Tom is na de film naar huis gegaan. Ik probeerde te gaan slapen maar ik kon de slaap niet vatten. Ik heb geprobeerd mezelf uit te putten. Ik ben de trap op en af gaan rennen, ik heb mijn buikspieren getraind, push-ups gedaan. Ik heb nog wat drankjes gedaan in de hoop dat ik bewusteloos neer zou vallen. Maar niks leek te werken.
Ik zie de klok verspringen. Over een uur begint school dus besluit ik te gaan douchen. Ik doe alles op de automatische piloot en voor even lijkt er niks aan de hand te zijn. Maar alles komt al snel weer terug wanneer ik me aan kleed. Ik kijk niet eens wat ik aan trek, ik doe geen gel in mijn haar. Het enige dat ik doe ik mijn tanden poetsen. Ik smeer geen brood, ik word misselijk van het idee aan eten.
Met mijn airpods in mijn oren trek ik de deur achter me dicht en loop richting school. Ik weet zeker dat ik nog dronken ben dus ik kan niet met de auto. Het duurt een eeuwigheid voor ik er ben. Met de auto lijkt het altijd zo kort. Ik grinnik in mezelf.
Op school loop ik de kantine in, maar zie niemand zitten. Ik kijk op mijn horloge en zie dat ik te laat ben "shit!" Roep ik door de kantine heen. Waarop ik me omdraai en naar mijn les loop. Ik klop op de deur van mevrouw King en doe de deur open "good morning bitches!" roep ik. Iedereen staart me aan. Achterin de klas zie ik er een paar lachen. Ik steek mijn duim naar ze op.
"Joost! Doe je even normaal graag" zegt miss King. "Hey je praat Nederlands" zeg ik "en dat mag niet. Je moet eruit" ik wijs met mijn vinger naar de deur. "Joost! Ga jij je maar even melden bij de directeur" zegt ze. Ik frons mijn wenkbrauwen "Mevrouw je ziet er echt heel erg boos uit" zeg ik. "Ik wil dat je gaat" Ze wijst naar de deur. "Had je de verkeerde thee vanmorgen?" vraag ik vriendelijk "ERUIT!" gilt ze. "Jezus, calm your tits" zeg ik voor ik me omdraai en de klas uit wandel.
Ik ga naar de kantine en laat me daar op een stoel vallen. Mijn tas leg ik voor me op tafel mijn armen liggen erop en mijn hoofd ligt op mijn armen. En eindelijk na al die uren naar die kut klok kijken val ik in slaap. Ik droom over een gelukkige Sander die me verteld dat hij stapel verliefd op me is. Het is een mooie droom.
"Wakker worden!" Er gilt iemand in mijn oor. Mijn ogen gaan met moeite open "nog 5 minuutjes mama" mompel ik voor ik mijn ogen weer dicht doe. Ik hoor iemand lachen en een ander zegt dat ze een stapje achteruit moeten doen. Mijn hoofd word nat en ik ben op slag klaarwakker, ik spring op "wie the fuck deed dat?" gil ik boos.
"Dat was ik" zegt Koen. "Oke jij mag dat" zeg ik voor ik terug op mijn tas ga liggen. Mijn ogen gaan terug dicht tot Koen roept "wie heeft er water?" Mijn ogen gaan spontaan weer open. "Kappen nou" zeg ik. Hij kijkt me aan "ben je dronken?" vraagt hij. Ik schud mijn hoofd "nee dat denk ik niet." Hij lacht "ik denk het wel en ik denk dat jij even naar buiten moet voor wat frisse lucht." Ik knik en sta op.
Buiten ga ik op een ander bankje zitten met mijn hoofd in mijn handen "jij ziet er lekker uit" ik kijk op in de ogen van Levi "bedankt" mompel ik. "Ga je me vertellen wat er gebeurd is?" Ik denk even na "nou ik werd dronken omdat de fles whiskey van Tom leeg was" zeg ik. "Ik zweer het Levi dat ding dronk zichzelf leeg" leg ik hem uit. Hij grinnikt "dus je bent bij Tom geweest" vraagt hij. Ik knik "ik was in de bar nadat Sander weg gerend is" zeg ik.
"Wat heb je gedaan?" vraagt Max die blijkbaar voor me op de grond zit. Ik zucht "ik heb hem gekust" Max knikt "waarom is hij weg gerend?" Mijn keel word dik en ik heb moeite mijn stem te vinden "omdat ik.. omdat.." Hij kijkt naar me en ik breek. Ik huil zo hard dat het pijn doet "ik heb alles verneukt" snik ik "wie kust er nou zijn beste vriend die hartstikke hetero is" zeg ik.
Ik voel een hand op mijn schouder "Joost?" Ik reageer niet. "Het komt wel goed, maar jij moet nu naar huis en je roes uitslapen" zegt hij. "ik breng hem wel" hoor ik iemand zeggen. Ik denk dat het Koen is. "Neem mijn auto maar, ik rij wel met Levi mee straks." Ik word van het bankje gehesen en in een auto gezet. Mijn ogen staan de hele tijd op de grond gericht. Ik heb geen behoefte aan blikken die vol medelijden staan.
De hele weg naar huis lopen de tranen over mijn wangen, mijn ogen zijn zo waterig dat ik er niks doorheen zie. Er komt een hand op mijn been die er even zacht overheen wrijft. "Kom Joost, we zijn er" ik wil de auto uit stappen maar bots tegen een dichte deur. Er lacht iemand "Het helpt als je de deur open doet." De deur gaat open en ik stap uit.
Een beetje wankelend loop ik naar de voordeur. Ik probeer hem open te draaien maar het slot gaat steeds de andere kant op "ik doe het wel" de sleutel word uit mijn hand getrokken en in het slot gestoken. "Lukt het om boven te komen?" Ik knik en hou me stevig vast aan de trapleuning.
Wie heeft er in hemelsnaam bedacht dat een trap zo verdomd veel treden moeten hebben. Halverwege de tweede trap ga ik zitten. Ik moet even rusten. "Kom Joost, je bent er bijna." Ik word opgetild en naar mijn kamer gebracht. "Doe je kleren uit en ga liggen." Ik doe wat er gezegd word en ga onder mijn deken liggen. "Dank je wel" fluister ik voor mijn ogen dicht vallen en ik in een diepe slaap val.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.