"JOOST! KOM JE BED UIT!" ugh, ik heb geen zin. "Kom op Joost, we moeten over een half uur weg." Mijn moeder staat nu in mijn kamer naast mijn bed om precies te zijn. "Kan ik niet thuis blijven mam?" Ze schudt haar hoofd "nee jongen, we gaan dineren bij onze vrienden en jij gaat mee.
"Maar mam, je weet dat die dochter steeds aan me hangt, ik heb daar geen zin in" klaag ik. "Dat weet ik Joost, Misschien moet je dan zeggen dat je op jongens valt" zegt ze. Ik zucht "dat weet ze al, maar ze zegt dat ze mij wel kan maken of zoiets" mijn moeder fronst "zegt ze dat?" Ik knik "Misschien moet je eens duidelijk zeggen hoe jij daar over denkt" zegt ze dan. "Ik word niet boos omdat jij voor jezelf op komt Joost" ze kust mijn voorhoofd en loopt de kamer uit.
Ik stap mijn bed uit en ga onder de douche staan terwijl het water over me heen valt denk ik aan Joanna. De vorige keer dat ik daar was staat me nog helder voor de geest.
"Joost? Waar ben je?" Ik zat in hun bieb. Ja die mensen hebben een fucking bibliotheek in hun huis! Wat moet je er mee, net of ze al deze boeken hebben gelezen. Maar goed terug naar mijn punt. Ik ben hier verstopt voor Joanna, ugh wat een vreselijke meid is dat.
"JOOST?" Shit de stem komt dichterbij. Ik ga wat dieper in mijn stoel zitten de deur gaat open "Oh hier ben je" zegt ze met een glimlach.KUT! "Ja hier ben ik, is er iets?" Ze schud haar hoofd en komt dichterbij. Ze komt iets te dicht naast me zitten en legt haar hand op mijn knie. "Joanna stop daar alsjeblieft mee, je weet dat ik op jongens val" zeg ik haar duidelijk. Ze knikt "ja dat is wat je zegt, maar ik weet zeker dat ik je kan helpen op het rechte pad te komen. Ik kan je maken Joost."
We zitten in de auto. Mijn ouders kletsen wat terwijl ik naar buiten kijk. Mijn gedachten gaan naar Michiel. Hij zit in een inrichting en vorige week was de eerste keer dat ik hem mocht bezoeken. Hij zit daar nu al bijna een half jaar. Het enige wat ik wilde weten was waarom hij het gedaan had. Ik dacht dat als ik daar antwoord op had ik het eindelijk af kon sluiten.
"Joost we zijn er" zegt mijn moeder "waar dacht je aan?" vraagt ze als ze aanbelt. Voor ik iets kan zeggen vliegt de deur open en rent er een wervelwind van blonde haren mijn kant op "JOOST! Ik heb je zo gemist!" roept ze. Ze springt in mijn armen en vouwt zich als een aap om me heen. Mijn handen hangen naast mijn lichaam als ik naar mijn ouders kijk voor hulp. Mijn moeder pelt Joanna van me af en neemt haar mee naar binnen "hoi lieverd, hoe is het?" vraagt ze. Ik loop samen met mijn vader achter hun aan de hel in.
Tijdens het diner ga ik expres op een plek naast mijn moeder zitten nu zit ik in het midden van mijn ouders, maar tot mijn verbazing begint Joanna al haar spullen te verschuiven tot ze naast me zit. Ze propt zich tussen mij en mijn moeder in en gaat zitten. Ze zit veel te dichtbij het voelt vreselijk ongemakkelijk. "Joanna was zo blij dat je mee kwam Joost" zegt meneer de Jager. Ik knik en geef verder geen antwoord. Ik denk dat dat nu verstandiger is.
Tijdens het toetje voel ik haar hand op mijn been ik haal hem eraf "wat doe je!" fluister ik. Ze bloost "niks." Ik neem nog een hap en voel haar hand nu iets hoger. Ze maakt kringetjes op mijn been en gaat zo steeds iets verder richting mijn edele delen. Ik haal nog eens haar hand weg "stop ermee" sis ik. Ze lacht heel onschuldig naar me alsof ze niks doet.
Als ze nog een keer haar hand erop legt spring ik op uit mijn stoel "JOANNA! STOP MET ME AAN TE RAKEN! BEGRIJP HET NOU EENS! IK BEN FUCKING GAY JA? JE WEET WEL HOMO, FLIKKER, RELNICHT, FAGOT, REETRIDDER, CHOCOLADE PRINS! IK VAL OP JONGENS!" gil ik in haar gezicht.
"M.. m.. mmaar daar kan ik je toch mee helpen?" vraagt ze. Ik kijk haar aan met grote ogen. Wtf? Is ze nou echt zo dom of lijkt het alleen zo. Ik wil terug reageren maar mijn moeder staat op en drukt wat sleutels in mijn hand "ga maar lieverd, wij nemen wel een taxi straks." Ik knik en loop met een hoge snelheid dat verschrikkelijke huis uit.
Voor ik naar huis ga zet ik mijn telefoon in de carkit en bel naar Sander. Hij gaat een paar keer over voor hij opneemt
Sander: yo yo yo joostje my man!
Ik: hey wat ben je aan het doen?
Sander: DUDE! Hoe kun je het feest van Levi vergeten?
Ik: oh ja! Fuck! Dat was ik vergeten ik moest naar een stom diner, maar ik kan wel een drankje gebruiken. Ik kom eraan.
Sander: tot zo! Ik zal ze vast zeggen dat onze party animal eraan komt.
Hij hangt al op voor ik iets kan zeggen. Ik start de auto en rij naar het huis van Levi. Sinds hij en Max officieel een stel zijn lopen ze niks anders dan te kleffen met elkaar. Je zou er bijna jaloers op worden.... Bijna.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.