Pov Sander.
Ik loop zijn kamer in en blijf gelijk stil staan als ik zie hoe hij zichzelf ligt af te trekken op zijn bed. Zijn ogen zijn dicht, maar gaan open als hij mij hoort. Zijn blik is op mij gericht. Hij laat zijn pik los staat op van zijn bed en komt vlak voor me tot stilstand. Ik probeer alleen maar naar zijn ogen te kijken en niet naar de rest van zijn lichaam. "Je mag best kijken hoor" zegt hij. "ik schaam me niet voor mijn lichaam."
En dat is het grote verschil tussen ons en dat weet hij. Ik sport veel en heb een sixpack, maar toch zie ik er niet zo goed uit als hij. Hij pakt mijn hand en legt hem op zijn borst. Ik voel zijn hart tekeer gaan onder zijn huid "wat doe je?" vraag ik. "Ik hoorde je net mijn naam kreunen Sander" zegt hij zacht "je hebt me ongelooflijk geil gemaakt daardoor, dus ik wil iets proberen" zegt hij.
"Wat dan?" vraag ik. "Doe je handdoek af" zegt hij. Het klinkt niet echt als een verzoek, maar meer als een eis. Ik schud mijn hoofd "hij brengt zijn hand naar de rand van mijn handdoek en trekt me dichterbij. We staan nu neus aan neus en ik begin een beetje zenuwachtig te worden. "Rustig maar ik doe je niks" fluistert hij. "Doe alsjeblieft je handdoek af" vraagt hij nu.
Zonder nadenken laat ik de handdoek op de grond vallen en staan we poedelnaakt tegen over elkaar. "Ik wil naar je kijken als ik mezelf aanraak" zegt hij. Hij gaat terug op zijn bed liggen en legt zijn hand weer om zijn pik. Hij is echt heel erg groot. Ik kijk hoe hij met zichzelf speelt en als hij wat sneller gaat en begint te kreunen hou ik het niet meer.
Ik loop op hem af en breng mijn gezicht dicht bij die van hem. Zijn ogen vliegen open op het moment dat ik mijn lippen op die van hem druk. De kus is zacht en voorzichtig. Ik voel zijn tong tegen mijn lippen en ik laat die van mij tegen de zijne aan botsen, steeds weer opnieuw. Mijn handen staan naast zijn hoofd op het bed. Zijn handen gaan over mijn rug heen en weer. Ik laat zijn lippen los en kijk naar hem. Zijn ogen staan wild.
Hij draait me om en hangt over me heen. Hij kijkt me lang aan voor hij zich voorover buigt en me zachte kusjes op mijn lippen drukt. Zijn lippen gaan naar mijn nek. Ik voel hoe mijn lichaam zich aanspant wanneer hij aan een plekje zuigt. Ik kan een kreun niet binnen houden als hij op hetzelfde plekje zachtjes in mijn nek bijt. Ik voel hem lachen tegen mijn huid aan. "Wat?" vraag ik. Hij haalt zijn gezicht uit mijn nek en kijkt naar me.
Dat is het moment dat mijn hormonen me niet meer in hun greep hebben en ik tot mijn positieven kom. Ik duw hem van me af "dit kunnen we niet doen Joost! Je bent mijn beste vriend" roep ik in paniek. Ik spring van zijn bed en zoek mijn kleren bij elkaar en trek ze aan "ik moet gaan" roep ik voor ik zonder jas en schoenen de deur uit ren.
Ik ren tot ik zijn straat uit ben en loop dan zacht door naar mijn huis. Ik kom langs een park waar ik doorheen loop. Dat gras voelt wat fijner aan mijn blote voeten. Wanneer ik thuis aan kom loop ik gelijk door naar boven. Ik doe mijn deur op slot en laat de tranen lopen. Ik kan mezelf wel voor me kop slaan wtf heb ik gedaan! Uiteindelijk huil ik mezelf in slaap en hoop ik dat morgen nooit komt.
Pov Joost
Ik zit op mijn bed te eten als ik ineens zacht gekreun uit mijn badkamer hoor komen. Ik zet het bord op mijn nachtkastje en loop zacht naar de deur. Ik kan net door het kiertje kijken en zie dat Sander bezig is met zichzelf. hij staat met zijn rug naar de deur toe en kreunt mijn naam.
Ik ga terug op mijn bed liggen en breng mijn hand naar mijn pik. Als ik eraan denk wat hij daar staat te doen word ik gelijk hard. Ik hoor hem nog een keer zachtjes kreunen. Mijn ogen valles dicht. Ik begin me langzaam af te trekken als ik naar hem luister. Hij klinkt zo geil als hij mijn naam kreunt.
Zodra ik merk dat hij in de kamer staat doe ik mijn ogen open en kijk ik naar hem. Sander staat naar me te kijken met alleen een handdoek om. Hij ziet er zo goed uit. Ik weet dat hij dat zelf niet zo ziet. Hij is veel gespierder dan ik, zijn borst is breder, zijn heupen smaller. Ik laat mijn pik los en sta op van mijn bed en loop tot ik vlak voor hem sta. Zijn ogen blijven in de mijne kijken en hij doet zijn best niet naar mijn lichaam te kijken. "Je mag best kijken hoor" zeg ik. "ik schaam me niet voor mijn lichaam."
Ik pak zijn hand en leg hem op mijn borst. Mijn hart gaat tekeer onder mijn huid "wat doe je?" vraagt hij. "Ik hoorde je net mijn naam kreunen Sander" zeg ik "je hebt me ongelooflijk geil gemaakt daardoor, dus ik wil iets proberen."
"Wat dan?" vraagt hij. "Doe je handdoek af" zeg ik. Het klinkt niet echt als een verzoek, maar meer als een eis. Hij schudt zijn hoofd mijn hand gaat naar de rand van zijn handdoek. Ik trek hem zo dichtbij dat onze neuzen elkaar bijna raken. Hij lijkt een beetje zenuwachtig "rustig maar ik doe je niks" fluister ik. "Doe alsjeblieft je handdoek af" vraag ik hem. Hij heeft altijd de keus om het niet te doen als hij niet wilt.
Hij laat de handdoek op de grond vallen "Ik wil naar je kijken als ik mezelf aanraak" vertel ik hem. Ik ga terug op mijn bed liggen en leg mijn hand om mijn pik. Ik sluit mijn ogen en zie hem voor me staan. Mijn hand gaat iets vlugger wat me doet kreunen.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomansaDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.