31

493 10 0
                                    

De jongens waren blij dat Sander het weekend ook nog langs kwam. Ik weet niet precies waarom Jake hem gebeld heeft, maar ik ben er blij mee. We moeten nog wel het één en ander uitpraten maar daar hebben we hier genoeg tijd voor.

Ik lig in mijn zwembroek naast Max en Luuk te genieten van de zon "ben je blij dat hij er is?" vraagt Luuk. Ik knik terwijl ik naar Sander kijk. Hij is een bal aan het overgooien in het water met Levi. Elke keer als hij omhoog springt glijden de druppels over zijn prachtig gespierde lichaam. Ik begrijp wel waarom Merel op hem valt.

"Ja, het is lief geweest van Jake om hem te bellen, we moeten nog wel wat uitpraten maar ik ben oprecht heel erg blij dat hij er is" zeg ik Luuk. "Wat is er tussen jullie gebeurd Joost?" vraagt Max nu "we hebben sex gehad" zeg ik. Luuk zijn ogen worden groot "echt waar?" Ik knik "ja twee keer zelfs." Max grinnikt om Luuk zijn reactie "reageer niet zo Luuk jij was ook nieuwsgierig."

"Wat?" vraag ik. "Luuk en ik hebben ook sex gehad" verteld Max. Luuk word een beetje rood "jij?" vraag ik. Hij knikt "ja, ik wilde weten hoe het was" zegt hij als hij naar Max kijkt "hij wilde me wel helpen en laten zien hoe het zou zijn. Die pijpbeurt in de douche was echt niet het enigste. "Lucy wilde Max als haar eerste keer, uiteindelijk kwam er een trio uit en was ik haar eerste" zegt hij met een glimlach "ik was op slag verliefd op haar en Max zag het"

"Wauw, dat zag ik niet aan komen" zeg ik. "Wij ook niet" zegt Max "het komt echt wel goed met Sander. Hij kijkt steeds naar je wanneer jij het niet ziet. Die jongen vind je leuk" zegt hij. "Ik ben met Jake. En hij heeft Merel" zeg ik. Ik geloof het niet dat hij me leuk vind. "Dat wilt niks zeggen" zegt Max. Luuk is het met hem eens "ik zie het ook" knikt hij.

Ik kijk naar Sander net op het moment dat hij onze kant op kijkt. Hij glimlacht naar me en kijkt dan weer naar Levi. Max stoot me aan "zie je wel" zegt hij. Ik ben niet overtuigd van wat hij zegt, maar ik ga het er zeker met Sander over hebben.

"We kunnen vanavond wel een potje truth or dare spelen?" grijns Luuk. "We gooien er wat alcohol in dan verteld iedereen zijn diepste geheimen" ik lach om zijn voorstel terwijl Max roept dat we het gaan doen. Hij verzint wel een aantal dingen zegt hij er nog achter aan "jullie zijn gek" zeg ik.

De hele dag gaat in een waas voorbij. We zwemmen, drinken wat en hebben veel eten. Inmiddels is het aan het schemeren en zitten we met z'n alle bij een kampvuur. Ik heb een fles bier vast wanneer Luuk de rest zegt dat we truth or dare gaan spelen. Ik moet een glimlach onderdrukken "dat is kinderachtig" zegt Koen. "Dat weet ik" zegt Luuk "maar wel leuk" grijnst hij.

"Joost? Truth or dare?" vraagt Luuk. "Dare" grijns ik "spring in het water" roept hij. Ik haal mijn schouders op trek mijn kleren uit en ren het water in "tering wat is dit koud" gil ik. Ik hoor de jongens lachen "hoe koud?"  Ik trek de rand van mijn boxer van m'n buik af en kijk naar mijn pik. Ik hou mijn duim en wijsvinger iets uit elkaar om te laten zien hoe koud het is. "Zo koud" grijns ik. "Heb jij zo'n kleintje?" gilt Luuk "dat zou jij toch moeten weten Luuk. Het is niet alsof je me nog nooit hebt gezien" gil ik terug. Ik loop het water terug uit droog me af en trek wat kleren aan.

"Koen, truth or dare?" vraag ik "truth" oké ik denk even na "hoe is de sex met Anne" vraag ik "niet meer zo geweldig als in het begin" zucht hij. Ik trek een wenkbrauw op "gaat het niet goed?" vraag ik "je beurt is voorbij" zegt hij.

"Luuk, truth or dare?" "Truth" zegt Luuk. "Wat is het geilste dat je ooit hebt meegemaakt?" vraagt Koen. "Euh ik heb eigenlijk twee dingen" zegt Luuk.

"Het eerste was een keer dat ik Max en Joost betrapte toen ze sex hadden en ze zo in elkaar opgingen dat ze niet eens doorhadden dat ik de hele tijd stond te kijken"

"Het tweede was ongetwijfeld de trio met Lucy" zegt hij.

"Sander, truth or dare?" vraagt Luuk "truth" zegt hij. "Denk je dat je één van ons kunt verleiden?" Sander denkt even na en knikt dan "ja dat denk ik wel"

"Max, truth or dare?" vraagt Sander "truth" "wie van jullie is de bottom?" vraagt Sander "dat ben ik meestal" zegt Max.

"Koen, truth or dare?" vraagt Max "dare" zegt die. "Ik daag je uit om heel intiem met Luuk te dansen" zegt hij. Luuk kijkt hem verbaasd aan maar grijnst dan en kijkt naar wat Koen gaat doen.

Pov Koen.

Ik sta op pak mijn telefoon uit mijn zak en zet een muziekje op. Zodra ik de eerste tonen van Bruno Mars hoor zet ik een stap naar Luuk. We hebben beide een vriendin dus ik neem aan dat het veilig is. Hij zit op de grond naar me te kijken. Ik steek mijn hand naar hem uit "dans met me?" vraag ik hem. Hij pakt mijn hand aan. Zodra hij staat leg ik mijn handen op zijn heupen.

We dansen zachtjes heen en weer. Het is een beetje ongemakkelijk. Hij zet een stap dichterbij zodat we tegen elkaar aan staan "ontspan je" zegt hij zacht. Zijn handen gaan heen en weer over mijn rug "wat is er met Anne?" vraagt hij zacht "ik weet het niet ze doet raar" zeg ik "ze belt onze afspraken af of komt gewoon niet opdagen. Ik vertrouw het niet." Hij kijkt naar me "ben je daarom hier?" Ik knik "ja."

Ik voel een hand naar mijn nek gaan en daar streelt hij me zachtjes "ik zal niks tegen de rest zeggen" zegt hij zacht. "Dank je wel." Ik ben blij met mijn vrienden. We staan altijd voor elkaar klaar. "Zullen we ze nog een showtje geven want ik weet zeker dat ze het nog gaan vragen" zegt Luuk "vertrouw me" zegt hij. Ik knik en dan nestelt hij zijn vingers in mijn haar en kust me.

"Oooeeeeee" roept er één, maar dat maakt me even niet uit. Ik word gekust door een jongen dat is alles waar ik nu aan kan denken. Ik voel zijn tong langs mijn lip gaan en even wil ik hem weigeren, maar mijn mond is al open voor ik daar toestemming voor heb gegeven. Onze tongen drukken tegen elkaar "zoek een kamer!" hoor ik.

Ik kom uit mijn trance en maak me voorzichtig van hem los. Hij lacht naar me en knipoogt "zo die kun je van je to-do-lijstje halen" grijnst hij. Ik geef hem een pets op zijn hoofd waardoor we allebei lachen "zeg dit alsjeblieft niet tegen Anne" smeek ik ze. Ze knikken allemaal nee "wat hier gebeurd dat blijft hier, hè Luuk?!"  grijnst Max.

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu