Ik kom bij de tafel aan waar de meeste nog staan "waar was je?" Nora staat achter me met haar handen over elkaar naar me te kijken. Ik trek een wenkbrauw op "overal en nergens" zeg ik "ik zag je nergens, ik loop je al de hele tijd te zoeken" ze klinkt boos. "Waar had je me voor nodig dan?" vraag ik haar. "Nergens voor ik wilde dansen" ze kijkt nog steeds boos. En ik heb nu echt even geen idee wat ik ermee aan moet.
Ik draai me om en word geconfronteerd met Tom die daar staat met dezelfde uitdrukking op zijn gezicht als Nora "wat?" vraag ik. "Waar was je?" vraagt hij. "Daar ergens" ik wijs naar iets achter me. "Aha en was je daar alleen?" Ik kijk hem aan "en wat boeit jou dat?" Hij haalt zijn schouders op "niet veel". Ze maken me serieus pissig nu "genoeg om mij ermee lastig te vallen" zeg ik hem.
Ik loop bij ze weg en ga aan de andere kant van de tafel staan bij Maikel en Mandy. "Hey" zegt Maikel "dus ze hebben je gevonden?" Hij wijst naar Tom en Nora "ja, hoezo?" Hij begint te lachen "omdat ze allebei nogal chagrijnig waren toen je weg was" zegt hij. "Oh, dan zal ik ze maar niet zeggen waar ik echt was" grijns ik. "Waar was je?" Ik grijns "ik was met Jake" vertel ik hem. "Wie is dat?" vraagt hij "de barman" lach ik. Hij lacht met me mee "ik hou mijn mond dicht hoor" hij doet of hij zijn mond op slot draait en de sleutel weg gooit.
De rest van de avond probeer ik ze zoveel mogelijk te ontlopen wat me op zich goed af gaat. Jake geeft me af en toe een knipoog als ik zijn kant op kijk. Ik spendeer mijn tijd zoveel mogelijk met Mandy en Maikel omdat die wel normaal doen. Ik weet niet waar Tom en Nora last van hebben, maar ik ga ze erop aanspreken zodra ze nuchter zijn.
Ik voel een hand in mijn kontzak "hey" Jake staat naast me "ik ben klaar" zegt hij. Ik lach naar hem en pak zijn hand "kom" ik trek hem mee naar de dansvloer en begin te dansen. Jake staat tegenover me en komt steeds iets dichterbij tot Nora tussen ons in komt staan ze legt een hand op Jake zijn borst en staat met haar rug tegen mij aan.
Jake haalt haar hand van zijn borst en laat hem naast haar lichaam hangen "en jij bent?" vraagt hij. "Nora, en dit hier is mijn vriendje" zegt ze "dus ik zou het fijn vinden als je je ogen voor jezelf houdt en je pik in je broek." Jake kijkt over haar hoofd naar mij en ik schud nee. Ik rol met mijn ogen en zucht hard. Wat hem wel genoeg informatie geeft.
Hij heeft een kleine glimlach op zijn gezicht wanneer hij weer naar haar kijkt. Hij buigt zich langzaam naar haar toe en laat zijn lippen over haar wang glijden tot aan haar oor "dan ben je een klein beetje te laat schatje" zegt hij. Hij houdt zijn duim en wijsvinger een stukje uit elkaar om zijn woorden kracht bij te zetten.
Haar lichaam verstijft voor ze zich naar me omdraait. "Wat bedoelt hij Joost?" vraagt ze zacht. Haar gezicht staat alles behalve blij "precies wat hij zegt" zeg ik haar. "Je weet dat een barman elke avond een ander heeft hè?" begint ze "jij betekend helemaal niks voor hem." ik kijk even naar Jake voor ik weer naar haar kijk. Ik wil iets zeggen maar zie dan dat Jake zich voorover buigt "hij is anders" zegt hij "normaal ben ik niet de bottom" knipoogt hij naar mij.
Ik schenk hem een glimlach "daar heb je je antwoord Nora. Ik weet niet waar je last van hebt, maar ik heb er genoeg van voor vandaag" laat ik haar weten "dus je kunt normaal doen of naar huis gaan, maar val mij niet lastig met deze onzin." Ze lijkt te schrikken van mijn woorden "maar Joost" ze wilt nog iets zeggen maar ik hou haar tegen "nee geen maar. Je bent dronken en vreselijk gemeen. Ik heb hier geen behoefte aan. Ga alsjeblieft met iemand anders praten" zeg ik haar.
Ik zie dat haar ogen vol lopen voor ze zich om draait. Ze loopt naar Tom die zijn armen open doet. Zijn ogen staan donker als hij naar mij kijkt. Ik besluit er geen aandacht meer aan te geven en me op Jake te focussen. "Dat was.. euh.. op zich wel.. euh apart" zegt hij "dat kun je wel zeggen" voor ik hem tegen me aan trek en hem op de maat van de muziek beweeg.
"Joost, we gaan" hoor ik Maikel zeggen "ik ga mee" zeg ik hem. Hij lacht "dat lijkt me wel jij hoort ons thuis te brengen." Ik was even vergeten dat ik de bob ben. "Mag ik je nummer" vraagt Jake als hij me zijn telefoon aangeeft. Ik voeg een nieuw contact toe: mijn eerst top en grijns wanneer ik hem terug geef. Ik plaats nog een kus op zijn wang en ga dan met de rest de deur uit.
"Wie gaat er met mij mee?" Maikel, Nora, Anne en Koen steken hun hand op. Ik stoot Maikel aan "kom je voorin zitten" vraag ik hem hij knikt en roept kei hard "Shotgun!" De andere schrikken ervan waardoor ik in de lach schiet. "weirdo." Hij grinnikt nog na als we bij de auto komen en instappen.
Ik zet eerst Nora thuis ze heeft de hele rit geen woord gezegd en ik ben niet van plan haar als laatste af te zetten. Ik stop de auto voor haar deur en zonder iets te zeggen stapt ze uit gooit de deur hard dicht en loopt naar haar deur. Ze kijkt niet eens om als ze de deur dicht doet. "die is boos" zegt Anne "ik weet het" zucht ik.
Ik breng Koen en Anne thuis en als laatste is Maikel aan de beurt. Die blijkt een straat achter me te wonen. "Rij maar gewoon naar jou huis, dan loop ik wel" zegt hij. "Weet je het zeker?" Hij knikt "ja het is maar een paar 100 meter" ik doe wat hij zegt rij mijn auto de oprit voor mijn huis op en stap uit.
"Bedankt Joost voor het rijden" zegt hij. "Geen probleem, doe voorzichtig onderweg" grijns ik "ha ha ik ben een grote jongen, ik denk dat die 300 meter wel lukt" zegt hij. Hij loopt de oprit af richting zijn huis "Welterusten" zeg ik nog voor ik me omdraai en mijn huis in loop. Het is genoeg geweest voor vandaag.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.