Ik word wakker van mijn telefoon die steeds af gaat. Ik pak hem op en bekijk mijn berichten
Sander: hey! Al wakker?
Sander: lamzak
Sander: kom je bed uit joh!
Sander: kom we hebben plannen vandaag
Sander: Joost! Bel me als je wakker bent.
Ik typ terug dat ik wakker ben. Mijn volgende bericht is van Nora die zegt dat het haar spijt. Ik stuur terug dat we het er nog over gaan hebben. En dat ze me voor nu met rust moet laten.
Onbekend: ik moest goed zoeken voor ik je nummer had gevonden in mijn telefoon. 'mijn eerste top' serieus? hoe verzin je het. Ik vond het leuk gister. Ga je vandaag nog iets doen? X
Ik lach om zijn bericht en zet zijn nummer in mijn contacten met de naam: barmanJake.
Ik: ik vond het ook leuk ;-) we gaan vandaag met een aantal het bos in. Je kunt mee als je wilt? X
barmanJake is aan het typen...
barmanJake: cool al ben ik wel een beetje bang voor mijn ballen als je 'vriendin' mee gaat
Ik: nee het is alleen met de mannen. Ik denk dat je ze gister allemaal gezien hebt.
barmanJake: hoe laat moet ik er zijn? En waar?
Ik: zal ik je ophalen? Over een uur
barmanJake: ik kijk er naar uit! Tot straks.
Ik: tot straks.
Ik leg mijn telefoon weg en stap mijn bed uit om te gaan douchen. Ik was mijn haar en lichaam goed en als ik klaar ben droog ik me af. Ik kleed me aan. Ik doe mijn favoriete hoodie aan met een spijkerbroek. Spuit nog mijn favoriete luchtje op en loop mijn kamer af.
"Hallo" zeg ik tegen mijn ouders als ik beneden kom. Ik smeer een broodje en pak een kopje koffie en schuif aan tafel. "Wat ga je doen?" vraagt mijn vader. "We gaan met een aantal jongens naar het kleine strandje in het bos om te voetballen" vertel ik ze. "Dat klinkt leuk, veel plezier schat" zegt mijn moeder. "Dat word het ook, lang geleden dat we alleen met de jongens waren" zeg ik haar.
Ik stap mijn auto in als mijn telefoon gaat
Sander belt.
Ik: hey
Sander: hey kan ik met jou mee rijden?
Ik: ja, ik kom eraan. Ik stap net in mijn auto
Sander: oke tot zo dan.
Hij hangt op. Ik zet mijn favoriete muziek aan en rij weg. Een eindje verderop zie ik Maikel lopen "hey Maik, wat ga je doen?" vraag ik "ik ga de auto halen en dan naar het bos" zegt hij. "Stap in, dan kun je met mij mee, ik moet alleen Sander en Jake ophalen" hij stapt in "Jake? Ken ik die?" ik zie dat hij nadenkt "dat is de barman van gister" vertel ik hem.
We rijden in stilte verder tot we bij Sander voor de deur staan. Hij staat al buiten te wachten "hey" zegt hij als hij instapt "hey" ik draai me naar hem toe "hoe was het?" Hij lacht naar me "helemaal te gek. Ik vind haar leuk" zegt hij. Hij verteld maikel dat hij met merel mee naar huis was gegaan. We kunnen allemaal wel raden wat daar is gebeurd.
"Ben ik de enige die gister niet van bil is gegaan" zucht hij. "hoezo?" vraagt Sander als hij naar mij kijkt "Jake de barman" zeg ik enkel. Ik zet de muziek harder zodat ze niks meer kunnen zeggen. Ik rij naar de discotheek en toeter als ik voor de deur sta. Jake komt naar buiten en stapt naast Sander in. "Hey" groet hij ons. We begroeten hem allemaal. Sander en Maikel stellen zich voor.
"Hey we zijn er!" roept Sander naar de anderen. Ze steken hun hand op "mooi dan kunnen we beginnen" ze stellen zich voor aan Jake en vragen of hij kan voetballen. Hij zegt van wel dus worden er teams gemaakt.
Mijn team: Levi, Koen, Ben en ik.
Team Sander: Sander, Max, Jake en Luuk
Wie het eerst 10 keer gescoord heeft wint zeg ik. Iedereen knikt. Ik leg de bal in het midden op het zand en allemaal gaan we op onze plaatsen staan. Hun mogen de bal uitnemen. Sander schopt de bal naar Max die passt hem naar Luuk en die schiet hem naar Jake die hem tussen mijn benen door in ons 'doel' schiet. Ze juichen en geven elkaar een high five "lekker man" 1-0
We scoren minder vaak dan ik had gehoopt, ik sta voor het doel van de andere en wil schieten wanneer Jake de bal wèèr voor mijn voeten weg haalt "serieus" roep ik gefrustreerd. Ik ren achter hem aan en wil de bal terug pakken maar teckel hem per ongeluk. Hij gaat onderuit. "Sorry, dat was niet de bedoeling" zeg ik wanneer ik mijn hand uit steek om hem omhoog te helpen "het geeft niet Joost" lacht hij.
We verliezen uiteindelijk met 10-8 "ik ben kapot" hijg ik "rennen in het zand is vermoeiend" ik laat me in het zand vallen. De jongens zitten allemaal rond me heen te kletsen "Jake, hoe komt het dat jij zo goed kunt voetballen" vraagt Max. "Ik heb heel hoog gespeeld, maar ik vond het niet meer leuk dus ben ik gestopt" verteld hij. "Hoe hoog?" vraagt Luuk "het eerste van PSV" verteld hij. "Ik vond je er al zo bekend uit zien" mompelt Levi.
"En dan stop jij!" Luuk zit nog net niet te gillen "ja, ik vind het voetballen geweldig, maar alles erom heen niet. Ik had op een gegeven moment geen privacy meer" legt hij uit. "En dan heb je nog het dingetje dat ik op jongens val" zegt hij. Zijn hoofd is gebogen "dat moest ik geheim houden. Dat was voor mij de druppel, ik stopte met voetballen kocht samen met een vriend een discotheek en dat is wie ik nu ben. Jake de barman" lacht hij.
"Ik vind barman zijn veel leuker" ik lach naar hem "ik vind jou als barman ook leuk" laat ik hem weten. Hij bloost een beetje wanneer ik dat zeg "is het waar dat een barman elke dag een ander heeft" vraagt Maikel. Jake kijkt naar Maikel "ik niet, ik ben niet zo van de losse scharrels. Ik wil liever iets dat echt is" daarbij kijkt hij naar mij. "Dus je neemt niet elke dag leuke jongens mee naar je huis" grijnst Luuk. "Nee, heel eerlijk gezegd was dat gister de eerste keer."
JE LEEST
Mijn beste fout. 18+ ✅
RomanceDit is deel 2 van een aanbod met gevolgen. Joost krijgt een vriendje maar gaat dan de fout in. Een grote fout met gevolgen. dit verhaal bevat gedetailleerde sex scènes en grof taalgebruik als je daar niet tegen kunt moet je het niet lezen.