47

436 11 2
                                    

Pov Sander.

Ik voel me vreselijk teleurgesteld dat hij me thuis heeft gebracht en ik weg gegaan. Na een gesprek met mijn moeder ben ik naar mijn kamer gegaan. Mijn moeder is ervan overtuigd dat hij me net zo leuk vind als ik hem, maar ik ben er niet zo zeker van ondanks dat het in zijn brief stond. De hele nacht heb ik liggen piekeren. Niet dat dat zoveel heeft geholpen.

De deurbel gaat waardoor ik mijn ogen verder dicht knijp. Ik ben letterlijk een uur geleden in slaap gevallen en nu dus kapot. Ik hoor voetstappen op de trap. Ik hoor hoe mijn deur open gaat. "Sander?" Ik beweeg me niet. "Kom ik weet dat je wakker bent" ik zucht "hoe weet je dat?" Ik hoor Koen lachen "dat wist ik niet, maar nu wel. Kom ik heb iets voor je" zegt hij.

Ik draai me om en zie Koen naast mijn bed staan met een tas in zijn hand. "Als jij even gaat douchen en de dingen doet die je altijd doet dan zorg ik hiervoor" ik doe wat hij zegt en stap onder de douche. Ik scheer me en was alles goed voor ik er weer uit stap.

Op mijn kamer ligt een stapel kleren klaar met een briefje erop. Koen is nergens te bekennen. Ik pak het briefje op en vouw het open.

Lieve Sander
Dit doet me denken aan alle keren dat ik mijn kleding uit jou kast moest halen, omdat er niks meer in die van mij lag.
Trek het aan alsjeblieft.

Ik kijk naar het stapeltje en herken het als kleding van Joost. Met een glimlach trek ik het aan. Hij geeft zelfs aan schoenen en een riem gedacht. Zijn horloge zit erbij. Ook die gaat om mijn pols. Het briefje gaat in mijn broekzak.

Ik loop naar beneden, mijn ouders zijn aan het kletsen met Koen "lookin good bro" zegt Koen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik loop naar beneden, mijn ouders zijn aan het kletsen met Koen "lookin good bro" zegt Koen. "Wat is hier de bedoeling van?" Vraag ik. Hij haalt zijn schouders op "geen idee" grijnst hij. "Kom we moeten gaan" ik knik en stap achter hem het huis uit.

We komen aan bij een klein restaurantje waar ik weleens kom. "Ik laat je hier achter, ga naar binnen Sander daar vind je een antwoord" zegt hij. Ik doe de deur dicht en zie hem weg rijden. Ik zucht diep en stap naar binnen.

"Ben jij Sander?" Ik kijk om me heen en zie het meisje achter de bar naar me kijken "ja" zeg ik "dan heb ik iets voor je" ze houdt een envelop voor me op die ik aanpak. Ik maak hem open en zie een klein briefje

Lieve Sander,
Voor alle keren dat we hier zijn gaan eten.
Nu ik er over na denk zijn we hier nooit met andere geweest. Alleen samen.
Je hebt nog niet ontbeten, bestel wat je wilt.
Eet smakelijk

Ik lach naar het meisje "ik wil graag een uitsmijter met bacon en een latte" zeg ik. Ze knikt en gaat aan het werk. Ik zoek ondertussen een plekje en lees het briefje nog eens door. Ik stop hem in mijn zak bij het andere briefje. Het meisje brengt me mijn koffie en uitsmijter.

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu