30

505 10 1
                                    

We zijn hier nu een week. We hebben onze tenten opgezet bij het mooie meertje dat Max en Luuk hadden gevonden. Na twee dagen kwamen Koen en Luuk ook aanzetten met een tent. Ze lieten de vrouwen thuis met het idee er een mannen uitje van te maken vonden ze wel leuk. Dus toen Max vertelde waar we waren hebben ze hun spullen gepakt en zijn hierheen gereden.

We vermaken ons prima hier. We hebben drank veel eten en elkaar. Van Sander heb ik niks meer gehoord en dat knaagt aan me. Ik begrijp dat ik hem gekwetst heb, maar dat deed hij mij ook. Ik dacht dat je als beste vrienden overal aan uit komt als je maar communiceert met elkaar. En zolang Sander me niet verteld wat er is kan ik hem niet helpen.

"Alles goed Joost?" vraagt Jake. Hij gaat naast me zitten "ja hoor" zeg ik "ben je weer aan het piekeren over Sander?" Ik knik "ja het is stom ik weet het" Hij schudt zijn hoofd "nee dat is niet stom" zegt hij. "Het is je beste vriend en zolang jullie elkaar negeren zal je het nooit goed maken" zegt hij als hij me aankijkt. "ik heb me echt als een klootzak gedragen de laatste keer dat ik hem zag" zeg ik.

"Ik ook" hoor ik achter me. Ik draai me om en daar staat hij. Sander mijn beste vriend. "wat doe jij hier?" Is het eerste dat ik vraag "je vriend hier heeft me gezegd dat ik moest komen" zegt hij wanneer hij naar Jake wijst. Ik kijk naar Jake en druk een kus op zijn lippen "dank je wel." Hij lacht "geen probleem Joost ik dacht dat hij je wel gezelschap kan houden als ik weg ben" zegt hij.

Ik sta op en spreid mijn armen "kom hier lapzwans" Sander aarzelt niet en loopt gelijk mijn armen in "ik heb je gemist" fluistert hij. "Ik jou ook" vertel ik hem. We knuffelen elkaar stevig en laten dan los. Hij heeft een glimlach op zijn gezicht staan wanneer hij Jake een hand geeft "je auto staat op de parkeerplaats" zegt hij. "Bedankt dat je hem wilde brengen" zegt Jake. Sander grijnst "geen probleem, hij rijd fantastisch. Ik ga ook zo'n mazda kopen" zegt hij.

Ik trek een wenkbrauw op "ben je met zijn auto?" Sander knikt "ik moest toch ergens mee komen en bovendien heeft hij hem nodig om naar huis te rijden." Jake staat op "nu we het daarover hebben ik moet gaan anders ben ik te laat terug voor mijn dienst."

Hij slaat zijn armen om me heen en kust me "ik zie je snel weer goed?" Ik knik en kus hem nog eens. Ik laat mijn tong diep in zijn mond glijden. Nu we bijna een week samen waren word het lastig om weer alleen te zijn denk ik. Hij laat me los glimlacht naar Sander en loopt weg van ons plekje.

Pov Sander.

De afgelopen dagen waren lastig. Ik heb veel tijd met Merel doorgebracht, maar ik weet dat het niet is wat ik wil en dat maakt het moeilijk. Ik heb haar eerlijk gezegd dat ik haar niet op die manier leuk vind en dat vind ze prima. Mijn telefoon trilt ik pak hem en open het bericht

Onbekend: Heb je dit weekend iets te doen? Want dan wil ik je een grote gunst vragen. Ik ben met de jongens in de Ardennen voor het geval je dat nog niet wist. En het gaat niet goed met Joost. Hij doet alsof alles goed is maar dat is niet zo. Hij piekert zich suf over jou en ik vind het niet leuk dat hij zo is.

Ik: wie ben jij? En ik geloof niet dat ik uitgenodigd ben. Aangezien Joost de laatste keer nogal boos was.

Onbekend: sorry ik ben Jake. Ik nodig je toch uit? Joost heeft je nodig.

Ik: waarom belt hij dan niet?

Jake: waarom bel jij niet?

Ik: touché, dus wat wilde je vragen?

Jake: ik ben met Joost mee gereden hierheen, maar ik moet morgen werken dus ik heb mijn auto nodig. Ik dacht dat als je hierheen komt dat je dan met mijn auto rijdt?

Ik: wat voor auto?

Jake: een Mazda RX8

Ik: ik kom eraan ;-)

Jake: echt?

Ik: ja echt. Ik kom je auto wel brengen.

Jake: als je over een uur bij de discotheek kunt zijn, staat mijn moeder daar met een reserve sleutel. Dan kun je morgen ochtend hierheen komen.

Ik: weet je zeker dat dit een goed idee is? En dat Joost wilt dat ik kom?

Jake: ja ik weet het zeker. Hij mist je.

Ik: oke dan zie ik je morgen.

De volgende ochtend rij ik op tijd weg. Ik heb Jake niet meer gesproken, maar zijn moeder was wel heel aardig gister toen ik de sleutel ging halen. En fuck wat heeft die gast een gave wagen! Ik ben blij dat ik ingestemd heb met zijn plan. Ik weet alleen niet helemaal zeker of Joost er blij mee gaat zijn. Hij is tenslotte weg gelopen door mij.

Na een veel te korte tijd rij ik de auto het parkeerterrein op. Ik stap uit en haal mijn spullen uit de auto. Ik weet dat ze bij het meertje zijn dus ik moet nog even lopen voor ik er ben. Wanneer ik er bijna ben hoor ik stemmen vanachter een boom.

"Het is je beste vriend en zolang jullie elkaar negeren zal je het nooit goed maken" hoor ik iemand zeggen. "Ik heb me echt als een klootzak gedragen de laatste keer dat ik hem zag" dat is Joost. Ik stap achter de boom vandaan en sta achter ze. "Ik ook" Joost draai zich om en lijkt wat verbaasd te zijn als hij mij ziet staan "wat doe jij hier?" Is het eerste dat hij vraagt "je vriend hier heeft me gezegd dat ik moest komen" zeg ik als ik naar Jake wijs. Hij kijkt zijn vriend aan en kust hem. Ik draai mijn ogen weg ik hoef dat niet te zien. 

"kom hier lapzwans" hij houd zijn armen open en ik loop er gelijk in. "ik heb je gemist" fluister ik in zijn oor. "Ik jou ook" We knuffelen elkaar stevig en laten dan los. Ik laat Joost los en geef Jake een hand "je auto staat op de parkeerplaats" hij knikt "Bedankt dat je hem wilde brengen" ik grijns "geen probleem, hij rijd fantastisch. Ik ga ook zo'n mazda kopen" vertel ik hem.

"Ben je met zijn auto?" Ik knik "ik moest toch ergens mee komen en bovendien heeft hij hem nodig om naar huis te rijden." Jake staat op "nu we het daarover hebben ik moet gaan anders ben ik te laat terug voor mijn dienst."

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu