14

1.2K 86 60
                                    

Sasuke-kun ve adam dışarı çıkınca yavaşça yere oturdum. Olacak şeyleri düşündükçe gerginliğim artıyordu. Fakat, olacak şeylerden kaçamazdım, kaçmayacaktım.

12 yaşındayken girdiğim Chuunin sınavında fark etmiştim. Sonuç ne olursa olsun kaçarsan seni bekleyen şey ile asla yüzleşemezdin. Ses ninjası olan Kin ile savaştığımda ve Ino ile karşılaştığım düello da bunu anlamıştım.

Ellerimle yüzümü sıvazlayıp, derin bir nefes aldım. Ardından Shikamaru ve Sai'nin kaldığı odaya doğru yürümeye başladım.

**********

Nagisa-sama elinde bir fincan sıcak çay ile evinin deniz manzarasını gören balkonlarından birinde oturuyordu.

Keyfi oldukça yerindeydi. Sonunda makineyi tamamlamıştı. Tek yapacağı şey örgüt kurucusu olan Rokuro sensei'ye haber vermekti.

Rokuro sensei'yi daha önce hiç görmemişti ama yeraltı dünyasında hep adı geçen biriydi. Eskiden Madara-sama'ya hizmet ettiği söyleniyordu fakat doğruluğu kesin değildi.

Bir tek Nagisa-sama onun yerini biliyordu. Ona hizmet etmek oldukça onur vericiydi.

Sakalını sıvazlayıp, gözlerini ufka doğru dikti.

Yakında dengelerin değişeceğini biliyordu.

Artık elinde olan kozunu kullanmanın vakti gelmişti.

Sadece tek bir hamle yapmalıydı. O hamlesi ise Maden köyünde onu bekliyordu.

**********

Sai ve Shikamaru ile koridorda buluşup handan dışarı çıktık. Sasuke-kun ile girişte buluşup, köyden dışarı çıktık. Kimsenin bizi görmediğine emin olduğumuz bir yerde durduk.

"Makinalar adamın söylediğine göre üs olarak kullandıkları handa"

Shikamaru başını salladı.

"Yakınımızda olması daha iyi oldu."

Sai yanında getirdiği parşömen kağıdını ve fırçasını çıkardı. Kağıda fare figürleri çizerken hepimiz onu izliyorduk. Çizimini bitirdiğinde, el işaretini yapıp, yavaşça konuştu.

"Ninpou choujuu giga"

Fareler, kağıttan canlanıp fırlarken, hızla bizden uzaklaşmaya başladılar.

Ardından Sai bize döndü.

"Ne kadar çabuk bir şeyler bulursak o kadar hızlı harekete geçeriz."

"Peki ya anbu birliği?"

"Onlar her ihtimale karşı sivil olarak köyde geziyorlar. Bir sorun olursa patlayıcı kağıtlarla onlara haber vereceğim."

Gözlerimi kısıp yükselmekte olan güneşe baktım.

"Peki."

************

Ne kadar süre geçmişti bilmiyordum. Hepimiz Sai'nin konsantresinin bozulmaması için sessizce oturuyorduk. Sai ise kaşları çatılı bir halde bağdaş kurmuş, elleriyle yaptığı jutsunun mühür işaretini yapmıştı.

Öğlen sıcağında mayışmak üzereyken Sai aniden gözlerini açtı. Hepimiz hemen ayağa fırladık.

Umarım bir şeyler bulabilmiştir.

"Ne gördün?"

"Farelerimin hepsi bir koruma kalkanı tarafından yok edildi. Büyük ihtimalle makineyi korumak için yaptıkları bir önlem. İçeride çok fazla kişi var hem siviller hem de ninjalar."

Gerginerek kendime gelmeye çalışırken konuştum.

"Alın koruyucu takıyorlar mıydı?"

Sai olumsuz anlamda başını salladı.

Shikamaru kunai çantasını düzeltti.

"Ben Sai ve anbu ekibi handa bulunan shinobilerin icabına bakarız. Sasuke sende Sakura'yı koru. Eğer bir şey olursa buranın yaklaşık 10 km ilerisinde Nara ormanı var. Biliyorsunuz zaten.Oradaki hayvanlar geleceğinizden haberdar."

Sasuke-kun Shikamaru'yu onayladı.

Onlar hızla köye doğru ilerlerken Sasuke-kun'a doğru döndüm.

"Eğer bir şey olurda senin yardımına ihtiyaç duyarlarsa?"

"Shikamaru ile bu konuyu konuşmuştuk. Benden yardım istemeleri için bir sebep yok, üstelik onlarda en az benim kadar güçlüler."

Sasuke-kun'un sözleri beni biraz rahatlatmış olsa da içimde hala bir sıkıntı vardı.

Arkamızı dönüp Nara ormanına doğru yürürken, ağaçaların içinden gelen kunailer ile aniden ileriye doğru zıpladık.

Bu kadar çabuk mu beni bulmuşlardı?

Ben kunailerin nereden geldiğini çözmeye çalışırken Sasuke-kun Mangeoku sharinganı nı aktifleştirmişti.

Uzaktan gelen sese dikkatimiz kesilmişti.

"Vay be! Kim tahmin edebilirdi? Uchiha Sasuke ve bir Byakugo kullanıcısı!"

İlerideki çalılıklardan çıkan simsiyah giyinmiş 4 kişi ile Sasuke-kun'un nefeslerinin hızlandığını hissettim. Sinirlendiğini hissedebiliyordum.

Aniden beni arkasına doğru itti.

Adamlar yaklaşıp pelerinlerinin başlıklarını aşağı indirdiler.

Ben şok içinde onlara bakarken, Sasuke-kun ise gülümsedi. Gülümsemesi alaycı ve kendinden emindi.

"Shin."









Sasusaku ile kalın...

Sasusaku ile kalın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Sasusaku ve Naruhina dışında en sevdiğiniz Naruto shipi hangisi 🤔
İlerde sevdiğiniz shiple ilgili bişiler olabilir.




Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin