"Joost, truth or dare?" vraagt Koen "truth" zeg ik "werd je er opgewonden van om ons net te zien?" vraagt hij. "ik zit hier met een stijve" laat ik hem weten. Ik denk dat dat antwoord wel genoeg is.
"Levi, truth or dare?" vraag ik "truth" zegt hij "wist je al lang dat je op jongens viel?" vraag ik. Ik ben oprecht nieuwsgierig naar zijn antwoord "ja ik was al een tijdje verliefd op Max" bloost hij.
"Sander, truth or dare?" vraagt hij. "Dare" zegt Sander "help Joost van zijn stijve af" roept Luuk dan dwars door Levi heen. Ik zie hoe Sander zonder twijfelen opstaat en naar me toe komt. Het verbaasd me dat hij niet protesteert. Fuck het verbaast me dat ik het niet doe. Hij gaat naast me zitten en kijkt naar me. Hij duwt me voorzichtig achterover zodat ik op de grond lig met hem boven me. "Is dit oke?" vraag ik
Hij brengt zijn gezicht dichterbij en drukt zijn lippen op de mijne. Hij haalt mijn lippen van elkaar met zijn tong en duwt hem dan mijn mond in. Zijn hand gaan over mijn borst naar beneden tot hij de rand van mijn shirt raakt. Hij neemt hem mee omhoog en trekt me dan van de grond af zodat hij hem uit kan doen.
"Je bent zo mooi" fluistert hij wanneer hij naar zijn handen kijk die over mijn buik gaan. Hij volgt de lijntjes van mijn spieren naar beneden. Het streepje haar dat van mijn navel mijn broek in gaat. Hij maakt mijn broek open en trekt hem uit. Mijn pik springt eruit en staat fier omhoog.
Hij buigt zich over me heen kust mijn buik en neemt mijn pik in zijn hand. Mijn ademhaling stopt even en gaat dan dubbel zo hard. Hij neemt mijn pik in zijn mond en zuigt er aan. Ik ga rechtop zitten zodat ik naar hem kan kijken. Hij laat zijn hand mee bewegen op het ritme van zijn mond.
"Aaah" zeg ik zacht hij grijnst rond me heen. Ik leg mijn hand op zijn hoofd en duw mezelf iets dieper naar binnen "fuck ja zo!" zeg ik hem. Ik gooi mijn hoofd in mijn nek en geniet van het gevoel dat hij me geeft.
"Wij gaan naar onze tent" zegt Max. Ik hoor Luuk en Koen lachen "have fun" zegt Luuk. Sander zuigt een klein beetje harder wat mij hard laat kreunen "shit ik ga komen" zeg ik. Ik wil hem weg duwen maar hij duwt mijn handen van zich af en zuigt me tot ik luid kreunend klaar kom in zijn mond. Hij likt me schoon en kijkt naar me op met blosjes op zijn wangen.
Ik geef hem wat te drinken aan "alsjeblieft, dan kun je de smaak weg spoelen" zeg ik. Hij pakt het flesje aan en neemt een flinke slok. Ik trek mijn broek terug aan en kijk naar hem"dat was lekker" zeg ik zacht. Ik zie zijn wangen weer rood worden "bloos je nou?" vraag ik waar hij op knikt.
"Shit kun je dat bij mij ook niet doen?" vraagt Koen "ik kan me de laatste keer niet herinneren dat Anne dat deed" zegt hij "kut volgens mij heeft ze het nog nooit gedaan" roept hij dan uit. Luuk trekt een wenkbrauw op "meen je dat?" vraagt hij.
"Ze wilt altijd dat ik haar bef en dat ik haar laat klaarkomen, maar als ze dan klaar is gaat ze erbij liggen als een zeester" gromt hij meer in zichzelf dan dat hij tegen ons praat."Trek je broek maar uit, Luuk helpt je wel" zegt Sander lachend. Luuk haalt zijn schouders op "als ik je ermee kan helpen dan is dat zo. Maar ik heb het nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe het is" zegt hij dan. "Shit serieus? Jullie hebben allebei een vriendin" zegt Sander.
Koen kijkt hem aan "en jullie zijn beide single" Zegt hij dan. Sander knikt "ik wel" en kijkt naar mij. KUT! Ik voel mezelf misselijk worden het als schuldgevoel over me heen stroomt. Ik heb net geen moment aan Jake gedacht en me helemaal gefocust op Sander "kut" vloek ik.
Sander zijn blik gaat van normaal naar teleurgesteld wanneer hij naar me kijkt. Hij staat op en loopt naar mijn tent. Ik zie hem de tent open ritsen en erin stappen. De rits gaat weer dicht "kut!" Roep ik uit. "Zie je wel dat hij je leuk vind" zegt Luuk zacht. "Ik denk dat je gelijk hebt" zeg ik. "Ik ga mijn bed in" zegt Koen "ik ga mee" zegt Luuk. Hij kijkt mij aan "om te slapen" zegt hij.
Ik zit bij de vuurkorf met een nieuw flesje bier. Iedereen ligt al een tijdje op bed wanneer ik mijn telefoon pak. Het is al 3.45 uur zie ik. Ik bel Jake op
"hey lekker ding" zegt hij wanneer hij opneemt.
"Hey bel ik je wakker?" vraag ik
"Nee ik heb de boel net afgesloten en ga nu naar boven. Wat doe jij nog op?"
"Ik kan niet slapen. Ik heb iets stoms gedaan" zeg ik
Ik hoor hem zuchten "Is het Sander?" Vraagt hij.
"Ja" er komt een snik uit mijn keel
"Wat is er gebeurd?"
"We waren een spel aan het doen en het liep uit de hand" zeg ik hem
"Ben je vreemd gegaan?" Hij klinkt verdrietig wanneer hij het vraagt. Wat nogal logisch is. Ik heb net mijn vriendje bedrogen met mijn beste vriend.
"Ja" zeg ik bibberend. Ik wil nog iets zeggen maar dan word de telefoon opgehangen. Ik staar naar mijn scherm als ik mijn wangen nat voel worden. "verdomme" vloek ik wat moet ik nu doen.
Ik stuur hem nog een appje met "het spijt me" en besluit het dan op een zuipen te zetten. Waarom kan er nou nooit eens iets goed gaan. Waarom moet ik altijd alles zo verpesten. Eerst Max, toen Michiel, Sander, Jake. Ik pak nog een biertje en staar naar het vuur van de vuurkorf.
De hele nacht zit ik te piekeren over wat ik nu moet doen. Moet ik hem bellen, moet ik naar huis en hem opzoeken. Wat moet ik met Sander. Vind hij me echt leuk. Keek hij daarom zo teleurgesteld. En het belangrijkste is nog wel. Wat wil ik?
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.