Sander staat voor mijn kast "mm, wat zullen we jou eens aantrekken" mompelt hij. "Wil je lange of korte mouwen?" Ik denk er even over na "doe maar korte" hij knikt en haalt er aan jeans uit en een wit shirt "doe je leren jack erover" zegt hij. Ik knik en kleed me aan "je hebt een goede style" zeg ik als ik mezelf voor de spiegel keur. "Jij ook" zegt hij terug. "zonder de juiste kleding heb je niet veel."
We rijden naar een klein restaurantje waar we met Mandy, Nora, Anne en Koen hebben afgesproken. Ze gaan vanavond allemaal mee uit dus besloten we samen wat te eten. Ik zit naast Sander en als de rest binnen komt gaat Nora aan de andere kant naast me zitten. Mandy zit tegenover Sander, Koen tegenover mij en Anne tegenover Nora.De serveerster komt aangelopen "Hallo, mijn naam is merel en ik ben jullie serveerster voor vanavond. Hebben jullie al een keus kunnen maken?" Ze kijkt hierbij naar Sander "ja voor mij een biefstuk met frietjes en wat groenten" zegt hij "oh en een cola alsjeblieft." Ze knikt en schrijft het op als ze klaar is kijkt ze naar mij "ik wil hetzelfde zonder de groenten" grijns ik. Ze lacht en schrijft het op. De rest geeft ook door wat ze willen.
"Alsjeblieft" zegt ze wanneer ze mijn bord voor mijn neus zet "dankjewel" zeg ik vriendelijk. Ze glimlacht naar me. Nora zucht waardoor ik haar vragend aan kijk. Ze schudt haar hoofd en kijkt voor zich. Merel komt terug met het bord van Sander en zet hem voor zijn neus. Ze lijkt nog iets te willen zeggen, maar bedenkt zich en loopt weer weg. Raar.
De andere krijgen ook al snel hun bord en beginnen met eten. "Wie komen er allemaal?" vraagt Nora "Euh" begint Koen "wat ik heb gehoord komen Levi, Max, Luuk, Lucy, Maikel, wij, Tom komt ook geloof ik. Ik voel een hand op mijn been ik kijk naar Sander en grijns. Ik buig me naar hem toe en fluister in zijn oor "Nog steeds niet jaloers huh?" Zijn hand knijpt in mijn been als antwoord waardoor ik moet lachen.
We hebben afgesproken in een parkje vlakbij de discotheek. Als we daar aan komen zien we dat er veel meer mensen bij ons groepje staan. Ik zie dat er een aantal van ons voetbal team zijn aangesloten. Ik steek mijn hand op om ze te groeten en lopen dan met zijn alle naar binnen.
We hebben drie tafels nodig om allemaal te kunnen staan. Ik geloof niet dat we ooit met zoveel zijn geweest. De drankjes gaan er goed in bij iedereen. Behalve bij degene die rijden. Ik dus, maar ik vind het niet zo erg ik kan me prima vermaken zonder alcohol.
"Hey Joost, zullen we dansen?" vraagt Nora. Ik knik en loop met haar naar de dansvloer ze beweegt haar heupen op de maat en gooit haar armen in de lucht. Ik kijk naar haar en beweeg met haar mee. Haar armen glijden over mijn borst naar boven tot aan mijn nek. Ze speelt met het haar dat in mijn nek hangt pakt een pluk en trekt mijn hoofd naar zich toe.
Voor ik weet wat ze doet zitten haar lippen tegen de mijne. Ze zijn zacht en plakken een beetje van de lipgloss die ze draagt. Ze likt over mijn tong voor toestemming die ik niet van plan ben te geven. Waarom doet ze dit. Net wanneer ik haar van me af wil duwen zie ik dat Remco eraan komt.
Hij pakt Nora bij haar heupen en draait haar om. Nora lijkt het niet erg te vinden en danst met hem mee. Ze dansen dicht tegen elkaar aan. "Bedankt" roep ik naar hem. Hij grijnst en steekt een duim op voor hij zich weer concentreert op Nora. Hij trekt haar nog wat dichterbij en streelt haar rug. Ik loop richting de bar. Ik heb wat drinken nodig.
"Mag ik een cola?" vraag ik aan de jongen achter de bar. Hij knikt schenkt me een cola in en zet hem voor mijn neus. Hij buigt zich naar me toe "dat zag eruit alsof je haar afwees" zegt hij. "Dat is omdat het zo was" zeg ik. "Ben je al bezet?" Ik schud mijn hoofd "nee, maar ze is een vriendin en dronken. Morgen heeft ze er spijt van" vertel ik hem. Hij knikt "dan ben je een goede vriend" glimlacht hij.
Ik loop terug naar de tafel en zie dat de meeste op de dansvloer staan, alleen wat mensen van school staan er nog. Doe bewegen wat mee op de muziek terwijl ze staan te kletsen. Ik voel een hand de mijne pakken "kom" ik draai me om en zie Tom staan. Hij neemt me mee naar de dansvloer en begint te dansen. Ik zorg er voor dat ik niemand te dichtbij laat. Nora heeft al voor genoeg drama gezorgd ook al weet ze dat zelf niet.
Ik kijk rond me heen en zie dat Nora met Remco staat te zoenen, Koen en Anne stikken bijna in elkaars tong. Ik zie dat Sander met merel staat. Ja merel de serveerster die heeft ons blijkbaar gevonden. Ze staan nogal dicht tegen elkaar aan. Merel legt steeds een hand op zijn arm en speelt met een pluk haar. Ze staat duidelijk te flirten met hem.
Ik pak mijn telefoon en stuur hem een bericht, ik denk niet dat het handig is als ik ze nu ga storen.
Ik: ze flirt met je!
Hij kijkt op zijn telefoon voor zijn blik door de zaal gaat en zijn ogen de mijne vinden. Ik lach en steek mijn duim op.
Sander: en jij dan?
Ik: don't worry, ik vermaak me prima
Hij knikt en fluistert iets in haar oor voor hij haar hand pakt en haar ergens mee naar toe neemt. Ik gok dat ze naar buiten gaan om weet ik veel wat te gaan doen. Ik heb wel een idee natuurlijk, maar wie zegt dat het zo gaat. Ik zal het morgen wel horen schat ik zo.
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomantizmDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.