Sai tek eli ile kuvvetlice masaya vurdu.
"Konuş! "
Nagisa-sama ifadesiz bir yüzle ona bakmayı sürdürdü. Aklınca onu konuşturmaya çalışan kişiye baktı. O bu tür numaraları yemek için fazla yaşlı ve tecrübeliydi.
Sai ise bir cevap alamadığı için iyice sinirlenmişti. Ne kadar zamandır sorguda olduğunu bilmiyordu fakat canına tak etmişti. Sakura, bu kadar gecikme yüzünden kim bilir ne haldeydi.
Kendisinin bu işten çıkamayacağını anlayınca, dışarıda bulunan Sasuke'yi düşündü. Saatli bomba gibi patlamasına ramak kalmıştı. Galiba patlatmanında zamanı gelmişti.
Artık, kibarlık edecek zaman değildi.
Kapıyı açıp nöbetçi olan Anbu'ya Sasuke'yi çağırmasını istedi.
Sasuke, hala dinmemiş bir öfke ile aniden koridorda belirdi. Sai, Sasuke'yi bu halde gördüğüne üzülse de belli etmeden başını salladı.
"Senindir."
Sasuke, tek bir kelime ile iyice keyiflenmişti. Odaya girdiğinde oldukça asil görünüşlü Nagisa-sama'yı görünce içinden küfretti. Ona doğru eğildi.
"Ya konuşursun ya da bu saatten sonra yaptıklarımın sorumlusu ben olmam."
Nagisa-sama sırıttı.
"Bunu söyleyen sen misin?"
Sasuke, Nagisa-sama'nın bu pişkinliğine daha da çok sinirlense de belli etmedi.
Mangeoku sharingan'ı aktifleşirken, hafiften uzamış olan saçlarının altındaki Rinnegan'ı ortaya çıktı.
Nagisa-sama, bu hamle karşısında oldukça afallamıştı. Sırıtışı bozulmuş, yerine korku dolu bir ifade gelmişti. Bu adamı tanıyordu. O yaşayan son safkan Uchiha olan Sasuke Uchiha'ydı.
Artık boşa harcayacak tek bir dakikasının bile olmadığını bilen Sasuke, karşınsındaki pisliği ona işkence yapacağı bir genjutsu dünyasına göndermeye hazırlandı.
"Lü-lütfen! Ba-bana zarar verme he-her şeyi anlatacağım!"
"Konuş!"
Nagisa-sama, cesaretlenmek için yutkundu.
"Aradığınız kişi Rokuro sensei. O şu anda yeraltı dünyasının en etkin ismi olarak biliniyor. Bu sebepten ötürü ben ve benim gibiler onun yanında çalışıyor."
"Nerede?"
Nagisa-sama anlından terler boşalırken daha fazla konuşmak için kendini zorladı.
"Nara ormanının doğusunda kalan bir mağarada. Ara-aradığınız makine de ve Byakugo kullanıcısı da orada."
Bunlar Nagisa-sama'nın son sözleri olmuştu.
***********
Kendimi zorlayarak gözlerimi açmaya çalıştım. Artık zaman ve mekan kavramlarını yitirdiğim için nerede olduğumu bile anlamıyordum.
Sırtıma inen darbelerle tekrar ve tekrar yıkılırken güçlü durmak zordu. Arkamdan bir takım sesler geliyordu fakat bilincim artık yerinde olmadığı için anlayamıyordum.
"Ne kadar kaldı?"
"Sadece 1 saat efendim."
Karanlığın beni kucaklaması için hiç olmadığım kadar hazırdım.
***********
Sasuke, hızlıca odadan çıktı. Kapının başında nöbet tutan Anbu'ya olanları anlatıp Kakashi'ye haber vermesini söyledi.
Sai, Shikamaru ve Naruto dışarıda her an tetikte bir şekilde hazırlardı.
"Nara ormanının doğusundaki bir mağara"
Hepsi anladıklarını belli etmek için kafalarını salladı.
Ardından, ağaçların arasında kayboldular. Hızla ilerlerken Sasuke ve Naruto'nun düşündüğü tek şey Sakura için geç kalmış olmamaktı. Shikamaru ve Sai'de Sakura'yı düşünüyordu fakat karşılaşacakları makine için tedbir almaya hazırlardı.
"Naruto, Sasuke?"
Shikamaru'nun seslenmesi ile oldukça önlerinde olan Naruto ve Sasuke onlara doğru döndü.
Shikamaru, kafasında bir plan kurmuştu tabii.
"Oraya vardığımızda siz direkt içeri girin ve arkanızı bize bırakın. Bu sırada bizde gelen shinobilerin icabına bakarız. Ayrıca, içeride çok fazla yıkıma yol açmayın. Makinenin gücünün çıkış yapacağı yer dışarıda olacaktır. Biz makineyi saf dışı bırakmadığımız sürece olabildiğince onları basit saldırılarla oyalayın. Biz makinenin icabına baktıktan sonra sizi patlayıcı kağıtlar ile uyaracağız."
Naruto, onu onaylarken Sasuke sessiz kalmayı tercih etti. Yapacağı hamle Sakura'ya bağlıydı. Şu anda makine onun için önemini yitirmişti.
Mağara'nın girişine geldiklerinde Sai ve Shikamaru onlardan ayrılıp makinenin dışarı çıkan parçasını bulmaya gittiler.
Sasuke ve Naruto'da mağaranın girişine doğru yaklaştı. Naruto, Sasuke'nin kendisini tutup tutmayacağından emin değildi. Şu anda onu en çok korkutan şeylerden biri de buydu. Sasuke'ye bir şeyler söylemek istedi fakat vazgeçti.
Mağara oldukça genişti. Giriştem itibaren 2 kola ayrılıyordu. Sasuke Mangeoku sharingan'nı aktifleştirerek çakra belirtisi bulmaya çalıştı.
"Naruto!"
Naruto afallarken Sasuke'de Naruto'ya dönmüştü. Naruto, karnına Kyuubi'nin mührünün olduğu yere baktı.
"Kurama, bir şey mi oldu?"
Kurama,yattığı yerden doğrulup Naruto'ya baktı.
"Burada, eskiden karşılaştığın birinin çakra izleri var."
Naruto ve Sasuke birbirlerine baktı.
"Kim?"
"Kabuto."
Sasusaku ile kalın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?