40

1K 73 92
                                    

7 ay sonra...

Aylar, benim için oldukça hızlı geçmişti. Klinikteki tüm hastaları tedavi edip Kakashi sensei'nin de onayıyla kliniği hastaneye bağlı yoğun bakım bölümüne çevirmiştik.

Kısacası, artık sadece hastanede çalışıyordum.

Bu sırada, Temari kazasız bir şekilde doğumunu gerçekleştirmişti. Onun adına hepimiz çok sevinmiştik çünkü, bebek doğana kadar onu rahimde tutabilmek için Tsunade-sama ile oldukça çalışmıştık.

Temari'yi kucağında Shikadai ile ağlarken görünce bir yandan sevinmiş bir yandan ona imrenmiştim. Bir çocuğumun olması fikri güzeldi ama...

Bu konuyu Sasuke-kun'la pek konuşmamıştık. Aslında, ona bahsetmek istemiştim ama nasıl anlatacağımı bilememiştim.

Sinirle kafamı salladım.

Önlüğümü çıkarıp askılığa astıktan sonra odamdan çıkıp bembeyaz hastane koridorunda yürümeye başladım.

Kafam bu düşüncelerle allak bullak olduğu için oldukça dalgındım.

Karşımdaki İno'nun bana el salladığını bile onun yanına gelince fark ettim.

"Sakura!"

Gülümsemeye çalıştım. Yanıma gelip koluma girdi.

"İyi misin?"

Belli belirsiz kafamı salladım.

"Yorgunum biraz."

Dudaklarını keyifsizce büktü. Sonrasında elimi karnına doğru getirdi.

"Seni neşelendirir mi bilmem ama bir sıkıntı olmazsa yarın doğum yapacağım, Sakura."

Bir şey demediğimi görünce devam etti.

"Senin de bu günlük sıkıntılarından kurtulup yanımda olmanı çok isterim."

Benim zaten onların yanındaki görevim buydu. Hep dışardan biri olarak mutluluklarını izlemek.

"Haberim var. Geleceğimden emin olabilisin."

İno, üzgünce bana bakınca rol yeteneğimin bir işe yaramadığını anladım.

Gelecektim tabii fakat içten bir şekilde mutlu olur muydum?

"Sasuke ile bu konuyu konuşmalısın."

Yine duyduğum benzer cümleler...

Söylemesi kolaydı tabii.

"Gitmeliyim."

***********

Eve geldiğim anda kendimi yatağa attım.

Birkaç aydır çok fazla uyuyordum. Nedenini bilmiyordum ama yorgun olduğumdandır diye geçiştiriyordum.

Gözlerim yavaşça kapanırken günümü düşündüm.

Neler yaşamak istediğimi bildiğim ve asla yaşamadığım günlerimden sadece biriydi.

Ama şu anda tek önemli olan şey Sasuke-kun'un yanımda olmasıydı.

***********

Uyandığımda yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım. Aynaya baktığımda saçlarım bir zelzelenin ortasında kalmışım gibi darmadağın olmuştu.

Elimden geldiğince onları yatıştırdıktan sonra mutfağa gittim.

Hava yavaştan kararmaya başlamıştı.

Geçen hafta Hinata doğum yapmıştı ve Naruto bunun şerefine Sasuke-kun ve diğerlerini yemeğe götürmekte ısrar etmişti. Ancak, Hinata'nın hastane işleri oldukça uzun sürmüştü ve yemekte bugüne kalmıştı.

Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin