21

591 11 2
                                    

Pov Sander

Ik word wakker in een leeg bed met een gigantische hoofdpijn. "Jezus" kreun ik "goedemiddag zonnestraaltje" hoor ik naast me. Joost zit helemaal aangekleed op zijn bureau stoel achter zijn computer. "Hoe gaat het?" vraagt hij. "Alsof mijn hoofd is over reden door een vrachtwagen" zeg ik. Hij grinnikt "er ligt een paracetamol op het nachtkastje voor je" ik pak hem dankbaar van het nachtkastje en slik hem door zonder water.

"Waarom ben ik hier" vraag ik. Hij draait zich naar me om "weet je dat niet?" Ik schud mijn hoofd "als ik het wist zou ik het niet vragen." Hij zet zijn computer uit en komt op het bed zitten "je wilde met mij mee omdat je jaloers was" zegt hij. "Ik ben niet jaloers" zeg ik. Hij lacht "echt wel! Jij was jaloers op Tom." Ik trek een wenkbrauw op "Tom? Van de kroeg?" vraag ik. Hij knikt "jup, je kon het niet verdragen dat hij met me flirtte dus zoende je me op de dansvloer recht voor al onze vrienden om een punt te maken."

"Kut! Dus nu weet iedereen ervan?" Hij knikt "je hebt ze goed duidelijk gemaakt wat je van plan was" mijn hoofd valt in mijn handen "oh nee. En wat heb ik gedaan" vraag ik zacht. Ik durf hem niet aan de kijken "je hebt me tegen de muur gedrukt en me toen genomen" zegt hij. Mijn blik schiet omhoog "ik heb jou genomen?" "Ja Sander, je hebt me genomen en je hebt er van genoten" zegt hij. "Ik weet zeker dat mijn ouders wel een opmerking maken straks" grijnst hij.

"Ik ga maar even douchen" zeg ik als ik van zijn bed kom. Ik ga de badkamer in en zet de douche aan. Ik stap er onder was mijn haar en lichaam en stap er weer onderuit. In totaal heb ik er 4 minuten over gedaan denk ik. Ik droog me af en trek mijn boxer aan. "Mag ik kleren van jou lenen?" vraag ik. "Kijk maar of er iets ligt wat jou past." Ik trek zijn kast open en haal er een beige broek uit. Ik doe er een wit shirt op en een groene blouse. Joost is iets smaller dus het blousje zit wat strak rond mijn armen, maar dat maakt me niet uit. Ik vind het een leuke combinatie zo.

Ik kijk naar mezelf in de spiegel, Joost komt achter me staan "je ziet er goed uit" fluistert hij in mijn oor

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik kijk naar mezelf in de spiegel, Joost komt achter me staan "je ziet er goed uit" fluistert hij in mijn oor. "dank je wel, mag ik zo met je mee vanavond?" grijns ik. Hij schudt zijn hoofd "dan moet ik straks al die meisjes van je af trekken." Ik kijk naar hem via de spiegel "ja vast, die willen alleen maar jou Joost. Alleen jij hebt dat niet door" zucht ik.

"Echt niet, jij bent veel knapper dan ik" zegt hij "je bent lang, breed en nog eens hartstikke gespierd" gaat hij verder. Ik grijns "dan moet ik vanavond maar mee zonder shirt anders zien de meisjes mijn pluspunten niet." Hij gromt "wil je dat ik ga vechten?" Ik lach en draai me naar hem om "nee, maar het valt allemaal wel mee ik kan me de laatste keer niet herinneren dat een meisje op mij af kwam" zeg ik.

"Sta je al zo lang droog" grijnst hij. "Nee sukkel volgens jou heb ik je vannacht nog gedaan" knipoog ik. "Ik vind het wel jammer dat ik het niet meer weet" vertel ik hem. Hij haalt zijn schouders op "ik weet het nog" grijnst hij. Ik geef hem een duw "kom we gaan naar beneden. Ik heb honger."

We komen in de keuken en zien zijn ouders zitten. Ze zitten allebei met een hand voor hun mond. Kees heeft pretlichtjes in zijn ogen "fuck" mompel ik "zeg het maar gewoon dan ben ik er vanaf" reageert Joost die heeft het blijkbaar ook gezien. "Wie was de bottom?" vraagt Jannie voor ze in de lach schiet. "Joost" grijns ik. Kees houdt zijn hand op voor een boks "goed gedaan jongen" complimenteert hij me. Ik duw mijn vuist tegen die van hem en lach.

"Serieus pa? Ga je hem nou een boks geven omdat hij de top was?" vraagt Joost hem. "Nee jongen, ik ben gewoon blij dat het huis nog heel is. We dachten zelfs nog even dat jullie door de vloer heen zouden komen" grijns hij. Joost haalt zijn schouders op "dan waren we door de muur gevallen pa. Hij nam me toen we tegen de muur stonden. Hij wilde niet wachten tot we bij mijn bed waren." "Joost!" gilt zijn moeder "wat? Jullie willen het toch weten? Wil je ook nog weten hoe het precies was? Welke standjes we deden? En of het pijn deed? Hoe groot zijn pik is? Want dat wil ik ook nog wel vertellen hoor" zegt Joost.

Jannie sputtert en beetje tegen "nee dat is iets te veel informatie" zegt ze dan. Mijn wangen zijn inmiddels vuurrood. Kees zit me met een grijns aan te kijken "goed gedaan jongen." Echt waar ik begrijp soms echt niets van die mensen. "Koffie?" vraagt Jannie als ze op staat. Ik knik "lekker" ze schenkt voor ons allebei een kop vol en geeft het aan.

"Ik ben blij dat we vandaag geen wedstrijd hebben" zeg ik tegen Joost. "Ja jij had dat niet gered vandaag met je kater" grijns hij. "Het valt nu wel mee hoor" verdedig ik mezelf. "Vind je het erg om vanavond te rijden?" vraag ik hij schudt zijn hoofd "nee ik heb gister wel genoeg op." Dat is wat ik nu ook denk, maar ik weet zeker dat ik vanavond niet nuchter blijf.

"Kom we zoeken iets voor je uit om aan te trekken en dan gaan we daarna wat eten" zeg ik hem. We lopen terug naar zijn kamer en wanneer ik de deur dicht doe drukt hij zijn lippen op de mijne "wat als we ons eerst uitkleden?" vraagt hij. Ik duw hem zacht van me "nee we gaan jou aankleden en eten" zeg ik.

Mijn beste fout. 18+ ✅Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu