Pov Sander.
Het moment dat ik het veld op loop zie ik hem staan. Hij staat daar in een pak, mijn lieveling pak. Zijn aanblik laat mijn hart kloppen. Hij ziet er echt geweldig uit en ik moet moeite doen om mijn ogen van hem los te scheuren. "Hoi" het klinkt zacht uit zijn mond "hoi, wat doen we hier Joost?" vraag ik.
Mijn blik valt achter hem er staan een heleboel kaarsjes en er ligt een kleedje met eten en drinken. Hij heeft echt zijn best gedaan dat besef laat mijn hart sneller kloppen. "Sander?" ik kijk hem aan en wacht tot hij wat zegt "ik heb je hierheen laten komen, omdat ik eindelijk door heb wat voor sukkel ik ben. Alle gebeurtenissen van de afgelopen tijd hebben me bang gemaakt waardoor ik deze belangrijke stap niet durfde te zetten" begint hij.
"Iemand heeft me er op aangewezen dat ik al zo'n beetje mijn hele leven verliefd op je ben alleen wist ik dat niet. Toen ik er eindelijk achter kwam was mijn hart overvol van liefde voor jou" hij pakt mijn handen vast en wrijf met zijn duimen over mijn knokkels
"Ik wil je vragen of je je leven nog langer met mij wilt doorbrengen. Als partners, beste vrienden en geliefden. Wil je de mijne zijn?" Even komt het niet helemaal binnen wat hij zegt, maar dan raakt het me als een trein. Hij wilt hetzelfde als ik. Hij wilt mij. "JA! Natuurlijk!" roep ik.
Ik heb hier zo lang op gewacht en nu gebeurd eindelijk waar ik zo lang van gedroomd heb. Ik pak zijn gezicht vast "vandaag is de beste dag van mijn hele leven" zeg ik voor ik hem zacht kus. Ik leg al mijn gevoelens in deze kus en ik hoop dat hij het net zo voelt als ik.
Hij maakt zich van me los en kijkt me diep aan "ik hou van je Sander" zegt hij. Dat brengt een glimlach op mijn gezicht "ik ook van jou Joost" hij glimlacht ook "kom we gaan wat eten" hij trekt me mee naar het kleed en gaat dicht tegen me aan zitten.
"Hoe was je dag?" vraagt hij "helemaal fantastisch" ik begin te vertellen wat er allemaal gebeurd is en wie me waar op kwam halen. Ik laat mijn nieuwe armband zien. Hij wrijft er met zijn vinger over heen "hij is prachtig" zegt hij "echt wel. Ik ben er echt super blij mee" laat ik hem weten.
"Joost?" vraag ik "waarom zijn we hier?" even denk ik dat hij mijn vraag niet goed begrijpt, maar dan begint hij te praten "dit is de plek waar jou hartslag stopte en ik bijna afscheid van je moest nemen. En ik wil dat deze plek een nieuwe herinnering krijgt, één waar jou hart juist sneller van gaat slaan en het liefst door mij" zegt hij. "Dat is je dan uitstekend gelukt" zeg ik waardoor hij grijnst.
Wanneer het begint te schemeren steekt hij een vuurkorf aan en komt dicht bij me zitten automatisch sla ik een arm om hem heen en trek hem nog dichterbij. Deze hele dag was waanzinnig. Hij heeft me een tour door onze herinneringen gegeven, hij heeft het heden perfect gemaakt en ik verwacht onze toekomst samen niet heel anders dan perfect.
"Hey jongens" een stem achter me doet me opschrikken uit mijn trance. Ik draai me om en kijk in de gezichten van mijn vrienden "dus het is gelukt?" vraagt Luuk. Joost staat op en trekt mij ook omhoog "ja, we zijn een stelletje" zegt hij trots.
Ik loop naar Max toe en omhels hem stevig "bedankt Max voor alles dat je voor mij, Joost en vandaag voor ons hebt gedaan" zeg ik in zijn oor. "Geen dank Sander, Jullie verdienen wel wat geluk" zegt hij terug.
Naast hem staat Luuk ook hem omhels ik "dank je wel Luuk, dank je wel dat ik altijd op je kan rekenen" zeg ik hem. Hij wrijft een keer over mijn rug "altijd Sander"
Daarnaast staat Levi hem omhels ik ook stevig "bedankt Levi, voor alle keren dat je er voor me was en aan mijn bed zat" zeg ik "graag gedaan Sander" zegt hij terug.
Ik loop verder naar Koen. Hij kijkt met een glimlach naar me als ik hem tegen me aan trek "jij bent naast Joost mijn allerbeste vriend en ik wil je bedanken voor alles dat je voor ons hebt gedaan" zeg ik hem. "Ik deed het graag" zegt hij.
Ik zie dat Joost ze ook allemaal omhelst en daarna naast mij gaat staan. Hij wikkelt zijn vingers door de mijne "jongens, ik wil nog even kwijt dat ik heel erg veel bof met jullie als mijn vrienden" begint hij "maar voorlopig heb ik alleen even aandacht voor mijn vriendje" grijnst hij.
Koen doet een stap vooruit "we hebben nog een verassing voor jullie" zegt hij "ik heb hier de sleutels van Tony zijn huisje, jullie mogen daar vannacht nog blijven. Als jullie het heel houden" grijnst hij. Hij legt de sleutels in Joost zijn hand "maar eerst gaan we champagne drinken hier en proosten op het nieuwe stelletje" zegt hij.
De avond gaat veel te snel voorbij, we kletsen en lachen met elkaar. Wanneer het bijna donker is komt Tony er ook nog bij zitten. We bedanken hem uitvoerig voor zijn hulp met Joost en zijn hulp vandaag en natuurlijk het huisje. Hij waait alles weg en zegt dat het allemaal wel goed is. Hij vind het leuk als we er zijn.
Wanneer de avond op zijn eind loopt staat Joost op "ga je mee?" vraagt hij. Ik knik en sta ook op "wie gaat er eigenlijk toppen?" roept Luuk "ja ik natuurlijk" zeg ik waardoor Max in de lach schiet "Joost is geen bottom" zegt hij. Levi geeft Max een zet en Joost grijnst "fijne avond nog heren" hij pakt mijn hand vast en neemt me mee naar het huisje. Gelukkig is de wandeling niet zo heel ver waardoor we er al snel zijn.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.