Arabayı durdurdu. Kapıyı açmak için hareket yapsam da benden önce davranıp kapıları kilitledi. Gözlerimi devirdim. ''Yine ne oldu?''
Kıkırdadı. ''Çok uyumluyuz. Kapıyı kilitlememden bile bir şey olduğunu anlıyorsun.''
Ona gülmek istemiyordum fakat zorluyordu. ''Ne oldu Calum?''
Gözlerini kıstı. ''Neden geldin? Beni şarkı söylerken bile dinlemiyorsun.''
Gözlerimi devirdim. ''Luke için geldim.''
Calum bana baktı. ''Aurelia,''
Nefes aldım. ''Calum,''
Gülümseyerek bana baktı. ''Kapıları bir şartla açarım. Şans öpücüğü istiyorum.''
Ona baktım. ''Dil olmak zorunda değil.''
Kaşlarımı kaldırdım. ''Birkaç saniye dudaklarımız değse benim için yeterli olur.''
Gözlerimi devirdim. Calum isyan ederek konuştu. ''Tamam yanak olsun.''
''Hayır.''
Calum benim taklidimi yaparak kilidi açtı. Gülerek arabadan indim. Calum arabayı kilitledikten sonra bana doğru geldi. Ellerimi pantolonumun arka cebine sıkıştırırken kaşlarımı çattım. Belindeki gömleği düzeltip saçlarını sağa doğru yatırdı. Birden belimden tutup beni kuytu bir yere çekti. Kaşlarımı çattım. ''Hayır dedim.''
Önüme geçtiği anda gecenin karanlığı üzerimize toplandı. ''Dayanılmazsın.''
Beni götürdüğü yerden uzaklaşıp kapıya doğru yürüdüm. ''Calum HOOD, siz de pek dayanılır gibi değilsiniz.''
Calum birden arkamdan kahkaha patlattı. ''Ne?''
Salak olmuş bir şekilde ona döndüm. ''O anlamda demedim. Hayır!''
Calum saçlarımı karıştırdı. ''Oh, Aurelia''
Ona döndüm. ''Hayır, katlanamıyorum anlamında dedim! O ANLAMDA DEMEDİM!''
Kolunu omzuma attı. ''Bırak biraz benden etkilendiğini düşünerek mutlu olayım.''
Gözlerimi devirdim. Bardan içeri girdiğim anda Calum'un eline vurdum. Esmer ve mavi gözlü bir kız ile karşılaştım. Burnu çok güzel olduğu için septum yapmıştı. Etkileyiciydi. Calum'a döndü. Calum'un kız konuşuna kadar kızın varlığından haberi yoktu.
"Güzel kol dövmeleri."
Calum kıza döndü. "Güzel burun deliği."
Kız ciddi bir şekilde baktı. "En az arkadaşınki kadar havalı."
Kız eliye arka tarafı gösterdi. Calum kaşlarını çatıp arkaya göz gezdirdi. Luke'u gösteriyordu. Calum o anda kahkaha attı. İkisi de orada konuşup ayrıldılar.
Bunu yapabilen kızlara hep özeniyordum. Samanah'ın yanına doğru giderken arkama dönüp Calum'a baktım.
O kızla beraberler mi diye arkamı dönüp baktım. Birden önüme döndüm ve yaptığım şeye kaşlarım çattım. Ne yapıyordum?
Samanah yanağımdan öptü. "İyi misin?"
Utanarak baktım. "Evet sadece kötü rüyalar."
Samanah gülümsedi. "Hepimiz çok korktuk."
Kafamı salladım. "Evet, özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Hands
FanfictionBir gün gelir içindeki her şey ölür. Canlı beden mezara yerleştirilmez.