20

619 11 0
                                    

Nora staat naar ons te staren. Het lijkt of ze verdrietig is maar ze herpakt zich snel als ze ziet dat we naar haar kijken. Ze glimlacht naar ons en pakt een biertje van de tafel "zie je wel" zegt hij tegen me. Ik kijk terug naar hem "shit!"

"Wat was dat van de week trouwens met Joanna op school?" vraag ik hem. Hij zucht "ze wilde weten of we al klaar waren met onze show op school" zegt hij. "Ze zei dat ze weet dat we geen stel zijn en dat we doen alsof om haar af te schrikken." Ik laat mijn hand over zijn rug naar beneden gaan tot ik bij zijn kont ben en knijp er zacht in voor ik hem tegen me aan trek "zou ze het nu nog steeds denken?" vraag ik me af.

Onze dans veranderd van een gewone dans in iets heel anders. Zijn handen verkennen mijn lichaam. Hij brengt zijn gezicht dichterbij "is dit voor Joanna" vraag ik "nee het boeit me geen reet wat dat mens zegt. Dit is voor Tom, die moet zijn plek weten" gromt hij. "Ik vind je leuk als je jaloers bent" ik wil nog meer zeggen maar krijg er de kans niet voor.

Hij drukt zijn lippen op de mijne en zoent me. Zijn lippen gaan van de mijne. Iedereen die nu in de buurt staat kan zien hoe onze tongen zich rond elkaar wikkelen. Het voelt fantastisch om dit met hem te doen in het openbaar. Ik geniet van zijn aanraking en kreun wanneer hij zijn heupen tegen me aan duwt.

"Jongens, kunnen jullie een kamer zoeken" hoor ik. Sander laat me los en grijnst "dat gaan we straks doen, maar eerst nog even wat drinken." Hij geeft me een kusje en pakt mijn hand om me mee te trekken naar de tafel. "Wat was dat?" vraagt Koen. Ik haal mijn schouders op en negeer hem verder. Ik ben niet van plan een antwoord te geven. "Jullie gaan wel erg ver met je toneelstukje voor Joanna" zegt Max. "Wie zegt dat het dat is" vraagt Sander. Max zijn ogen worden groot maar hij zegt niks.

Sander blijft de rest van de avond rond me heen hangen. We dansen, lachen en maken hele stomme grappen naar elkaar. De rest doet net zo hard mee. Ik sta op de dansvloer te dansen met de meisjes. Ze staan allemaal rond me heen gek te doen. "Kom we gaan, ik heb lang genoeg gewacht." Er gaat een tinteling over mijn rug. Ik pak zijn hand zeg de rest gedag en loop samen met Sander de kroeg uit.

We lopen hand in hand over straat als hij me ineens een steegje in duwt en me tegen de muur drukt. Zijn lippen vinden de mijne in een ruwe zoen "kom we zijn er bijna" hijg ik. Ik pak zijn hand en ren bijna naar mijn huis. Daar aangekomen draai ik de deur open en sluit hem achter ons. Ik neem hem mee naar mijn kamer en zodra we daar zijn slaan de vonken er vanaf.

Hij duwt me naast de deur tegen de muur en trekt mijn shirt uit. "Je hebt me zo gigantisch geil gemaakt vanavond" zegt hij. Zijn vinger volgen de lijntjes op mijn buik "je zag er zo goed uit" hij kijkt me aan wanneer hij dat zegt. Hij trekt zijn shirt ook uit en kust me. Onze naakte lichamen drukken tegen elkaar aan. We hebben allebei nog een broek aan, maar daar komt snel verandering in. Ik maak zijn broek open en trek hem naar beneden. Mijn ogen worden groot "je bent naakt" constateer ik. Hij grijnst en knikt.

Hij draait me om en laat zijn armen om me heen glijden om mijn knoop los te maken. Hij komt omhoog kust me in mijn nek. Ik zet mijn handen voor me tegen de muur en wacht af wat hij gaat doen. Zijn handen gaan over mijn rug naar beneden. Hij laat zich zakken en kust mijn onderrug terwijl hij mijn broek naar beneden trekt. Ik stap er uit en voel dat hij terug omhoog komt.

"Vertel me wat ik moet doen" zegt hij. "Condoom en glijmiddel in mijn nachtkastje" zeg ik. Hij loopt weg en ik hoor hoe hij het condoom om doet. Ik schrik als hij mijn billen uit elkaar trekt en er glijmiddel tussen laat vallen. Hij smeert het uit en plaatst zijn pik tegen mijn gaatje.

"Ben je er klaar voor?" ik knik en zet mijn benen wat verder uit elkaar. Hij duwt zich naar binnen en stopt halverwege "fuck, wat is dit strak" kreunt hij. Hij trekt zich een stukje terug en stoot zich dan volledig naar binnen. Ik kan een kreun niet binnen houden wanneer hij me met een een strak tempo begint te nemen. Zijn heupen knallen tegen mijn billen.

Zijn hand glijdt naar mijn keel hij brengt mijn hoofd naar achter zodat hij mijn nek kan kussen. "Dit" hijgt hij "voelt" een kus "fucking" nog een kus "lekker" hij likt langs mijn oor. En laat zijn hoofd in mijn nek vallen. Hij schroeft het tempo iets op waardoor ik iets harder kreun. Ik laat mijn hand naar beneden gaan en pak mijn pik vast.

"Je bent zo geil Joost" hijgt hij. "Ik denk niet dat ik hier ooit nog genoeg van zal krijgen." Ik draai mijn hoofd een kwartslag leg mijn hand in zijn nek en kus hem wild. Dit is wat ik wil. Ik kan me de laatste keer niet herinneren dat het zo lekker voelde voor mij. Dat ik zo genoot van het samen zijn met iemand als ik onderop lag.

"Neuk me harder" hijg ik. Ik heb meer nodig nu. Deze hele avond is een mengeling van emoties geweest voor me. Ik heb nu geen behoefte aan rustig aan doen. "Neuk me Sander" hij kijkt naar me en beukt zijn heupen nu zo hard op me in dat ik zeker weet dat het huis staat te trillen.

Wanneer mijn lichaam begint te trillen weet ik dat ik zo ga komen "ik ga komen" hijg ik. Hij slaat mijn hand weg bij mijn pik en pakt hem stevig vast. Trekt me af in het tempo waarop hij me neemt. "Fuck" mijn hoofd valt naar achter tegen zijn borst , mijn ogen vallen dicht wanneer ik al het zaad dat ik in me heb uit mijn pik naar buiten spuit. Hij brengt zijn hand naar mijn mond en laat me zijn vingers schoon likken. Hij gromt en stoot nog een laatste keer waarna hij ook klaar komt.

Hij trekt zich uit me terug en gooit het condoom weg. Hij pakt mijn hand en legt me op bed om vervolgens zelf naar de badkamer te lopen. Hij komt terug met een washandje en maakt mijn buik schoon. Hij veegt mijn zaad van me af gooit het washandje in de hoek en kruipt naast me in mijn bed. Ik trek hem in mijn armen en zodra we helemaal verstrengeld liggen hoor ik hem nog fluisteren "welterusten."

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu