5 YIL SONRA
Saçlarım yatağa karışmış bir şekilde yatarken uykumun yavaşça açıldığını hissettim. Yanda duran telefonumu aldım. Calum mesaj atmıştı.
Koşuya çıktım.
Yataktan kalktım. Şehirden uzakta oturuyorduk. Ormanlık bir yere bakıyordu. Tavana kadar olan camdan manzaraya baktım. Küçük ama güzel bir evimiz vardı. Çıplak ayakla cama doğru yürüdüm. Koşu yerinde Calum görünmüyordu. Belki de daha yeni yarılamıştı koşusunu. Telefonu kenara kaldırdım. Bugün birkaç küçük çocuğa atölyemde eğitim verecektim. Banyoya girdim. Kısa saçlarıma baktım. Yüzümü temizledim ve sıcak suyu ayarlayıp hızlı bir banyo aldım.
15 dakika sonra iç çamaşırlarımı ve külotlu çorabımı geçirdim. Askılı bir elbise giyip topuklu bot geçirdim. Saçlarımı kurttum. Güneş gözlüğümü aldım. Telefonumu aldım ve Calum'a yazdım.
Ben de çıktım :(
Calum büyük ihtimalle eve geldiğinde beni arayacaktı. Küçük evimizden çıktım ve arabımıza bindim. Yola çıktım. Biraz soğuk gibiydi. Klimayı açtım, telefonum çaldı.
"Efendim?"
"Aurelia, selam. Bugün Andy adında yeni bir öğrencimiz de katılacak haberin olsun."
"Tamam, teşekkür ederim Cindy."
Tam kapatmak için telefonuma eğilmişken Cindy, yeniden konuştu. "Bir de şu kira sözleşmesine bakman gerek erken gelebilir misin?"
"Evet, 20 dakikaya oradayım."
Kapattım. Atölye 6 bölümden oluşuyordu. Her odanın kendi hocaları vardı. Sabahları küçüklere akşama doğru orta yaşlılara eğitim veriyordum. Bu atölyede öğretmen olmayı seviyordum hatta etrafımda sanat ile uğraşan bu kadar insan topladığım için mutlu oluyordum. Bazen şansım yaver giderse inanılmaz parayı kırdığım sanat galerisi arabulucuğu yapıyordum. Çok denk gelmiyordu ama denk geldi mi Calum ile bir ülkeye gitmeye karar veriyorduk. Yolu yarıladıktan sonra Calum FaceTime aradı. Gülümseyerek telefonu açtım.
Terli bir şekilde banyoda duruyordu. "Bebeğim, çıkmışsın."
"Evet. Kira sözleşmem gelmiş Calum. Ne çabuk bir yıl doldu."
Bir sessizlik oldu Calum, üstündeki ceketi çıkartmaya çalışıyordu ve sonra kafasının üzerinden çıkartmaya karar verdi. Çıkartıp terli vücudunu bana çıplak olarak gösterirken bir yandan yola bakmaya çalışıyordum. "Kredi kartını kontrol edeyim bekle bi' "
Calum telefonu eline alıp facetimedan çıktı. Birkaç saniye sonra görüntüsü olmadan konuştu. "Çek bizim karttan Aurelia. Ondan kredi kazanalım ayrıca. Ev için belki onu kullanırız."
"Tamam."
Görüntüyü tekrar açıp şortunu indirdi. Gülerek konuştum. "Neden şimdi ban görsel şölen yapıyorsun?"
"Seni yatakta basarım diye düşünmüştüm de erken çıkmışsın."
Kahkaha atarak kahve almak için starbucks'a girdim. "Vücudun inanılmaz iyi duruyor. Ben de spor yapmalıyım. Canımı sıktın."
"Yapma. Kalçanı ısırmaktan hoşlanıyorum ben."
Kıpırdanma olduğunda ikimiz de güldük. "Kapat hadi."
"Seksi erkek arkadaşın banyoya giriyor."
Facetime'ı suratına kapatıp güldüm. Arabanın camını açıp siparişimi söyledim. Telefon ile ödemesini yaptım. Siparişi almak için ilerledim. Siparişimi aldım ve mesaj geldi telefonuma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Hands
Hayran KurguBir gün gelir içindeki her şey ölür. Canlı beden mezara yerleştirilmez.