16

645 13 1
                                    

We staren elkaar aan wanneer hij de kamer in komt en onder de dekens kruipt. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me tegen zich aan. Mijn hoofd ligt op zijn borst en zo kijken we tv. Hij begint mijn arm te kriebelen maakt figuurtjes die ik niet herken. En ik geniet ervan.

"Gaat het goed met je?" vraagt hij me zacht. "Nu wel. Nu jij hier bent wel" zeg ik. Hij tilt mijn hoofd van zijn borst en kijkt me aan "wat bedoel je daarmee?" zijn ogen kijken me intens aan als hij wacht op een antwoord. "Ik euh.. ik voelde me slecht nadat ik je weg gejaagd had. Het spijt me ik had het nooit mogen doen" zeg ik zacht. Mijn stem kraakt een beetje van de emoties, maar ik hoop dat hij dat niet gehoord heeft.

"Mij ook Joost, ik had moeten blijven. Ik was een klootzak" ik wil iets zeggen maar hij mompelt nog iets in zichzelf. "Wat zei je?" vraag ik "niks het is niet belangrijk" ik schud mijn hoofd "nee ik wil weten wat je zei" hij sluit zijn ogen en zegt dan "ik zei dat ik het net zo graag wilde als jij" zijn ogen blijven dicht "waarom ging je dan weg?" vraag ik. "Omdat ik in de war ben met mijn gevoelens" zegt hij.

Zonder erbij na te denken druk ik een zachte kus op zijn lippen. Zijn ogen gaan langzaam open "wat voel je" vraag ik nieuwsgierig. "Mijn hartslag gaat omhoog en ik wil meer" zegt hij. Ik knik buig me naar hem toe en kus hem zacht. Ik laat mijn handen door zijn haar gaan en trek er zacht aan voor ik hem los laat. "En nu?" vraag ik. "ik wil meer" zegt hij. Ik verstrengel mijn handen terug in zijn haar en kijk hem diep in zijn ogen. Hoe dichter ik mijn gezicht naar het zijne breng hoe donkerder zijn ogen worden "kus me dan toch" gromt hij.

Ik glimlach en schud nee "ik wil weten wat je voelt" hij komt omhoog en duwt mij in zijn beweging op mijn rug. Hij pakt mijn handen en legt ze naast mijn hoofd "mijn hart klopt bijna door mijn huid heen, je brengt me het hoofd op hol, en als je me nu niet gauw gaat kussen dan sta ik niet voor mezelf in" zegt hij.

Ik til mijn hoofd op en druk mijn lippen op die van Sander. Hij doet gelijk zijn mond voor me open. Onze tongen spelen met elkaar. hij laat mijn handen los en meteen laat ik ze over zijn lichaam glijden. Ik trek zijn shirt uit en bewonder zijn warme huid. Mijn vingers worden blij van wat ze voelen en ik ook. Hij kust me iets ruwer, iets uitdagender om een reactie uit te lokken. Ik rol ons allebei weer om zodat hij onder me ligt.

"Wat wil je precies Sander?" vraag ik hem. "Ik weet het niet precies, maar ik beloof je dat ik niet in paniek zal raken en weg ren" zegt hij. Dat is genoeg voor me. Ik kus hem hard ik wil hem precies laten voelen wat ik wil. Ik laat mijn handen over zijn borst naar beneden glijden en volg de lijntjes van zijn sixpack. Ik zuig nog een keer aan zijn onderlip en laat dan zijn lippen even voor wat ze zijn. Ik laat mijn hoofd zakken tot aan zijn nek. Mijn zuigzoen van gister staat er nog zie ik. Ik glimlach en druk er een kusje op waardoor hij kreunt. Ik kijk hem aan en laat mijn vinger erover heen gaan "dit hier is mijn plekje" zeg ik hem.

Mijn lippen gaan nog een keer over het plekje in zijn nek en dan zak ik verder naar beneden ik geef kusjes overal waar ik bij kan en laat mezelf steeds verder naar beneden zakken. Als ik bij zijn broek kom kijk ik hem aan. Hij knikt dat het goed is. Ik maak zijn broek open en trek hem naar beneden "de rest ook" zegt hij. Ik trek zijn boxer uit en zie dat zijn pik hard en dik is.

"Jij ook" hijgt hij. Hij ziet dat ik naar hem zit te staren "je bent zo verdomd mooi" vertel ik hem. Hij word rood van mijn compliment. Ik trek mijn joggingbroek uit en sta in mijn nakie voor hem. Zijn ogen worden groter wanneer hij naar mijn pik kijkt "jij ook" zegt hij zacht. Ik duw zijn benen uit elkaar en kruip er tussen tot ik bij zijn gezicht ben. Ik neem de moeite niet hem te kussen en stop gelijk mijn tong in zijn mond om hem te zoenen. Hij gaat er op in en zoent me hard terug.

Ik duw met mijn heupen tegen die van hem wat ons allebei laat kreunen. Mijn handen gaan over zijn lichaam als ik bij zijn pik aan kom streel ik er zacht over heen. Hij sist zijn adem naar binnen. Ik ga nog een stapje verder en veeg met mijn duim over zijn eikel wat hem laat kreunen. "Is dit wat je wilt?" vraag ik. Hij knikt "ja Joost, geef me alles" hijgt hij. "Weet je het zeker?" Hij knikt "ja, laat me zien hoe het is."

Ik buig me langs me heen naar mijn nachtkastje en haal er een condoom en glijmiddel uit. Ik leg ze naast ons op mijn bed. Hij volgt elke beweging die ik maak, maar zegt niks. Ik geef hem een zachte kus en laat me dan naar beneden langs zijn lichaam glijden tot ik bij zijn pik kom. Ik leg mijn hand rond de basis en zuig zijn eikel mijn mond in.

Zijn lichaam komt van het bed af door mijn actie. "Fuck joost" kreunt hij. Ik zuig hem verder mijn mond in tot hij bijna in mijn keel zit. Ik moet moeite doen om niet te kokhalzen, maar ik wil hem zoveel mogelijk genot geven voor ik hem ga nemen. Ik kijk over zijn lichaam heen naar zijn gezicht. Zijn handen grijpen zich vast in het matras. Zijn ogen zijn dicht, zijn mond een stukje open. Hij likt zijn lippen. Hij ziet er zo verdomd goed uit zo.

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu