27

494 9 1
                                    

Pov Sander.

We zijn een paar dagen verder na het voetballen. Ik zit in de kantine op school met de rest van het groepje. Joost komt aangerend "hou me vast" zegt hij me. Ik pak zijn hand en trek hem op schoot "waarom?" Hij komt dichter tegen me aan zitten en fluistert "omdat Joanna achter me aan zit."

Ik was vergeten dat we dit deden. We hebben elkaar de laagste dagen niet veel gezien omdat hij steeds bij Jake was. En eerlijk gezegd weet ik niet helemaal zeker hoe ik me daarbij voel. Ik vind het niet leuk dat zijn tijd voor mij nu beperkt is en dat hij en Jake samen zijn.

"Joost!" Hij draait zijn hoofd en kijkt over mij heen naar Joanna "wat?" vraagt hij "ik wil met je praten" begint ze "ik weet dat je met een meisje was zonag, dus deze hele act kun je gewoon stoppen." Nu draai ik me om "hoezo was hij met een meisje? Hoe kom je daarbij?" vraag ik. Haar ogen schieten nu mijn kant op "ik heb het zelf gezien" zegt ze. "nou dan heb je me wel iets uit te leggen Joost" grijns ik naar hem "wanneer was dat dan?" Joanna lacht "in de middag, je liep hand in hand met haar"

Joost begint kei hard te lachen "wat is er zo grappig" vraagt ze. Ze lijkt een beetje in de war te zijn door de reactie van Joost. "Dat was mijn zusje" lacht hij. "Je hebt me zien lopen met mijn zusje." Haar ogen worden groot "je hebt geen zusje." Hij knikt "jawel, die heb ik wel. Haar naam is Amy en ze is 12" nu kijkt hij naar mij "dus je hoeft niet bang te zijn liefje" knipoogt hij.

Er schiet een warmte door mijn lichaam die ik probeer te negeren. Hij legt een hand in mijn nek en wrijft met zijn duim over mijn wang "dus je kunt nog steeds wieberen Joanna" zegt hij. Hij kijkt haar nu heel serieus aan "ik ben mijn hart verloren aan deze jongen hier"

BOEM! Mijn bloed lijkt sneller te gaan stromen, mijn hart maakt overuren. Mijn lichaam word warm, honderden vlinders vliegen door mijn buik, mijn ogen kijken in die van hem. En dan besef ik waarom ik het in de eerste instantie niet erg vond om te doen alsof. Waarom ik steeds de eerste stap nam. Elke keer als hij een stukje gaf wilde ik meer van hem. Ik ben tot over mijn oren verliefd op hem. Fuck.

Op dit moment zie en hoor ik niks anders dan joost. Ik hoor hem praten maar hoor niet wat hij zegt "Sander!" hij zwaait met zijn hand voor mijn ogen waardoor ik wakker schrik "waar ben je met je hoofd man" lacht hij. Ik duw hem zacht van me af en loop zonder iets te zeggen de kantine uit. Ik kijk niet waar ik loop dus bots vol tegen iemand aan, maar ik loop gewoon door. Ik moet hier weg.

Ik storm de school uit ondertussen app ik merel

Ik: ben je thuis?

Ze komt gelijk online en begint te typen

Merel: ja, hoezo?

Ik: mag ik langskomen?

Merel: ja tot zo dan

Ik stap op mijn fiets en fiets naar haar huis. Ik moet mijn hoofd van Joost halen. Ik kan niet verliefd zijn op hem. Ik ben sneller bij Merel dan ik gedacht had. Ik bel aan en tik met mijn voet op de vloer als ik sta te wachten tot ze open doet.

De deur gaat open ze glimlacht "hey" ze doet een stap opzij en laat me binnen. "Hey" ik stap haar huis binnen en doe de deur achter me dicht. "Wil je drinken?" vraagt ze als ze voor me uit loopt "nee bedankt" ik loop achter haar aan de keuken in. Wanneer ze een glas water vult ga ik achter haar staan. Ik sla mijn armen om haar heen en druk kusjes in haar nek als ik haar lichaam tegen het mijne trek.

"Wat doe je?" vraagt ze me. "ik wil je" zeg ik haar als mijn handen over haar lichaam glijden richting haar borsten. Ze kromt haar rug zodat ik er beter bij kan. En dan gaat het snel, kleren gaan snel uit. Ik doe een condoom om zet haar op het aanrecht doe haar benen wijd, ga er tussen staan en stoot met één harde stoot bij haar naar binnen. Met een stevig tempo neem ik haar.

"Draai om" ze draait om en legt haar bovenlichaam op het aanrecht. Ik geef een mep op haar kont voor ik me terug naar binnen duw. Ik neuk haar hard en ruw en ik vind het geweldig. Ik voel haar natte warmte rond mijn pik. Ik pak een schouder en trek haar over mijn pik naar achter zodat ik nog iets harder kan. Mijn vingers gaan naar haar clitoris. Met drie vingers wrijf ik er over heen wat haar lichaam laat schokken "ik ga komen"

Ze gilt het uit wanneer haar orgasme door haar heen stroomt. Haar kutje word zo strak rond me heen dat ik ook klaar kom. Ik heb moeite mijn adem onder controle te houden als ik me uit haar terug trek en haar een kus op haar hoofd druk "nu lust ik wel wat drinken" grijns ik.

We kleden ons terug aan en gaan op de bank zitten. "Filmpje?" Ik knik want ik ben nog niet van plan weg te gaan. Mijn gedachten gaan naar Joost. Ik weet dat wat ik net deed dat dat fout is. Ik weet dat ik hier ben omdat ik niet aan Joost wil denken. Ik wil niet verliefd op hem zijn. Ik doe er alles voor om die gevoelens uit te schakelen, desnoods neuk ik ze eruit.

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu