Aramıza alışkın olduğum sessizlik girince başımı öne doğru eğilip günümü düşünmeye başladım.
Bugün çok fazla şey yaşanmıştı. Aslında, ilerideki hayatlarımız için de oldukça belirleyici olacaktı. Biraz gergindim çünkü, en büyük sorumluluk bana ve İno'ya düşmüştü.
İno'ya güveniyordum. Kabul edilmesi zor şeylerdi fakat doğru kararı vereceğinden emindim.
Kendime yeterince güveniyor muydum?
İşte ondan o kadar emin değildim.
Gözlerimi ufka dikerek bu düşüncelerden kurtulmaya çalıştım. Herkes bana güveniyordu ve bu, bana yeterdi.
Yanıma baktığımda Sasuke-kun'un da benim gibi, düşünür bir halde olduğunu gördüm.
Yorgun olan bedenimi zorlayarak gözlerimi açık tutmaya çalıştım. Konoha'ya dödüğümden beridir hastane ve klinikte çift zamanlı olarak çalışıyordum. Bu tempo haliyle uyku düzenimi mahfetmişti.
"Yorgun musun?"
Başımı 'evet' anlamında salladım.
Bana baktığını hissedebiliyordum.
"İstersen seni evine kadar bırakabilirim."
Önce kabul etmeyi düşündüm fakat Sasuke-kun ile geçireceğim her vakit benim için değerliydi.
Ona doğru döndüm.
"O kadar yorgun değilim."
Fakat ikimizde bunun bir yalan olduğunu biliyorduk.
"Konoha'ya döndüğümüzden beri benden kaçıyorsun. Mola saatlerini Shizume'den öğrenmiştim. O zamanlarda yanına gelmek istedim fakat asistanların sürekli işin olduğunu söyledi."
Konuya aniden girmesini beklemiyordum.
Kızarmaya başladığımı hissettim. Sasuke-kun ise düz bir şekilde bana bakıyordu.
"Şe-şey. Oldukça yoğundum. Sana da haber veremedim."
"Peki, öyle olsun bakalım."
Dedi karşınızda yalan söylemekte bir dünya markası olan Sakura.
Yüzümü buruşturdum.
Sasuke-kun eğlenmişe benziyordu.
Ardından, eski ciddi tavrına geri döndü.
"Tsunade ile konuştuktan sonra ne düşünüyorsun?"
Bruşturduğum yüzümü ciddiyetle ona çevirdim.
"Tsunade-sama benim bunu yapabileceğime inanıyor bende yapabilirim. Ayrıca, bu tüm köyler için çok önemli bir konu.İleride nelerle karşılaşacağımızı kimse bilemez."
Sasuke-kun bana dikkatlice baktı.
"Tsunade'nin sana inanması değil, öncelikle senin kendine inanman lazım. Zaten gerisi gelir.Sadece şunu söyleyeceğim. Seni bu konuda takdir ediyorum ve destekliyorum fakat bu ileri ki dönemlerde seni oldukça zorlayacak."
Başımı salladım.
Farkındaydım ama şu anda bu konuları hiç konuşmak istemiyordum.
Bir süre daha sessizce oturduktan sonra Sasuke-kun ayaklandı.
"Senin için oldukça yoğun bir gündü."
Ardından, bana elini uzattı.
Gülümseyerek elini tuttum.
Buz gibi elleri sıcacık ellerime değerken hafiften ürperdim.
Yavaşça yürümeye başlayınca hala el ele tutuştuğumuzu farkettim ve Sasuke-kun'a baktım.
O ise gülümsüyordu.
Onu bu şekilde görebildiğim için kendimi dünyanın en mutlu insanı hissediyordum.
El ele tutuşurken yürüdüğümüz yol bana sonsuzluk gibi geldi ve hiç bitsin istemedim.Hala ona bu kadar yakın olabilmek, beni sevmesini sağlayabilmek bana rüya gibi geliyordu fakat alışmalıydım.
Sasuke-kun ile yakında aynı evde yaşayacaktım.
İçimden şarkılar söyleyip yerimde tepinmek geçse de bu istediğimi güçle bastırdım.
Sasuke-kun benim yanımdayken rahattı. Onu örnek almalıydım.
Evime doğru yaklaştığımızda hayal kırıklığıyla iç geçirdim.
Sasuke-kun'dan hiç ayrılmak istemiyordum.
Sasuke-kun yavaşça elimi bıraktı ve bana doğru döndü.
"Yarın senin için daha yoğun bir gün olacak. O yüzden güzelce dinlen."
Beni benden daha çok düşünmesi...
O bu hayattaki en büyük şansımdı.
"Dinleneceğim."
Sasuke-kun gülümseyip arkasını döndü ve kendi evine doğru yürümeye başladı.
O arkasını dönmüş giderken ayaklarım inatla evime girmeyi reddettiği için arkasından baktım.
Sokakta hiç kimse yoktu.
Aniden bağırdım.
"Sasuke-kun!"
Köşeyi dönmeden bana baktı ve ben hızla ona doğru koştum.
O şaşkınlıkla bana bakarken kollarımı boynuna doladım ve parmak uçlarımda yükseldim.
Sasuke-kun bunu beklemediğinden aninden boynundan aşağı çekilince afalladı.
"Sakura ne ol-"
Tüm cesaretle sözünü dudaklarım ile kestim.
Yola çıktığımızdan beri arkamızda olan rüzgar tatlı tatlı eserken Sasuke-kun ile bu kadar yolu zor da olsa katettiğimiz için tanrıya şükrettim.
Sasusaku ile kalın...
Selamlar, kitapla ve benimle ilgili daha çok şey öğrenmek istiyorsanız animeci27 kuzucuğumun yazdığı 'sasusaku yazarlarıyla röportaj' kitabına hepinizi beklerim.
Kendinize dikkat edin 😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Other Story 🍁/Sasusaku Fanfiction [TAMAMLANDI]
Fanfiction4. ninja savaşından sonra her şeyin bittiği düşünülüyordu. Fakat, bazı şeyler en beklenmedik anda ortaya çıkar öyle değil mi?