4

717 14 1
                                    

"WAKKER WORDEN LAPZWANS!" gil ik in Sander zijn oor. Hij schrikt zo hard dat hij in één klap omhoog schiet. Door die beweging valt hij nog bijna uit mijn bed en omdat hij daar van schrikt komt er een heel erg vrouwelijk gilletje uit zijn mond. Zijn blik vind de mijne zijn ogen zijn donker. Zijn kaken zijn op elkaar geklemd en ik moet moeite doen om mijn lach in te houden.

Mijn zusje komt de kamer binnen gestormd "Jezus! Gaat alles goed? Ik dacht dat ik een meisje hoorde gillen" zegt ze. Ik grijns naar haar en wijs achter me. Ze kijkt langs me heen naar Sander. "Was jij dat die zo gilde?" vraagt ze. Sander die mij nog steeds  woedend aankijkt knikt. "Hij liet me schrikken" zegt hij. "Je moet wel iets aan dat gilletje doen Sander, dat klonk niet echt mannelijk" zegt ze voor ze zich om draait en weg loopt.

Ik lach echt heel erg hard nu. Ik lig gewoon te hinniken als een paard. Ik zie dat Sander het bed uit gaat en naar mijn badkamer loopt. Ik heb een eigen badkamer omdat ik op zolder slaap. Mijn ouders vonden het fijn om van één kamer een badkamer te maken. Mij hoor je niet klagen ik heb de hele zolderverdieping voor mezelf. Hij komt terug lopen en voor ik het door heb tilt hij me op dicht tegen zijn borst aan en neem me mee.

"Wat gaan we doen?" vraag ik, maar hij geeft geen antwoord. Heel eerlijk gezegd vind ik het wel lekker om zo dicht tegen mijn beste vriend aan te liggen. Ik hou er echt van om te knuffelen en meestal als Sander blijft slapen worden we smorgens in elkaar verstrengeld wakker. Hij vind het niet erg en ik ook niet. "Zolang ik mijn handen maar thuis hou" zegt hij dan. Hoe ik iemand moet knuffelen zonder mijn handen te gebruiken is mij een raadsel, maar dat is weer typisch zo'n Sander dingetje.

"Joost" zegt hij "heb je al spijt van je grapje?" Zijn hoofd zakt naar beneden zodat hij me aan kan kijken, zijn gezicht is nu echt heel dicht bij het mijne. "Wat is dat nou weer voor vraag? "Nee natuurlijk niet" reageer ik "het was echt fucking hilarisch" gooi ik eruit. Hij krijgt een glimlach op zijn gezicht en laat me dan zonder waarschuwing vallen in een ijskoud bad.

Ik weet niet wat er eerder komt het vloeken of het trillen, maar ik word van allebei niet blij. Ik sta op uit het bad en zet een warme douche aan. Mijn kleren pel ik van mijn lichaam tot ik naakt onder de warme stralen sta. Veel beter dit. Sander staat zo hard te lachen dat hij niet eens doorheeft dat ik al lang uit bad ben.

Wanneer hij naar me kijkt valt de lach van zijn gezicht "dude! Hoe doe je dat zo snel?" Ik grijns naar hem en zie dat hij nog steeds naar me kijkt. "Een foto gaat langer mee" zeg ik hem. Zijn blik glijdt over me heen alsof hij me aan het keuren is "nee bedankt dat lelijke lichaam van jou" grijnst hij.

Mijn handen gaan over mijn lichaam naar beneden. Ik neem mijn pik vast en wrijf er overheen. Hij staart naar me en volgens mij heeft hij het zelf niet eens door. Mijn pik word hard in mijn hand als ik mijn hand beweeg op een rustig ritme dat voor mij lekker voelt kreun ik zacht. "Gast, wat doe je?" vraagt hij. Ik laat mijn pik los en spreid mijn armen "blijf je liever naar me kijken of kom je me even helpen en dit prachtige lichaam voor me wassen?" grijns ik.

Hij ontwaakt uit zijn gedachten en draait zich om "jij bent echt helemaal van de pot gerukt" roept hij. Mijn hand gaat terug richting mijn pik en op een iets sneller tempo ga ik door met waar ik mee bezig was. Mijn ogen gaan dicht. Mijn benen voelen als spaghetti, ik leg één hand tegen de muur en met de andere hand blijf ik mezelf aftrekken tot ik kreunend klaar kom  onder de douche.

Zodra ik me weer normaal kan bewegen zet ik de douche uit sla een handdoek om me heen rn loop naar mijn slaapkamer. Sander is al weg dus ik kleed me op me gemak aan ik laat de handdoek vallen en buk om een boxer uit mijn kast te pakken "Jezus, blijf ik jou naakt zien vandaag?" hoor ik dan. Ik trek mijn boxer aan en draai me om naar Sander. Hij staat in de deuropening met zijn armen over elkaar geslagen. "Ik denk het wel" knipoog ik "en vanavond ook weer! Dit is vast je geluksdag!" Hij besluit me te negeren pakt zijn telefoon van mijn bed en loopt naar beneden.

We ontbijten wat en gaan daarna naar school. Hij stapt naast me in "je moet echt eens zelf een auto kopen" zeg ik hem. "Waarom? Ik heb jou toch om me overal heen te rijden?" grijnst hij. "Dude, je hebt een rijbewijs maar je rijdt nooit" reageer ik. "Ik mag de auto van mijn ouders gebruiken wanneer ik wil, maar ik fiets liever" zegt hij. "Ik ben niet zo lui net als jij."

Op school aangekomen gaan we bij de rest zitten we mompelen allemaal een 'goedemorgen' naar elkaar. Max kijkt naar Sander met gefronste wenkbrauwen "Heb jij nou hetzelfde shirt aan als gister? Bij welke meid ben jij geweest?" grijnst hij. Sander wijst naar mij "deze fucker hier wilde me geen shirt lenen" zegt hij. Nu kijken ze allemaal naar mij "je hebt het me niet eens gevraagd dipshit" zeg ik terug.

Nora komt aanlopen en automatisch schuif ik mijn stoel naar achter en zonder iets te zeggen gaat ze op mijn schoot zitten.  Mijn armen gaan om haar heen en zij slaat een arm om mij heen en kust mijn wang "goedemorgen knapperd" zegt ze zacht. Ik glimlach "goedemorgen schoonheid, alles goed vandaag?" vraag ik waarop ze ja knikt. "Nu ik jou weer zie wel" grijnst ze.

Ik kijk op en zie iedereen naar ons kijken. "Is er iets?" vraag ik. "Het is dat ik beter wist anders zou ik zeggen dat jullie een stel waren" zegt Levi. Luuk knikt en ook Lucy en Mandy knikken enthousiast mee. "Sorry jongens, Nora is een schatje en als mijn pik er ooit hard van zou worden dan wist ik het wel" grijns ik. Ze knikt heel serieus naar de rest "geloof me we hebben het geprobeerd" zegt ze met een stalen gezicht.

We schieten allemaal in de lach door haar tot ik iets achter me hoor waar de kriebels van over me rug lopen. "Joost, waar ben je?"

KUT!

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu