen je dat?" vraagt hij.
"Ze wilt altijd dat ik haar bef en dat ik haar laat klaarkomen, maar als ze dan klaar is gaat ze erbij liggen als een zeester" gromt hij meer in zichzelf dan dat hij tegen ons praat."Trek je broek maar uit, Luuk helpt je wel" zeg ik tegen koen. Luuk haalt zijn schouders op "als ik je ermee kan helpen dan is dat zo. Maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe het is" zegt hij dan. "Shit serieus? Jullie hebben allebei een vriendin" zeg ik.
Ik zie Koen naar mij en Joost kijken "en jullie zijn beide single" Zegt hij dan. "ik wel" zeg ik. Ik kijk naar Joost en zie zijn gezicht een tint witter worden. Shit dit is niet goed hij heeft er spijt van. Dit hele aanzicht doet me pijn "kut" vloekt hij zacht in zichzelf. Ik voel mijn ogen waterig worden en voordat iemand het ziet sta ik op en loop naar zijn tent. Ik ga erin en doe de rits dicht.
Ik huil wanneer ik hem heel hard hoor roepen. Ik denk niet dat ik me ooit weleens zo gevoeld heb. Ja ik weet dat hij met Jake is en ik had nooit mogen doen wat ik deed, maar eerlijk gezegd was ik Jake vergeten. Ik heb geen moment aan iets anders gedacht toen ik Luuk hoorde roepen dat ik hem moest helpen. Ik ben er gewoon boven op gesprongen. Kut!
Straks neemt hij me kwalijk dat ik dit gedaan heb. Dit kost me mijn vriendschap shit ik moet met hem praten. Ik sta op en doe de rits terug open. Ik loop naar de vuurkorf en zie hem daar zitten met zijn telefoon in zijn hand. Met wie is hij in hemelsnaam aan het bellen.
"Ja" hij huilt
"We waren een spel aan het doen en het liep uit de hand"
"Ja"
Ik zie dat hij verdrietig naar zijn scherm staart "verdomme" vloekt hij. Zijn handen wrijven hard over zijn gezicht. Hij pakt nog een biertje en gaat achterover zitten. Ik besluit dat dit nu niet het beste moment is om met hem te praten. Ik weet niet wie hij belde maar ik gok dat het Jake was en te horen aan wat hij zei vertelde hij wat er was gebeurd.
Ik ga terug de tent in en besluit morgen naar huis te gaan. Ik neem wel een taxi naar het station ofzo. Ik kom wel thuis. Ik probeer er niet aan te denken dat hij daar nu zit en dat ik zijn kansen misschien wel heb verpest. Uitgeput van al het denken val ik uiteindelijk vroeg in de ochtend nog even in slaap.
"WAAR IS HIJ?" ik word wakker van een luide stem die aan het roepen is "SANDER! WAAR BEN JE KLOOTZAK" kut, dat klinkt als Jake. Ik sta langzaam op en doe de tent open "hier ben ik" laat ik hem weten. Hij kijkt naar me met een duistere blik in zijn ogen "jij!" Zegt hij als hij met een vinger naar me wijst "jij moet met je gore poten van mijn vriendje afblijven" roept hij.
Ik kijk langs hem heen en zie de rest van de jongens daar staan. Joost staat te huilen in Luuk zijn armen. Max, Levi en Koen zijn iets dichterbij. "KIJK NIET NAAR HEM!" gilt hij. "Hij is mijn beste vriend Jake" laat ik hem nog eens weten "NU NIET MEER!" hij blijft gillen. Hij staat serieus nog een 20cm van me vandaan ik word spontaan doof zo.
Ik wil nog wat zeggen maar word dan door een hard klap op mijn oog geraakt en val op de grond. Ik voel hem boven op me zitten als hij nog eens slaat. Ik doe niks terug ik weet dat ik het verdien. Ik heb immers gister nog zijn vriendje gepijpt.
Mijn gezicht doet pijn. Ik weet zeker dat mijn neus is gebroken. Mijn ogen zitten dicht. Ademen gaat moeilijk, maar ik laat het allemaal toe. Ik laat hem me in elkaar slaan, misschien schopt hij me wel dood. Wie zal het zeggen. Dan hoeft hij niet meer bang te zijn dat Joost met iemand anders is.
Ik voel mijn gedachten trager worden en dan sluit ik mijn ogen. Alles is zwart. Ik val in een donker gat en voel niks meer.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.