Sabah kahvaltı ederken Calum bana döndü. "Çilek yemedin."
"Çileğe alerjim var."
Calum kafasını sallayarak önümdeki çikek kasesini Samanah ve Michael'ın olduğu tarafa itti. Calum ağzındaki son lokmayı yerken masadaki kaseden krem aldı ve Samanah'ya uzattı.
"Şunu sürsene."
Samanah elindeki kırıntıları tabağına serpiştirdi. Michael, çizgi romanından kafasını kaldırdı. "Bugün mü işe başlayacaksın?"
Calum tüm bedenini Samanah'a çevirirken konuştu. "Evet. Ne oldu?"
Michael çilek ağzıma atırken konuştu. "Akşam vardiyası mı?"
Samanah, Calum'un gmz çevresine kremi sürüp elini peçeteye sildikten sonra Calum yüzünü çevirdi. "Evet. Biraz dersleri asacağım ama gece çalıştığın zaman daha fazla para veriyorlar."
Michael kafasını salladı. "Tamam öğleye doğru kafeteryada buluşalım."
Samanah, Calum'a bakıp kaşını kaldırdı. Calum bir anda çatalını bıraktı ve kaşlarını çattı. Samanah bu ani tepkisinden dolayı hızlıca önüne döndü ve ellerini saçlarına geçirdi.
"Ben çantamı yukarıdan alacağım. Sonra okula geçeriz kızlar."
İkimiz de kafamızı salladık. Michael merdivenlere doğru yürüdüğü anda Calum isyan edermişcesine bağırdı. "Ne var?"
Samanah dudaklarını yaladı. "Michael dedikodu yapmamı sevmiyor ama konuşmak zorundayım."
Calum kaşlarını çattı. "Ne oldu?"
Samanah dudaklarını yaladı. "Ashton seninle hiç konuştu mu?"
Ellerimi masaya vurdum. "Samanah!"
Samanah gülmeye başladığında yerimden kalkıp bardağımı aldım. Calum, kendi bardağını da uzattı. Onun bardağını da alıp kahve doldurdum.
"Ashton, Aurelia'dan hoşlanıyormuş."
Calum omuz silkti. "Ne var bunda? Ashton yıl içinde kampüsteki tüm kızlardan hoşlanıyor."
Samanah şaşkınca baktı. "Ama arkadaşının arkadaşından hoşlanılmaz Calum."
Calum'un kahvesini önüne koyduktan sonra onun kahvesine şeker attım o da benimkine süt koydu. "Tamam bu dediğin doğru ama Ashton'ı tanıyorsun Samanah."
"Evet ama Aurelia hakkında mutlaka bir şey demiş olmalı. Çünkü Ashton'ı tanıyorum sadece değer verdiği kızlar hakkında konuşur."
Calum güldü. Kahvesinden yudum aldı ve gözlerini Samanah'ya çevirdi. "İşte o gün sahneye çıkacağımız gün bir şeyler demişti. Tam hatırlamıyorum sanırım Auelia'nın ne kadar etkileyici ve seksi olduğu hakkındaydı."
Samanah gülerek bana baktı. Calum'da güldü. "Michael'da 'Sevgilimle takılmanı bu yüzden istemiyorum pis herif.' demişti."
Samanah gözlerini devirerek Calum'un söylediği son sözü dinlememezlikten geldi. Kaşlarımı çattım. "Geçici bir heves gibi duruyor Samanah."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Hands
FanfictionBir gün gelir içindeki her şey ölür. Canlı beden mezara yerleştirilmez.