20

7.6K 415 471
                                    

Bacağımı çektiği gibi yüzümü buruşturdum. "Calum!"

Gözlerimi iyice yumup yastığa kafamı gömdüm. Tekrar bacağım çekildi. "Yapma Calum! Bırak uyuyacağım."

Calum kolunu belime attı. "Ben buradayım."

Bir anda korkuyla kalktım. Samanah bana bakıp gülümsedi. "Günaydın Aurelia."

Kızgınlıkla gözlerimi açtım. "Ne yapıyorsun?"

Samanah heyecanla zıpladı. "Michael ile bu hafta sonu 3.yılımız!"

Gözlerimi devirdim. "Benimle mi kutlamaya karar verdiniz?"

Calum sinirle kalktı. "SAMANAH!"

Samanah yatağa çıktı. "Tamam, hemen gideceğim."

Calum tekrar yattı. Samanah bir şey söyleyecekken bana baktı. "Oh, Aurelia göğüslerin büyük duruyor."

Askılı tişörtten göğüslerime baktım. "Regliyim ondan büyük duruyor."

Calum bağırdı. "CİDDİ MİSİNİZ YA?"

Samanah bana baktı. "Bu hafta üçüncü yılımız ve gidin."

Suratına baktım. "Ne?"

Samanah bana baktı. "İşte biraz eğleneceğiz.." Nefes aldı. "Anla işte."

Evin her yerinde sevişmek istiyorlardı. "Samanah nereye gideceğiz?"

Calum mırıldandı. "Bizim eve götürürüm. Hafta sonunu beraber geçirirsiniz."

Samanah mutlulukla konuştu. "EVET! İki gün yalnızız mükemmel."

Calum yeniden konuştu. "Çık dışarı."

Samanah sevinçle odamızdan çıktı. Calum kafasını kaldırıp bana baktı. Kaşlarımı çattım. "Ne var?"

"Demek göğüsleriniz büyüyor."

Ellerimle göğüslerimi kapattım. Dokunduğum an acısıyla yüzümü ekşittim. "Çek gözlerini."

Kıkırdayarak kafasını diğer tarafa çevirip yattı. Nefes verip kafamı tekrar yastığa bıraktım.

&

Okulun kantininde yemek yerken Luke bana baktı. "Ee Calum'u iyileştirmek için neler yaptın?"

Onun gözlerine baktım. "Batikon sürdü-"

Kıkırdamaya başladığı anda sustum ve kızgınlıkla baktım. "Luke, çirkinleşme."

Luke ellerini kaldırdı. "Bir şey demedim! Yemin ederim demedim!"

Ashton gülümsedi. "Ne oldu?"

Gözlerimi devirdim. "Her zamaki sinir bozucu Luke."

Ashton yerine otururken güldü. "Demek dayak yemek az gelmiş."

Michael, Samanah'ın tepsisiyle oturdu. Samanah, onun kucağına oturdu. "Lütfen şu kavga muhabetini açmayın."

Erkeklerin suratına baktım. "Hayır, bence mor ve kırmızı tonları yüzünüze gitmiş."

Ashton dostça bakıp gülümsedi. Calum her zamanki gibi tüm açık büfeyi almıştı. Yanıma oturduğunda onun tepsinine baktım. Gözlerini kıstı.

Hot HandsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin