Boyalı ellerimi sildikten sonra bez çantamı omzuma geçirdim. Derin nefes alıp kafeteryaya doğru yürüdüm. Açık çift kapılı yerden girdikten sonra gözlerimle masayı aradım. Bir anda görüş alanıma Ashton girdi.
"Merhabalar."
Gülümsedim. "Merhaba."
Ashton bana baktı. "İstersen sana nasıl sıraya girilir gösterebilirim."
Kıkırdadım. Islak ellerimi pantolonuma silerken, kemerimi düzelttim. "Önden buyur."
Ashton ile yemek sırasına doğru ilerlerken leş bir halde olduğumu hissettim. Aniden gelen küçük hislerden biriydi. Guaj boya bile kokuyor olabilirdim.
"Kendini hep kaptırır mısın?"
Tepsimi alırken aniden durdum. "Ha?"
Ashton önde iken bana doğru döndü. "Resim yaparken, kendini hep kaptırır mısın?"
Kaşlarımı çattım. "Resim yaptığımı nerden gördün?"
Ashton gülümsedi. "Odaya girdim fakat kulaklık taktığını görünce vazgeçtim."
Kafamı salladım. "Meditasyon gibi bir şey. İyi ki rahatsız etmemişsin. Hiç sevmem."
Ashton kafasını salladı. "Bugün gerçekten modun düşük."
Sırada ilerlerken nefes aldım. "Yorgunum sadece."
Ashton gülümsedikten sonra tepsisine yemek almak için ben de düşüncelerim ile yalnız kaldım.
Tepsilerimiz ile masaya geçtiğimizde Calum ile göz göze geldiğimiz anda ikimiz de birbirimizi beyinlerimiz içinde öldürdük. Samanah gülerek bana anahtarımı attı. "Taa da! Evinin anahtarı."
Calum tek kaşını kaldırdı. "Yani kalıcı oluyor."
Sertçe girdim. "Bir süre için."
Luke gülerek patatesinden bir parça aldı. "Calum yatağın elinden mi alındı?"
Calum omuz silkti. "O koltukta yatacak. Rahatsız yatmaktan zevk alıyormuş."
Bana yapmacık gülümseme yaptıktan sonra yapmacık bir şekilde gülümsedim. "Teşekkür ederim Calum."
Anahtarı alıp, çantama koyarken Ashton bana doğru eğildi. "Eğer bir evim olsaydı seni koltukta yatmaktan kurtarırdım."
Gülümsedim. "Yurtta kalan birine göre çok ince bir düşünce. Teşekkürler."
Ashton gülümseyerek yemeğine döndü. Makarna salatasından bir kaşık alırken Samanah'a döndüm. "Birazdan eve geçeceğim. Şövale aldım."
Samanah kafasını salladı. Michael masaya tepsisini bıraktı ve Samanah'a arkadan sarıldı. Samanah birden ayağa kalktı. "Hayatım!"
Ashton kolumdan tuttu. "Bugün partiye geleceksin ama değil mi? İkinci sezon partisi. Gelenek."
Kafamı salladım. "Evet geleceğim. Samanah ve Michael ile."
Ashton gülümsedi. "Harika."
&
Otobüsle eve geldiğim anda üzerimdeki ceketi çıkarttım. Anahtarı masaya attım, şövale ile yukarı çıktım. Hızlıca duşa koştum.
Üzerimdeki kıyafetleri çıkartıp kirliliğe attım. Kendimi sıcak suyun altına bıraktım.
Yorucu bir günün ardından en iyi gelen şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Hands
FanfictionBir gün gelir içindeki her şey ölür. Canlı beden mezara yerleştirilmez.