16

6.8K 415 266
                                    

Masaya geldiğimde Michael derin nefes alıp masaya tabağını attı. "Günaydın."

Diye mırıldandım. Samanah gülümseyerek kahvemi gösterdi. "Uyandığını duydum hemen sana kahve koydum."

Michael o günden beri yüzüme bile bakmıyordu. "Haydi Sam gidelim."

Michael'a baktım. "Nereye gidiyorsunuz?"

Michael kafasını bana çevirmeden yürüdü. Kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Samanah nefes aldı. "Imm, biz alışverişe gidiyoruz."

Kafamı salladım. "Pekala."

Samanah gülümsedi. "Bir şey istiyor musun?"

"Hayır, teşekkürler."

Sam saçlarımın arasına öpücük koyup evden çıkarken dudaklarımı yaladım.

Calum yine yoktu. Her zamanki gibi. Hayatımı zorlaştırıp herkesin benden nefret etmesini sağladıktan sonra yine yoktu.

&

Luke, Calum için aldığı kıyafeti gösterdi. Ağzıma üzüm atarken mırıldandım. "Calum, bunların biraz daha yırtığını ve ter kokulu olanını seviyor."

Luke gülerek kafasını salladı. Tişörtü kutunun içine katlayıp tekrar koyarken nefes aldı. "Calum'a karşı bir şeyler hissediyor musun?"

Karşı koyamadığım istekten başka mı?

"Hayır, Calum'un bana olan ilgisiden rahatsızım."

Reg'de Calum gibiydi. Benimle beraber olmak için her şeyi yapmıştı. Beni elde ettikten sonra hayatımı cehenneme çevirmişti. Calum bunu yapmaz diye garanti veremiyorum çünkü korkuyorum. Bir erkeğin bana dokunmasından bile artık korkuyorum.

Bu yüzden Calum'u hayatıma istemiyorum. Luke nefes aldı. "Ashton ile ayrıldıktan sonra eğer Calum ile çıkarsan oldukça çirkin görünür. Sanki ayrılmayı bekliyormuşsunuz gibi."

Kafamı salladım. "Farkındayım!"

Luke önümden üzümlerimi alıp masaya bıraktı. Ellerimi yüzüme kapattım. Kısa bir bekleyişin ardıdan hıçkırık yükseldi. Luke beni hızlıca kollarının arasına aldı. "Hey, neden ağlıyorsun şimdi?"

Gözyaşlarım yanaklarımdan akarken güçlü kalmaktan yoruldum. Gerçekten sıkılmıştım. "Kötü biri değilim. Ashton için bir sürtük gibiyim. Michael için iki arkadaşın arasını bozan bir kadın."

Luke iyice sarıldı. "Aurelia saçmalama."

İsyan ettim. "Ama öyle Luke. Sadece korkuyorum. Calum'u kendimden uzakta tutmaya çalışıyorum. Ashton'ın kalbini kırmamak için çabalıyorum. Her şeyi düzgün yapmaya çalışıyorum ama kimse beni anlamıyor. Sanki canım istediği için böyle davranıyorum."

Nefes aldım. "Calum çok güçlü ve ben onu durduramıyorum. Canım acıyor. Artık gerçekten parçalarım her tarafıma battığını hissediyorum."

Luke bana iyice sarıldı. Şu an belki de beni tek iyi hissettiren şeydi.

&

Güçlü kal.

Seni kimse düşüremez. Sikik insanlar için asla düşmem. Asla yılmam. Asla onlar için kendi hayatıma küsmeyeceğim.

Cafeye girdiğimizde derin nefes aldım. Benim kimseye ihtiyacım yoktu.

Hot HandsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin